Ach ja, omgekeerd hoorde ik hier al wel eens klachten van supermarkten dat allochtone vrouwen altijd met hun vingers gaten in de tomaten prikten. Zo wilden ze namelijk zien of die nog vers waren.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:59 schreef longinus het volgende:
Je bedoelt hun eten dat je hier eet, in die landen zelf moet je heel goed oppassen want voor je het weet heb je buikloop, Hygiëne is ook iets dat ze aan een hogere macht overlaten.
Verder is daar de lekkernijen erg zoet, vlees van iets andere kwaliteit en groentes zijn dodelijk als ze niet goed behandeld zijn.
die knoflooksaus sowieso nietquote:Op maandag 24 maart 2008 11:04 schreef MetalSonic het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik het eten uit het midden oosten niet echt vertrouw :p
Ach.. Liep eens langs zo'n dönner winkel en toen zag ik zo'n man met z'n handen zonder handschoenen aan het vlees zitten en er ook nog van etenquote:
En in restaurants zitten de koks altijd met handschoenen aan al het eten te bereiden? Ik denk van niet eerlijk gezegd...quote:Op maandag 24 maart 2008 11:23 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Ach.. Liep eens langs zo'n dönner winkel en toen zag ik zo'n man met z'n handen zonder handschoenen aan het vlees zitten en er ook nog van eten.. Toen had ik helemaal iets van, ok
Dommels noooquote:Op maandag 24 maart 2008 13:40 schreef 68Chevelle het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
En dan moet je mij vergif als dadels en Kebab verkopen?, ik denk het niet, mierzoete meeltroep daaro.
Teringkonijnevoer met halfbakken vlees en deeg dat zo slap is als je geslachtsdeel na een blik van Erica Terpstra wat gemaakt wordt in een tent waar godverredomme mijn kat nog niet tegenaan wilt piesen.
Das bier voor watjes......dat mag mijn 7-jarige nichtje ook drinken.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:15 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Dommels nooo
Dat is te ranzig voor woorden, moest serieus kotsen toen ik één biertje op had. Later nog eens geprobeerd, het ging er weer uit..
Geef mij dan maar:
- Heineken/ Alfa / Hertog Jan / Duits bier en desnoods Grolsch maar GEEN Dommelsch
Whaha naar het commentaar op de eerste 3 bier had ik al iets vanquote:Op maandag 24 maart 2008 14:41 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Das bier voor watjes......dat mag mijn 7-jarige nichtje ook drinken.![]()
HeinekenAlfa
Hertog Jan
Duits bier(Zijn er nogal niet wat..... maar ik mag aannemen dat het om Aldi/Lidlbier gaat?)
Grolsch
Juist, dát spul!!!!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |