Jupiler is kermisbierquote:Op maandag 24 maart 2008 03:00 schreef Yueh het volgende:
Ik heb nog twee van deze koud staan
[ afbeelding ]
Ja en!?..quote:
En!?..quote:Op maandag 24 maart 2008 03:59 schreef OssieMan het volgende:
Omdat ik net thuis kom van een avondje zuipen en ik dacht ik check het ouwe vertrouwde fok nog even voor ik ga pitten
Ik heb net nog even gesleeed.quote:Op maandag 24 maart 2008 04:05 schreef sig000 het volgende:
2e paasdag met dit weer is perfect geschikt om een gat in de dag te slapen.
En dan?quote:Op maandag 24 maart 2008 04:07 schreef Riann het volgende:
ik kom net thuis van op stap gaan en thuis hebben we een lanpartyeen goede reden dacht ik zo
Gadverquote:Op maandag 24 maart 2008 03:00 schreef Yueh het volgende:
Ik heb nog twee van deze koud staan
[ afbeelding ]
ja en red bull drinkenquote:Op maandag 24 maart 2008 04:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Bier hijsen?Zo maar een gok hoor, het eerste wat bij in me opkomt.
Normaal doe je dat voor het uitgaan, zouden ze daar zo weinig gedronken hebben na de indrinksessie?quote:Op maandag 24 maart 2008 04:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Bier hijsen?Zo maar een gok hoor, het eerste wat bij in me opkomt.
Je weet hoeveel bier je aan kan schaffen voor een blike Red Bull?quote:Op maandag 24 maart 2008 04:13 schreef Riann het volgende:
ja en red bull drinken![]()
ik ben een beetje hieper
Die van de Aldi schijnt zelfs nog beter te zijn voor een fractie van de prijs.quote:Op maandag 24 maart 2008 04:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Je weet hoeveel bier je aan kan schaffen voor een blike Red Bull?
Golden Power.quote:Op maandag 24 maart 2008 04:17 schreef sig000 het volgende:
Die van de Aldi schijnt zelfs nog beter te zijn voor een fractie van de prijs.Maar ja die naam.
En daarom slaap jij nog niet?!quote:
Volgens mij is dat men vriendin die me bier brengt.quote:
Zeker weten is sowieso een illusie.quote:Op maandag 24 maart 2008 04:45 schreef Yueh het volgende:
[..]
Volgens mij is dat men vriendin die me bier brengt.
Maar dat weet ik niet zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |