De moed zakt me een beetje in de schoenen: Tic tac of tik tak:12 mei VORIG JAARquote:
Met een andere zanger en gitarist een stuk beter denk ik.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:50 schreef Ziet het volgende:
de band is 2 maanden geleden begonnen?
dan doen ze het toch best aardig
Leuk zo'n oude COS nalezen.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
De moed zakt me een beetje in de schoenen: Tic tac of tik tak:12 mei VORIG JAAR![]()
[COS # 1423] tik tak tik tak ...
is ook zo door zijn verhaallijn met Klaraquote:Op zondag 23 maart 2008 21:00 schreef schatje het volgende:
Jaap vindt dat Huub makkelijk praten heeft omdat hij de ster van de tv uitzending is en van 2 walletjes eet.
Dat welquote:Op zondag 23 maart 2008 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk zo'n oude COS nalezen.![]()
Jaap wil nog steeds niet knallen. LafJaap.
Nutcasequote:Op zondag 23 maart 2008 21:04 schreef Guuskeee het volgende:
travestiet of closet case?
[ afbeelding ]
Volgens LafJaap ligt het aan de overgang van Talpa naar RTL.....dag Jaap.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat welMaar de kwaliteit van de tijdbommen is niet meer wat het geweest is
Hij mag niet los op Amanda,dus heeft hij niks meer.Ja kon een dag niet antwoorden,me toetsenbord was kapot.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:03 schreef Desii het volgende:
[..]
is ook zo door zijn verhaallijn met Klara
Je hoort net zeggen dat al Jaap zijn plannen zijn afgekeurd... het hokje vind het prima zoals het gaat
Jaap vindt het niet nodig ze dan toch uit te voeren.... Huub zegt dat hij het dan moet doen voor zijn lol
Zo jammer dat Jaap zijn plannen niet doorzet, zo zoveel beter zijn voor z'n populariteit.
we hebben ook nog een Brianless in de aanbiedingquote:Op zondag 23 maart 2008 21:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij mag niet los op Amanda,dus heeft hij niks meer.Ja kon een dag niet antwoorden,me toetsenbord was kapot.
Mijn zus kijkt alleen de reguliere omdat ze wil weten waarom haar maffe zus DGK volgt. Ze vindt Brian wel een aardige vent en Huub een klootzak. I rest my case.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:04 schreef Guuskeee het volgende:
travestiet of closet case?
[ afbeelding ]
Mocht ook niet,heeft hij gisteren achter gehoord.Misschien de laatste week mocht hetquote:Op zondag 23 maart 2008 21:10 schreef Desii het volgende:
[..]
we hebben ook nog een Brianless in de aanbieding
Moet je haar eens verwijzen naar de filmpjes over het "goddelijke stelletje"quote:Op zondag 23 maart 2008 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn zus kijkt alleen de reguliere omdat ze wil weten waarom haar maffe zus DGK volgt. Ze vindt Brian wel een aardige vent en Huub een klootzak. I rest my case.![]()
.
Ze komt morgen filmpjes kijken, ook van die die kutkabouter.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Moet je haar eens verwijzen naar de filmpjes over het "goddelijke stelletje"
Edit: Huub is ook een klootzak![]()
mijn baas ... idem dito... heb hem nu al een paar filmpjes doorgestuurd (leuke van Huub en mindere van Brianl)quote:Op zondag 23 maart 2008 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn zus kijkt alleen de reguliere omdat ze wil weten waarom haar maffe zus DGK volgt. Ze vindt Brian wel een aardige vent en Huub een klootzak. I rest my case.![]()
.
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze komt morgen filmpjes kijken, ook van die die kutkabouter.
En toch staat hij bij mij nog op nummer 1 maar dat wist je al.
issie ook... maar wel een grappige klootzak (ach heb nu eenmaal een zwak voor hem)quote:Op zondag 23 maart 2008 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet je haar eens verwijzen naar de filmpjes over het "goddelijke stelletje"
Edit: Huub is ook een klootzak![]()
Zozoquote:Op zondag 23 maart 2008 21:17 schreef Desii het volgende:
[..]
heb nog wel verteld dat tie noooooit mag sms-en voor Brian of Amanda, anders neem ik ontslag![]()
Ook filmpjes van Ivar?quote:Op zondag 23 maart 2008 21:17 schreef Desii het volgende:
[..]
mijn baas ... idem dito... heb hem nu al een paar filmpjes doorgestuurd (leuke van Huub en mindere van Brianl)
Hij is nu voor Japie... (en daar kan ik mee leven)..
heb nog wel verteld dat tie noooooit mag sms-en voor Brian of Amanda, anders neem ik ontslag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |