Ik heb vanmiddag in de kroeg gezeten, ga vanavond naar een verjaardag en morgen op de bank naar de Ronde van Vlaanderen kijken. Mag dat ook?quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:47 schreef thaleia het volgende:
Overtrained, IR? Rust is een essentieel onderdeel van de training (Zegt degene die momenteel zelfs de Zevenheuvelenweg nog maar ternauwernood kan nemen)
Ik ben al bezet, liene.quote:Op maandag 7 april 2008 08:41 schreef Lienekien het volgende:
Gellius, huwelijksreis?
Soepquote:Op maandag 7 april 2008 13:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ander literair spelletje: vannacht lag ik ook na te denken over vierletterwoorden, met vier verschillende letters, die met elk van de vier letters kunnen beginnen. Arts-star-rats ging goed, maar tsar mag je in het Nederlands niet zo schrijven. Een collega kwam op Erts-ster-rest-tres (boordsel of oplegsel van gevlochten goud- of zilverdraad of zijde). Nu ben ik op zoek naar andere combinaties waarmee dit mogelijk is, óf zelfs vijfletterwoorden. Wie weet er iets?
(Het Grote Naslagwerk Opperlans ligt naast me, maar daar kon ik niet direct iets in vinden)
Wat behelst die kijk?quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had hier wel heen gewild.
'Men' vindt overigens dat ik een zeer beperkte kijk heb op wat een fijne vakantie is.
ademquote:Op maandag 7 april 2008 13:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ander literair spelletje: vannacht lag ik ook na te denken over vierletterwoorden, met vier verschillende letters, die met elk van de vier letters kunnen beginnen. Arts-star-rats ging goed, maar tsar mag je in het Nederlands niet zo schrijven. Een collega kwam op Erts-ster-rest-tres (boordsel of oplegsel van gevlochten goud- of zilverdraad of zijde). Nu ben ik op zoek naar andere combinaties waarmee dit mogelijk is, óf zelfs vijfletterwoorden. Wie weet er iets?
(Het Grote Naslagwerk Opperlans ligt naast me, maar daar kon ik niet direct iets in vinden)
Ja, die had ik zelf vanmiddag bedacht maar werd door mezelf weer afgekeurd omdat Edam een plaatsnaam is en elke vierlettercombinatie wel een plaatsnaam is als je maar goed genoeg zoekt. Ja, ik ben streng voor mezelf.quote:
Artsquote:Op maandag 7 april 2008 13:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:10 schreef Gellius het volgende:
Oh when the sun goes down and the moon comes up
I turn into a teenage goo-goo muck
Yeah I cruise through the city and I roam the streets
Lookin for something that is nice to eat
You better duck, when I show up, the goo-goo muck.
Hoezo! Als je gaat trouwen, laat je ons hier misschien eindelijk eens met rust. Niks geen bezwaarschrift!quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:01 schreef Gellius het volgende:
Eerst het bezwaarschrift van pope maar eens afwachten.
Het lijkt me een goed idee om ze in te scannen en on-line te plaatsten, zodoende kan iedereen zich erover buigen.quote:Op maandag 7 april 2008 22:59 schreef Gellius het volgende:
Dat betekent dat je nog bezwaar kan maken, pope. Moet ik je de paperassen toezenden?
quote:Op maandag 7 april 2008 22:34 schreef Gellius het volgende:
Toch even wat progressie gemaakt vandaag: ik ga maandag in ondertrouw..
Ook in ondertrouw?quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:00 schreef Z het volgende:
Ik volg je op de voer Gellius. Ik 'ga' woensdag a.s.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |