Kan toch best ? 3 weken is best lang hoor..quote:Op maandag 24 maart 2008 12:20 schreef Symer het volgende:
[..]
Misschien verklaart dat ook de gekke tijdlijn van MIchael. Hij vertrekt eind november, wordt gered, komt terug op het vasteland, verzint een nieuwe naam en ID, huurt een flatje, koopt een auto, wordt gek van schuld, onderneemt zelfmoordpoging, komt schijnbaar zwaargewond in ziekenhuis, hersteld volledig, wordt gerecruteerd door Tom en komt op het schip te werken.
En dat allemaal in slechts 3 weken

Om nog tijd te hebben voor al die andere dingen zou hij binnen een week volledig gerevalideerd moeten zijn na die crash. Dat lijkt me vrij extreem. Dat het eiland hem heeft genezen zonder dat men bij het ziekenhuis vragen gaat stellen lijkt me ook ietwat onlogisch.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:38 schreef Shrien het volgende:
[..]
Kan toch best ? 3 weken is best lang hoor..
SPOILER: Einde Via DomusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ana Luciaquote:Op maandag 24 maart 2008 12:49 schreef Ridley het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Ana-Lucia en Libby.

Dat het geen canon is bekent niet dat het niet waar is.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:34 schreef Ridley het volgende:
Via Domus is volgens Lindelof/Carlton geen canon, Symer.

Je weet wel, van die fototoestellenquote:Op maandag 24 maart 2008 16:13 schreef BobbyJames het volgende:
Domme vraag waarschijnlijk ..maar wat bedoelen jullie met canon?

Maar michael heeft haar doodgeschoten, dus wie is er nu gehaat?quote:Op maandag 24 maart 2008 16:21 schreef Chav het volgende:
[..]
Naast Micheal het meest gehate personage in dit huis

als de tijd van de raket voorloopt moet de tijd van de raket versneld zijn...quote:De klok bij de raket denkt dat de reis 3 uur en een kwartier heeft geduurd, terwijl de klok op het eiland denkt dat de reis 31 minuten korter was (en terwijl Regina denkt dat de reis maar een paar seconden was).
De tijd voor de raket is dan lijkt mij dusdanig vertraagt dat de klok bij aankomst 31 minuten voor loopt op de normale tijd.

Nu Ana Lucia dood is blijft alleen Michael nog over he. Alhoewel... Heksje Charlotte wordt hier ook niet gewaardeerdquote:Op maandag 24 maart 2008 16:27 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maar michael heeft haar doodgeschoten, dus wie is er nu gehaat?

Jep, dus in feite nog vier afleveringen te gaan, waarvan één dubbele verspreid over twee weken.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Is de seizoensfinale serieus over 2 weken verdeeld?

Van iemand in de inrichting, die weer samen met een gast uit australie op een bootje dobberde. Daar hoorden ze de reeks nummers op de radio die constant werden herhaald.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Over die inrichting gesproken. Hopelijk krijgen we ook nog meer informatie over die ene gast die tegen Hurley over die nummers begon. Ik zit ook even in m'n geheugen te graven hoe Hurley überhaupt aan die nummers kwam. Volgens mij had hij ze gehoord van die ene gast die krankzinnig was geworden, toch? Mja, hoe komt die er dan weer aan enzovoorts, enzovoorts. Vragen, vragen...

Was toch een vecht piloot uit een oorlog ofzo. Tussen de ruis door hoorden ze gatallen over de radio.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Over die inrichting gesproken. Hopelijk krijgen we ook nog meer informatie over die ene gast die tegen Hurley over die nummers begon. Ik zit ook even in m'n geheugen te graven hoe Hurley überhaupt aan die nummers kwam. Volgens mij had hij ze gehoord van die ene gast die krankzinnig was geworden, toch? Mja, hoe komt die er dan weer aan enzovoorts, enzovoorts. Vragen, vragen...

Inderdaad, zo is Hurley dus ook in Australie en later op Flight 815 terecht gekomen.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Van iemand in de inrichting, die weer samen met een gast uit australie op een bootje dobberde. Daar hoorden ze de reeks nummers op de radio die constant werden herhaald.
Dat bericht kwam van de zendmast op het eiland, maar Rousseau had al voor de crash van 815 de tekst veranderd door haar eigen noodoproep.
Dit is allemaal al uitgelegd in seizoen 2 of 3.

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |