Dat laat mijn gezondheid inderdaad even niet toequote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:24 schreef thaleia het volgende:
Dat wordt eerst effe werken en dan een mooie reis, zou ik zeggen, of laat je gezondheid dat niet toe?
Sorry.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:56 schreef Lienekien het volgende:
Stil, hier.
Eenden... vorige week donderdag zwom er in de sloot bij werk een eend met 16 kleintjes. Gisteren waren er nog maar 2 eendenkuikens overquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:42 schreef Z het volgende:
Nah.
Er zwom een vreemde eend in de Admiralengracht vanochtend. Ik kan alleen niet vinden welke.
wat een mooiequote:Op woensdag 26 maart 2008 11:55 schreef Z het volgende:
Deze was het denk ik. Een kuifeend.
[ afbeelding ]
Ik zag hoe, terwijl de kleine eendjes rondzwommen, moedereend door diverse mannetjes gegrepen werdquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:00 schreef Z het volgende:
Ik heb wel eens gezien dat er eentje gegrepen werd door een snoek.
toch wel een 18+ icoontje erbij voor die kleintjes he?quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag hoe, terwijl de kleine eendjes rondzwommen, moedereend door diverse mannetjes gegrepen werd.
Ze deden het gelukkig achter de bosjes, dus de kleintjes zagen niet veel, denk ik.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
toch wel een 18+ icoontje erbij voor die kleintjes he?
Oh dan is het goedquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze deden het gelukkig achter de bosjes, dus de kleintjes zagen niet veel, denk ik.
Hoe moeten die het dan leren?quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze deden het gelukkig achter de bosjes, dus de kleintjes zagen niet veel, denk ik.
Krijgen eendjes dan seksuele voorlichting op de middelbare school?quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Keek jij toe dan, toen je klein was en je ouders....
Je zou raar staan te kijken als er ineens een sliert van die kwakers een klaslokaal in kwam waggelenquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Krijgen eendjes dan seksuele voorlichting op de middelbare school?
Volgens mij worden ze gewoon in het diepe gegooidquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Krijgen eendjes dan seksuele voorlichting op de middelbare school?
Jij zat niet in deze klas dus?quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb op de middelbare school ook niet geleerd hoe ik seks moet hebben hoor.
Wel als dat beeldend wordt aangepakt.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk ook niet dat de eendjes een 'how to' krijgen bij eventuele seksuele voorlichting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |