Ze koetsioeke'en weer heel wat af....en aan het lachje van Amanda te horen hebben ze er wel lol in.quote:
De andere douche nemenquote:Op maandag 24 maart 2008 10:50 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze koetsioeke'en weer heel wat af....en aan het lachje van Amanda te horen hebben ze er wel lol in.
Ach je moet wat als je moet wachten tot H&C eindelijk is die douche uit komen.
Maar de Ikea is helemaal niet zo roze met glitters.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:52 schreef blomst het volgende:
Vorig jaar was de huishouding er ook op paasmaandag, nu ontbreekt Palma.
Mike hoopt vandaag naar ikea te gaan, door de week heeft hij geen tijd.
Zou Mike wel zelf de meubels uit mogen kiezen, of wordt het de smaak van Amanda wat er in zijn huis gaat komen?
de kinderafdeling ook niet?quote:Op maandag 24 maart 2008 10:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar de Ikea is helemaal niet zo roze met glitters.
Nee, daar zijn de insecten nog steeds hip and happening.quote:
Gaat ze dat ook nog tegen die creep zelf vertellen?quote:Op maandag 24 maart 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:
Herma zegt tegen Huub dat de kids van José heel erg geschrokken zijn van Brian, hoe hij tegen hun moeder tekeer ging.
Er werd zelfs op school over gesproken.
Finaal doorgeneuktquote:Op maandag 24 maart 2008 11:40 schreef beequeen het volgende:
Dit ziet er toch echt niet uit.
[ afbeelding ]
Amanda is weer ziek, ze is misselijk en heeft overgegeven. Ze wil graag naar bed.
Maar Brian heeft het toch zo goed voor met alleenstaande moedersquote:Op maandag 24 maart 2008 11:12 schreef beequeen het volgende:
Herma zegt tegen Huub dat de kids van José heel erg geschrokken zijn van Brian, hoe hij tegen hun moeder tekeer ging.
Er werd zelfs op school over gesproken.
Ik kan me dat goed voorstellen, die idioot ging volledig uit zijn plaat.
Te rustigquote:Op maandag 24 maart 2008 11:43 schreef T-lex het volgende:
Wel lekker rustig aan het ontbijt zonder dat gebitch van Rachel/Ricardo.
Nope, ze heeft alle kans gehad in de slaapkamer maar geen woord tegen die rat. Volgens mij is ze bang voor hem en ik kan haar geen ongelijk geven.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:40 schreef Copycat het volgende:
Gaat ze dat ook nog tegen die creep zelf vertellen?
Morning!
Maar nu nog niet, het is pas over een half uur, ze kan zomaar helemaal opgeknapt zijn tegen die tijdquote:Op maandag 24 maart 2008 12:01 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ze gaat stuk van de buikpijn en moest overgeven. Ze wil misschien autorijden afzeggen.
Je voorspelling van gisteren is wel uitgekomen.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:02 schreef mootie het volgende:
Maar nu nog niet, het is pas over een half uur, ze kan zomaar helemaal opgeknapt zijn tegen die tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |