Nee, zeker niet. Maar het is wel een start als je nog niet goed weet waar je rugklachten vandaan komen.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:29 schreef Z het volgende:
Zo simpel is het niet altijd Lienekien ...
En, toegegeven, wel verstopt onder een momenteel iets te dik laagje vet.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:43 schreef Z het volgende:
'Hard' is nogal subjectief natuurlijk. Dat betekend niet dat ze in orde zijn.
Nee, helaas.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:07 schreef Lienekien het volgende:
Op hoge hakken lopen is ook niet echt bevorderlijk.
Ik weet wel dat mijn mobiel uit zichzelf al 'Zidane' in de T9-functie had staan op een moment dat ik dat woord zeker weten nog nooit in een sms gebruikt hadquote:Op woensdag 2 april 2008 00:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wisten jullie dat je bij een smsje voor 'bier' en 'aids' dezelfde letters moet intoetsen? Vast niet!
Ik las hier eerst 'zadkine'. Maar dat zou wel héél bijzonder zijn!quote:Op woensdag 2 april 2008 18:08 schreef thaleia het volgende:
Ik weet wel dat mijn mobiel uit zichzelf al 'Zidane' in de T9-functie had staan op een moment dat ik dat woord zeker weten nog nooit in een sms gebruikt had
quote:Op woensdag 2 april 2008 18:53 schreef Gellius het volgende:
Degene die T9 ontwikkeld heeft verdient echt een gruwelijke dood waarbij het tot het einde der dagen in moeten loggen op het fotoboek om naar de benen van D&D te kijken nog maar kinderspel is.
Pardon?quote:Op woensdag 2 april 2008 14:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
En m'n buikspieren zijn écht hard.
Sla maar, zaterdag.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Je hebt buikspieren, ja. Maar buikspieren? Niet echt, hoor.
quote:Op woensdag 2 april 2008 20:07 schreef Gellius het volgende:
Jullie hebben iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |