Nee, zeker niet. Maar het is wel een start als je nog niet goed weet waar je rugklachten vandaan komen.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:29 schreef Z het volgende:
Zo simpel is het niet altijd Lienekien ...
En, toegegeven, wel verstopt onder een momenteel iets te dik laagje vet.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:43 schreef Z het volgende:
'Hard' is nogal subjectief natuurlijk. Dat betekend niet dat ze in orde zijn.
Nee, helaas.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:07 schreef Lienekien het volgende:
Op hoge hakken lopen is ook niet echt bevorderlijk.
Ik weet wel dat mijn mobiel uit zichzelf al 'Zidane' in de T9-functie had staan op een moment dat ik dat woord zeker weten nog nooit in een sms gebruikt hadquote:Op woensdag 2 april 2008 00:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wisten jullie dat je bij een smsje voor 'bier' en 'aids' dezelfde letters moet intoetsen? Vast niet!
Ik las hier eerst 'zadkine'. Maar dat zou wel héél bijzonder zijn!quote:Op woensdag 2 april 2008 18:08 schreef thaleia het volgende:
Ik weet wel dat mijn mobiel uit zichzelf al 'Zidane' in de T9-functie had staan op een moment dat ik dat woord zeker weten nog nooit in een sms gebruikt had
quote:Op woensdag 2 april 2008 18:53 schreef Gellius het volgende:
Degene die T9 ontwikkeld heeft verdient echt een gruwelijke dood waarbij het tot het einde der dagen in moeten loggen op het fotoboek om naar de benen van D&D te kijken nog maar kinderspel is.
Pardon?quote:Op woensdag 2 april 2008 14:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
En m'n buikspieren zijn écht hard.
Sla maar, zaterdag.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Je hebt buikspieren, ja. Maar buikspieren? Niet echt, hoor.
quote:Op woensdag 2 april 2008 20:07 schreef Gellius het volgende:
Jullie hebben iets?
Hoe heb je die getraind?quote:Op woensdag 2 april 2008 14:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb ik. En sterke ook. En tóch heb ik altijd pijn in m'n onderrug. Is er een verband?
Maar helaas krijg ik die niet meer in de bus ...quote:Mr. Tofu
Medium
Voor al uw werkproblemen, geldzaken, realtieproblemen, en nog veel meer. Meer geluk?
Bel 06-...
Die zou ik onmiddelijk aannemen.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:53 schreef Gellius het volgende:
Ik las aanvankelijk geodetische referenties.
Jep. Hier.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:13 schreef Z het volgende:
Hé Claudia, jij was toch naar Portugal gegaan met elisaza (was here)? Waar was je ook al weer geweest?
Het is prima bevallen! Mooi weer, lekker eten. Elke dag gezwommen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:49 schreef Z het volgende:
Dat was toch ook goed bevallen? Het wordt Portugal of Sardinië denk ik.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:07 schreef Gellius het volgende:
Ik zie het alweer. Dat wordt een heekfest.
Ik hou dat wel vol hoor. Lekker even helemaal niks en een hoop boeken. Die Gozo had ik ook gezien maas is een beetje aan de prijs voor 22 dagen ...quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:06 schreef Claudia_x het volgende:
22 dagen zou voor mij wel te lang geweest zijn daar. Maar dat gaat voor Sardinië misschien ook op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |