Je zou raar staan te kijken als er ineens een sliert van die kwakers een klaslokaal in kwam waggelenquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Krijgen eendjes dan seksuele voorlichting op de middelbare school?
Volgens mij worden ze gewoon in het diepe gegooidquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Krijgen eendjes dan seksuele voorlichting op de middelbare school?
Jij zat niet in deze klas dus?quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb op de middelbare school ook niet geleerd hoe ik seks moet hebben hoor.
Wel als dat beeldend wordt aangepakt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk ook niet dat de eendjes een 'how to' krijgen bij eventuele seksuele voorlichting.
Ook metquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wanneer loont het voor jou de moeite? Als je de Herestraat vooral heel hard vermijdt zitten er volgens mij best leuke woonwinkel(tje)s in de zijstraten.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:40 schreef Z het volgende:
Wat is een voorbeeld van pretentieus design?
Wel naast een IKEA-stoel.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:33 schreef Z het volgende:
Gispen vind ik nu niet echt pretentieus.
Da's dan echt een gebrek.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:40 schreef Z het volgende:
Ik kan me niks voorstellen bij pretentieuse meubels. Er wil me niks te binnen schieten. Het blijft een stoel, of tafel, enz ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |