Hopelijk hebben je (schoon)ouders of andersoortige oude familiestukken dat aan je gegeven, want anders zou ik dat echt niet pikken als ik jou was.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:00 schreef Z het volgende:
Blenders zijn niet altijd even handig. Maar keukenmachines ook niet, ik heb er één (gekregen) met 23648 hulpstukken en extensies, belachelijk ding, ik heb er ook geen plek voor in de keuken (hij staat in de berging).
Weet je moeder dat wel?quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:00 schreef Z het volgende:
Blenders zijn niet altijd even handig. Maar keukenmachines ook niet, ik heb er één (gekregen) met 23648 hulpstukken en extensies, belachelijk ding, ik heb er ook geen plek voor in de keuken (hij staat in de berging).
Erfstuk.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:29 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Hopelijk hebben je (schoon)ouders of andersoortige oude familiestukken dat aan je gegeven, want anders zou ik dat echt niet pikken als ik jou was.
Het grillapparaat wordt hier wel veel gebruikt, omdat ik dan niet constant hoef op te letten en het vlees hoef te draaien als ik net lekker aan notulen of andere dingen bezig ben.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:16 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb een sapcentrifuge die ik nooit gebruik. En een grillapparaat. Beide zijn een ramp om schoon te maken.
Spreeuwen zijn toch niet zo erg? Ze eten emelten en wormen, ze vreten het weiland niet kaal (zoals ganzen dat wel doen).quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:09 schreef sigme het volgende:
Vandaag kwam er een vlucht spreeuwen mijn weiland plunderen. Vast wel driehonderd.
Nee, spreeuwen zijn helemaal niet erg in deze tijd van het jaar. Zo mooi, zo'n zwerm.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:18 schreef dwerg het volgende:
[..]
Spreeuwen zijn toch niet zo erg? Ze eten emelten en wormen, ze vreten het weiland niet kaal (zoals ganzen dat wel doen).
Ja, van harte gefeliciteerd, Z!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gefeliziteerd.
M'n vader ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, en m'n broer(tje) is er ook eentje van 27 maart, trouwens.
Welk konijn??quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:04 schreef Z het volgende:
Hé DO, waar ligt dat konijn?
Mooi zo!quote:Op maandag 31 maart 2008 09:49 schreef Lienekien het volgende:
O, zeker.
15 uur? Dat kan je wel slopen jaquote:Op maandag 31 maart 2008 09:53 schreef sigme het volgende:
Ik mocht zaterdag de hele dag mee met mijn lief naar het werk.
Dus was ik zondag net zo brak als hij - werkdagen van 15 uur. Gelukkig was het toch slecht weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |