Jep. Hier.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:13 schreef Z het volgende:
Hé Claudia, jij was toch naar Portugal gegaan met elisaza (was here)? Waar was je ook al weer geweest?
Het is prima bevallen! Mooi weer, lekker eten. Elke dag gezwommen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:49 schreef Z het volgende:
Dat was toch ook goed bevallen? Het wordt Portugal of Sardinië denk ik.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:07 schreef Gellius het volgende:
Ik zie het alweer. Dat wordt een heekfest.
Ik hou dat wel vol hoor. Lekker even helemaal niks en een hoop boeken. Die Gozo had ik ook gezien maas is een beetje aan de prijs voor 22 dagen ...quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:06 schreef Claudia_x het volgende:
22 dagen zou voor mij wel te lang geweest zijn daar. Maar dat gaat voor Sardinië misschien ook op?
Jij hebt nergens in je hart stiekem een plekje voor AH?quote:Op zaterdag 5 april 2008 07:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb gister Der Untergang gezien. Viel me tegen. Wat zie ik niet wat anderen wel zien?
In die film was hij vervelender dan ooit.quote:Op zaterdag 5 april 2008 08:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij hebt nergens in je hart stiekem een plekje voor AH?
Nog niet ... Ik moet maar even een Mjk scoren denk ik.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:36 schreef Gellius het volgende:
Ben je nog naar Millais geweezt?
Overtuigender dan ooit.quote:Op zaterdag 5 april 2008 09:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In die film was hij vervelender dan ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |