Je zou raar staan te kijken als er ineens een sliert van die kwakers een klaslokaal in kwam waggelenquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Krijgen eendjes dan seksuele voorlichting op de middelbare school?
Volgens mij worden ze gewoon in het diepe gegooidquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Krijgen eendjes dan seksuele voorlichting op de middelbare school?
Jij zat niet in deze klas dus?quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb op de middelbare school ook niet geleerd hoe ik seks moet hebben hoor.
Wel als dat beeldend wordt aangepakt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk ook niet dat de eendjes een 'how to' krijgen bij eventuele seksuele voorlichting.
Ook metquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wanneer loont het voor jou de moeite? Als je de Herestraat vooral heel hard vermijdt zitten er volgens mij best leuke woonwinkel(tje)s in de zijstraten.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:40 schreef Z het volgende:
Wat is een voorbeeld van pretentieus design?
Wel naast een IKEA-stoel.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:33 schreef Z het volgende:
Gispen vind ik nu niet echt pretentieus.
Da's dan echt een gebrek.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:40 schreef Z het volgende:
Ik kan me niks voorstellen bij pretentieuse meubels. Er wil me niks te binnen schieten. Het blijft een stoel, of tafel, enz ...
Kijk, dat zijn nog eens winkels.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:06 schreef sigme het volgende:
Oh ja, als je met de auto bent: halverwege Groningen - Assen aan de A28: niet nieuw design.
Ah! Zo had ik het niet bedacht, pretentieus inderdaad.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:38 schreef k_man het volgende:
Droog Design, is bijvoorbeeld een voorbeeld van pretentieus design.
Vroeger heetten designers nog gewoon (industrieel) ontwerpers en maakten ze gebruiksvoorwerpen. Nu maken ze 'design', met een air of hun creaties de hoogste kunstvorm zijn en liefst in onbetaalbare limited editions, of unica. Een geinig vormgegeven vaasje, van porselein, in een oplage van drie, voor een bedrag van ¤ 7.500. Mét certificaat.
Dat is pretentieus design.
Is er verkering in LPT? Tussen twee stamgasten? En ben jij daar bij betrokken?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:18 schreef Lienekien het volgende:
't Gaat goed met de verkering.
Ik weet niet wat je bedoelt!quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is er verkering in LPT? Tussen twee stamgasten? En ben jij daar bij betrokken?
Maw: Is het nu officieel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |