Was gisteren richting Epe en ik heb ze nog nooit op de A28 zien flitsen dusse....
Beetje rare foto. Ik probeerde een radar auto op de foto te krijgen!!
Deze dus (stond op de N506 Enkhuizen - Hoorn)
Wazige foto
Hier duidelijk te zien!!! Een Seat Toledo
Proberen de achterkant van die auto op de foto te zetten alleen de zon was vervelend
De trots van Enkhuizen.. de Koepoort
Mooie foto vind ik zelf..
Staan al pittig wat kilometers op de teller van de taxi waar ik vrijdag in reed...
En dit ben ik dan... Gemaakt onder het werk..
[Dit bericht is gewijzigd door buzzer op 04-03-2002 20:21]
quote:170km/h.... stoertje
Op maandag 04 maart 2002 18:20 schreef HenkieSpankie het volgende:
Ook wel eens leuk... Denk ik..
[Dit bericht is gewijzigd door buzzer op 04-03-2002 20:22]
quote:Ja zo af en toe hoor.. En dat voor een diesel!!
Op maandag 04 maart 2002 18:26 schreef Mikula het volgende:[..]
170km/h.... stoertje
quote:Misschien dat ik die foto's er naar op stuur..
Op maandag 04 maart 2002 18:33 schreef glasbak het volgende:
lid van de tuftufclub zeker ?
quote:Mijn auto idd een Golf (GTD) die taxi is een Passat TDI
Op maandag 04 maart 2002 18:34 schreef Smirnoff_ice het volgende:
Vw Golf en Audi 100 of niet?
quote:Eeeh nee.. Zeg je dat ook tegen alle mensen die in het [Fok!]-userfoto's topic reageren?
Op maandag 04 maart 2002 18:35 schreef Hrun het volgende:
kom je aandacht tekort ofzo?
quote:AU!!!
Op maandag 04 maart 2002 18:37 schreef Bigs het volgende:
Memorystick(rothond)
quote:
Op maandag 04 maart 2002 18:40 schreef gelly het volgende:
Gelly -> Chagarijnig persoon -> komt niets zinnigs uit -> bekend.
je had alleen die cameraauto de berm in moeten duwen, had je kunnen redden met je diesel!
je gaat wel hard! tenminste..dat zal een opelrijder wel vinden hahaha
quote:mm, krijgen we dan ranzige kiekjes te zien ofzow?
Op maandag 04 maart 2002 18:59 schreef SEMTEX het volgende:
Hmm..dat moeten we maar niet doen
btw, henkie, heel slim om met 170km p/h fotows van je dashboard zitten te maken, heb je nix beters te doen ofzow, op de weg letten misschien?
Ik reed ook laatst zo hard, werd ik aangehouden, maar ik reed over de grote weg langs een afrit autoweg, waar de plietsie vanaf kwam, dus ik flitste langs en reed 70 km/h te hard
Plietsie zegt... Hoe hard reed je daarnet ?? Ik zei gewoon lekker 85 ŕ 90 maar niet harder dan 100. (Mocht 70 en beslist geen 140.)
Maar ze konden niet meten.. Jongeman: "papieren graag"
heb ik niet meneer agent !! Kee das dan 26¤... beter dan een bekeuring voor het hard rijden.
quote:~
En dit ben ik dan... Gemaakt onder het werk..
Mag jij al in een auto rijden...
quote:das niet memory stick, maar memory stuck
Op maandag 04 maart 2002 18:37 schreef Bigs het volgende:
Memorystick(rothond)
Nou ik dan nog maar ffies..
De auto waar ik vandaag in reed... en dat apparaat rijd goed!!!
Dashbord van die auto...
Dashbord in het donker (beetje wazig)
De rest van het interieur.. (voor zover het erop kon)
dit stond er op. (idiote) plaatjes van mijn broertje en wat filmpjes.
*naar 340MB Microdrive kijkt*
quote:Maar dat ligt meer aan het dashbord van een Passat.
Op woensdag 06 maart 2002 21:56 schreef HenkieSpankie het volgende:[afbeelding]
Dashbord in het donker (beetje wazig)
quote:Ken dat....
Op maandag 04 maart 2002 18:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Als ik dat doe komen alle foto's van de Utrecht meeting hier weer te staan, dus ik doe maar niet mee.....
quote:Grappig, zoals je weet doe ik ook dat taxiwerke enzow en ik rij voor mezelf ook Volkswagen Golf. Alleen niet zo'n rappe als jij!
Was gisteren richting Epe en ik heb ze nog nooit op de A28 zien flitsen dusse....
De trots van Enkhuizen.. de Koepoort
Staan al pittig wat kilometers op de teller van de taxi waar ik vrijdag in reed...
quote:Je bent zeker niet de enige met een digitale. Ik ga ook m'n best eens doen. Ik zie in ieder geval al dat jullie dezelfde meter gebruiken als wij.
Op woensdag 06 maart 2002 21:56 schreef HenkieSpankie het volgende:
Ben ik dan echt de enige??
Heb niemand een digitale foto camera??
De rest van het interieur.. (voor zover het erop kon)
Oké, en hou je vast, dan nu MIJN interieurtje! (van de taxi dus):
Deze taxi rij ik elke keer op als ik dienst heb. Best lekker hoor, zo'n vaste auto.
De nacht van oud & nieuw had ik mazzel, toen mocht ik op de nieuwste wagen (op dat moment) van het bedrijf. En dat voelt toch écht wel kicken!!!
En het interieur van die auto ziet er zó uit (mét navigatiesysteem én inparkeersensoren... ):
quote:Golf GTD met Intercooler!!!
Op donderdag 07 maart 2002 18:53 schreef Fok! het volgende:[..]
Grappig, zoals je weet doe ik ook dat taxiwerke enzow en ik rij voor mezelf ook Volkswagen Golf. Alleen niet zo'n rappe als jij!
quote:Yep ik werk bij Kok
Je bent zeker niet de enige met een digitale. Ik ga ook m'n best eens doen. Ik zie in ieder geval al dat jullie dezelfde meter gebruiken als wij.
Je werkt zeker bij Kok? En die Koepoort, daar hebben mijn grootouders nog vlakbij gewoond!
quote:Wij hebben ook een Merkedez E200 CDI (115 PK) maar die is voornamelijk treintaxi.. Alleen zonder navigatiesysteem en die sensoren...
Oké, en hou je vast, dan nu MIJN interieurtje! (van de taxi dus):[afbeelding]
Deze taxi rij ik elke keer op als ik dienst heb. Best lekker hoor, zo'n vaste auto.
De nacht van oud & nieuw had ik mazzel, toen mocht ik op de nieuwste wagen (op dat moment) van het bedrijf. En dat voelt toch écht wel kicken!!!
En het interieur van die auto ziet er zó uit (mét navigatiesysteem én inparkeersensoren...):
Dus jij zit bij Noordwest? Die is toch peper duur???
Wat zijn jullie tarieven?
quote:Ik slechts een Golf II 1300.... Wel een rooie!
Op donderdag 07 maart 2002 19:03 schreef HenkieSpankie het volgende:
Golf GTD met Intercooler!!!
quote:Ze woonden op de Westerstraat. Nummer weet ik écht niet meer. Wel op een groot hoekhuis. Als je met je gezicht naar de Koepoort staat, aan de linkerkant van de Westerstraat. De zijstraat was de euhm... -----wal
Yep ik werk bij Kok
Oranjestraat? Nassaustraat? Westerstraat? Burgwal? Eigenlijk is alles in de buurt van de Koepoort
quote:Wat is duur?
Wij hebben ook een Merkedez E200 CDI (115 PK) maar die is voornamelijk treintaxi.. Alleen zonder navigatiesysteem en die sensoren...
Maar het is alweer een oude. Staat ruim 220000km op...Dus jij zit bij Noordwest? Die is toch peper duur???
quote:Ik slechts een Golf II 1600 (59 kw (80pk))
Op donderdag 07 maart 2002 19:12 schreef Fok! het volgende:[..]
Ik slechts een Golf II 1300.... Wel een rooie!
quote:Dat moet de korte burgwal of de burgwal zelf geweest zijn (iets verder terug heb je de lijnbaanstraat en de klopperstraat)
Ze woonden op de Westerstraat. Nummer weet ik écht niet meer. Wel op een groot hoekhuis. Als je met je gezicht naar de Koepoort staat, aan de linkerkant van de Westerstraat. De zijstraat was de euhm... -----walIk weet het niet meer. Ze hebben daarna jaaaaaren op Wilhelminaplantsoen gewoond, waar nu de dokter woont, naast De Enk. Maar ze zijn allebei overleden, vroeg in de jaren negentig.
Dat van je ouders is wel kut trouwens...
quote:Dan zijn wij duur!!! Start 4.00 EUR /km 1.70 Eur
Wat is duur?Tot 1 januari was Pronk uit Medemblik duurder hoor. Maar wij zitten op 3,40 EUR starten en 1,75 EUR per km.
Busjes zijn ietsje duurder. 5,20 EUR/1,95 EUR.
Doe je het alleen in het weekend en op feestdagen of fulltime??
[edit] heb net in je userinfo gekeken en daar stond ook student bij[/edit]
quote:Het waren m'n grootouders... Mijn eigen ouders leven gelukkig nog.
Op donderdag 07 maart 2002 21:46 schreef HenkieSpankie het volgende:
Dat moet de korte burgwal of de burgwal zelf geweest zijn (iets verder terug heb je de lijnbaanstraat en de klopperstraat)
Op het Whilhelmina plantsoen woont nu idd een Dokter. Dr Korfker genaamd.. Daar had ik mijn medische keuring moeten doen...
Stond er vroeger niet een beeld van een kerel die het gras maaide in de tuin??Dat van je ouders is wel kut trouwens...
quote:Jullie zijn beláchelijk duur!
Dan zijn wij duur!!! Start 4.00 EUR /km 1.70 EurDoe je het alleen in het weekend en op feestdagen of fulltime??
[edit] heb net in je userinfo gekeken en daar stond ook student bij[/edit]
quote:Soms heb ik nog weleens de neiging om scheel te kijken ( gelukkig gebeurd dat nooit in de taxi
Op vrijdag 08 maart 2002 13:12 schreef Fok! het volgende:[..]
Het waren m'n grootouders... Mijn eigen ouders leven gelukkig nog.
quote:Zal ik doen..
Mijn opa was dus ook huisarts. Hij werd in Enkhuizen ook wel dr Korrel genoemd. Moet je maar eens vragen aan ouders of kennissen.
quote:Hier weer dat scheelkijk verhaal
Van dat beeld weet ik eigenlijk niets. Volgens mij stond er niets in de tuin, behalve een vlaggemast, een hele mooie boom en wat heggen. En natuurlijk veel plantjes en perkjes. Ze waren nogal tuinliefhebberig
quote:Wij zijn altijd 0,50 EUR duurder dan West-Friesland.. Maar ja wij leveren dan ook kwaliteit...
Jullie zijn beláchelijk duur!Nou, wij zijn inmiddels ook de duurste in onze omgeving, maar er zijn ook veel kleinere bedrijven bijgekomen.
Zoals je ontdekt heb doe ik het parttime. Gelukkig maar, anders word je gek volgens mij! Zomers werk ik wel vaak dagelijks. En we hebben natuurlijk nu ook die vreselijke OV-taxi van Connexxion. Moeten jullie daar ook wel eens wat voor doen?
Ik doe het fulltime een beetje dooie lijken oude mensen vervoeren. Vind ik wel leuk... Die mensen hebben wat te vertellen over vroeger wat ik erg interessant vind..
Ik werk ook vaak 's Avonds...
Over die OV taxi!!! THANK GOD doen we dat niet.. Dan word je idd gek als je het fulltime doet.. Het enige wat we voor Connexxion doen is schoolkinderen vervoeren (is ook erg leuk trouwens)
Het was dus errug druk vannacht. Ik ga nu eerst slapen. Morgen weer meer in dit topic!
Kunnen we de titel niet veranderen in Het Grote Taxichauffeurs Topic? Hebben wij eindelijk ook iets van onszelf
trust
quote:Moguh
Op zondag 10 maart 2002 07:37 schreef Fok! het volgende:![]()
![]()
*dikke gaap*
![]()
![]()
Het was dus errug druk vannacht. Ik ga nu eerst slapen. Morgen weer meer in dit topic!
Kunnen we de titel niet veranderen in Het Grote Taxichauffeurs Topic? Hebben wij eindelijk ook iets van onszelf
trust
quote:Dusse we mogee concludereee dat jij een ehh asociale weggebruiker bent met duidelijk te weinig ervaring op de weg om te snappen dat alleen een absolute moron zo hard rijdt?
quote:Ach hij zal wel 18 zijn, maar fysieke en wettelijke 'volwassenheid' zijn nog andere zaken dan geestelijke volwassenheid, zo blijkt maar weer.
Op maandag 04 maart 2002 20:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
~
Mag jij al in een auto rijden...
Henkie zit ergens in een hoekje zich stilletjes af te vragen wat er nou fout ging. "Hee... ze vonden het helemaal niet vet gaaf dat ik 170 reed en met mijn dumbass foto's ging maken van mijn dashboard! Ze waren ook al niet enthousiast dat ik 5 keer langs dezelfde Seat ben gereden om foto's te maken waarvan er overigens niet 1 duidelijk is dus misschien kan ik toch niet zo goed autorijden en/of fotograferen als ik dacht..."
quote:Nou, het is je misschien opgevallen dat die andere taxichauffeur foto's maakt van zijn auto als hij stilstaat. Dus ik denk dat je voor verstand extra moet betalen. "Kok" hoeven we in ieder geval niet meer te bellen. Je zult toch zo'n vakkenvullertje voor de deur krijgen...
Op donderdag 07 maart 2002 19:03 schreef HenkieSpankie het volgende:[..]
Dus jij zit bij Noordwest? Die is toch peper duur???
Waar maak je je druk om..
Beetje late reactie trouwens.. En quote me voortaan even 1x wil je.. (of moet ik u zeggen?)
quote:Heel fijn op jou soort mensen zitten we niet te wachten..
Op zondag 10 maart 2002 08:25 schreef CaptainSoup het volgende:[..]
"Kok" hoeven we in ieder geval niet meer te bellen. Je zult toch zo'n vakkenvullertje voor de deur krijgen...
------------------------------
Heej wat ik nou opeens...
in dit topic Meest belachelijke bekeuring ooit....staat het volgende
quote:Nou u/jij weer....
Op dinsdag 05 maart 2002 01:23 schreef CaptainSoup het volgende:
Ik win! Ik win!Picture this: A4, vlak voor de Schipholtunnel, waar je ineens nog maar 100 mag. U kent dat wel. Het is half 4 's nachts. Ja, half 4. U weet hoeveel banen daar zijn? Juist, 4 banen. Helemaal vrij. Niks. Nada. Ja, ver achter me.
Ik rij met 110 de Schipholtunnel in. En onderin de tunnel zie ik ineens allemaal blauw geflits om me heen. Tegen de muren, tegen het plafond, blue flashes all over the place, za'k maar zegge. 't Was maar 1 pliesie-autootje, maar in zo'n tunnel intimideert zo'n lichtbakkie behoorlijk, kan ik u verzekeren.
Zijn ze heren mij achterna gekomen. Of dat ik wist hoe hard ik daar mocht.
En inderdaad: een bon. Voor die 10 kilometer. Plús een fijn bonnetje voor het niet kunnen tonen van enig identiteitsbewijs. En een prettige dag verder.
[Dit bericht is gewijzigd door HenkieSpankie op 10-03-2002 12:30]
quote:Een taxi chauffeur met weinig ervaring?
Op zondag 10 maart 2002 08:18 schreef CaptainSoup het volgende:[..]
Dusse we mogee concludereee dat jij een ehh asociale weggebruiker bent met duidelijk te weinig ervaring op de weg om te snappen dat alleen een absolute moron zo hard rijdt?
quote:Lijkt mij enigszins wat krom, maar het kan...
Op zondag 10 maart 2002 15:39 schreef Youssef het volgende:[..]
Een taxi chauffeur met weinig ervaring?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |