Het is wel officieel hoor. De link in je post is het officiële inlogscherm van de PC versie van de PS-store.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
opletten jongens, volgens mij gaan er fake mailtjes rond.![]()
kreeg net het volgende binnen via het volgende mail adres
PLAYSTATION Network [ news@nl.playstationmail.com ]
Beste klant,
[knip]
Vaakquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als het installeren nou snel zou gaan is het geen probleem..
Maar het is vaak dik een kwartier ~ 20 minuten..
Anders kon je er nog eens een game vanaf knallen en er weer opzetten.. save games worden toch apart bewaard.
lig je daar wakker van?quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:47 schreef DaGroninger het volgende:
weet iemand waarom de prijzen van de PS3 opeens omhoog schieten? de gemiddelde prijs van de 40 gb versie is in een maand tijd van 395 naar 410 euro geschoten volgens pricewatch bij tweakers.
quote:We really, really want to put damage onto our vehicles (...) We’ve had a lot of discussions with the manufacturers and although at the beginning they hated the idea of deformation, now they’re slowly coming around to it. We’ve still got a few to convince, but we will. Expect deformation in the very near future: very, very soon.
Obviously, we wanted to do a next-gen Gran Turismo (...) When the PS3 appeared, we realised that we needed a lot of time to develop properly on this hardware, so we gave ourselves four years yto come up with a complete programme. As a result, you’re not going to get Gran Turismo all in one go, but gradually, adding online elements and features as we go. The good thing is that it’ll have a long, long lifespan.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:17 schreef Strolie75 het volgende:
Kijken of ik morgen een GT5P bundel kan vinden.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga dit jaar geen PS3 halen.
Toen had ik LO nog niet gespeeld.quote:
Dat wordt wikken en wegen dusquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toen had ik LO nog niet gespeeld.
Cool spel hoor, maar ik moet er niet aan denken om GTAIV met zoveel problemen te moeten spelen.
Afweging is al gemaakt. Het wordt dat laatste.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat wordt wikken en wegen dus![]()
Of je gaat voor de exclusieve DLC en je neemt vrede met het risico dat je Xbox 360 het op ieder moment kan begeven. Óf de DLC mag aan je reet roesten en je gaat gewoon voor de superieure hardware.
Ik ga morgen of overmorgen waarschijnlijk ook eentje halen, dus niet te snel doorposten.quote:
Ik koop misschien beide versie's voor dubbel co-op plezierquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat wordt wikken en wegen dus![]()
Of je gaat voor de exclusieve DLC en je neemt vrede met het risico dat je Xbox 360 het op ieder moment kan begeven. Óf de DLC mag aan je reet roesten en je gaat gewoon voor de superieure hardware.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik koop misschien beide versie's voor dubbel co-op plezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |