Seks met hem hebben en als hij dan contact blijft opnemen moet je met hem om blijven gaan.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:33 schreef Fha het volgende:
Heeft er iemand tips oid? alvast bedankt.
Nah ik snap het ergens wel. Ik zou in eerste instantie ook niet echt vrolijk reageren als mijn moeder een kind krijgt met een vent van mijn leeftijd. Daarbij zijn die mensen allemaal niet helemaal 100% om het zo maar te zeggen dus dat zal ook wel mee spelen.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:39 schreef Oblivion het volgende:
Bel 'm echt op, niet sms'en....
En maak een afspraak.
Wat diep triest trouwens van die oudere zussen van je....
Iemand haten die je niet kent...
Vergeet niet dat ze dat 19 jaar geleden heeft gezegd, kan veel verandert zijn.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:33 schreef Fha het volgende:
Mijn oudste zus heeft namelijk bij mijn geboorte al aangegeven dat ze mij haat en dat ze niks van me wil weten. Als resultaat daarvan wou de rest ook niet. Hoe pijnlijk ik het ook vind, daar heb ik dus respect voor en ik heb geen pogingen gedaan om ze te benaderen. Daarbij zijn zij allemaal ook flink ouder dan ik ben dus dat maakt het ook niet makkelijker. (Zo is mijn oudste zus maar drie jaar jonger dan mijn moeder en zijn haar kinderen ouder dan ik ben)
Mwa dat is niet veranderd, ik heb ondertussen genoeg over ze gehoord van mensen die ze wel echt kennen en ik zal daar echt nooit welkom zijn.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:54 schreef Angst het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze dat 19 jaar geleden heeft gezegd, kan veel verandert zijn.
Als je contact wil met ze, en zeker met die jongen die je al heb gesproken gewoon doen. Als jij er behoefte hebt, het kan weinig kwaad lijkt me. het ergste wat er kan gebeuren is dat het niet klikt. Zou niet zo erg zijn toch?
Dat mag ook natuurlijkquote:Op maandag 24 maart 2008 13:57 schreef Liquidootje het volgende:
Bloedbanden is iets overrated. De mensen met wie je opgroeid is imo veel belangrijker. Dat ik ergens misschien nog een aanverwante heb rondrennen kan mij werkelijk niets schelen.
Leuk als je contact zou hebben en een familie gevoel zou hebben. Niet jammer als dat er niet is.
Ah okee, dan is het anders. Dan zou ik idd gewoon losjes contact zoeken met concrete vragen. Dan is het ook niet zo genant of ongemakkelijk voor jouw halfbroer. Dit zit nu natuurlijk ook met klamme handjes als jij toevallig belt om "contact" te zoeken. Die denkt dan misschien ook "Ik heb mijn eigen leven hoor.. daar hoorde jij nooit bij en ik heb er eigenlijk geen behoefte aan".quote:Op maandag 24 maart 2008 14:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat mag ook natuurlijk. Voor mij is het wel heel belangrijk omdat de familie die ik nu heb alleen maar nederlands is. Ik ben half surinaams en ik wil gewoon graag ook meer weten over mijn surinaamse achtergrond. En ik wil gewoon meer weten over mijn vader. Mijn moeder heeft namelijk alleen maar negatieve verhalen en misschien hebben mijn broers ook nog leuke verhalen. Of misschien hebben ze misschien ook alleen maar negatieve verhalen, maar die zullen als nog anders zijn dan die van mn moeder.
Gegarandeerd dat ik de komende weken stijf sta van de spanning hahaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |