abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 juli 2008 @ 15:42:05 #226
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_60122461
Huh?

Even kijken, 3 directeuren om verschillende redenen weg zonder vervanging. Wat is daar precies goed aan?
Verder is het normaal dat je een directie hebt, en een RvC met aan de zijlijn wat sponsoren. Bij Sparta lopen deze belangengroepen en daarmee de taken kriskas door elkaar.
Laatste punt is dat er de afgelopen 1,5 jaar (Sepp+Schenkel+Boukhari+Emnes) 7 miljoen euro bijgestort. En daarvan kan slechts de helft worden geinvesteerd. Mwoah, ik vind het een klerezooi eerste klas.
pi_60122556
Tja ik kan verder ook geen details geven. Mn pa kent een sponsor en die zei dat het echt geregeld was nu. Ik weet verder ook niet waarom ie dat vond.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 15:46:38 #228
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_60122583
Die sponsor heeft zeker zijn poen terugontvangen van zijn investering.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_60123029
Die sponsor wist al enkele weken geleden te melden dat Emnes en Boukhari weggingen, en die sponsor kon ooit niet op tijd op een afspraak zijn omdat ie de onderhandelingen met Foeke Booy moest afhandelen. Je zou zeggen dat ie wel wat inside informatie heeft.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 16:55:50 #230
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_60124227
Jep, maar aanstaande transfers kennen en met Foeke Booy onderhandelen zijn feiten waarover je niet kunt discussieren.

'Een goede organisatie' is een mening, en die deel ik niet.
pi_60124918
Ook zo. Maar zo iemand heeft wel waat 'inside information' en een blik achter de schermen, en kan dus beter oordelen over wat er speelt.
pi_60128567
Het enige voordeel kan zijn dat bepaalde talenten sneller kunnen doorbreken. Anderzijds is het gevaarlijk om te moeten leunen op teveel jonge spelers en daar lijkt het met de huidige groep wel een beetje op. Er lijkt nog niet echt een leider te zijn. Ja, Wapenaar, maar goed, dat is ook zo wat.... Aan de andere kant was een gehaalde leider als Anastasiou ook niet zo'n succes enkele jaren terug.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60155338
Hilarisch interview met die Hongaarse aankoop van jullie op Sparta TV. Toen hij begon met praten moest ik gelijk aan Borat denken Enorm slecht Engels en "I think we finish this championship, uhm I think, fourth or, uh fifth standing, and I want good luck for my team"
  donderdag 17 juli 2008 @ 00:07:55 #234
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60157000
en dan 3-4 spelen tegen delft...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_60172956
In de slotseconden pas gewonnen via Slot zag ik. Wel mooi dat Falkenburg heeft gescoord. Had er nog heen gekund, keeper van Delft had me uitgenodigd, maar het was afscheidsavond van groep 8, dus het ging niet. Maar zo te horen en lezen heb ik weinig gemist. Of het moet het goede spel van Jesper zijn geweest.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 18 juli 2008 @ 16:33:45 #236
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60192579
Nou zeg. Ik reed net voorbij op de fiets toen de Heeren van de training afkwamen ... jemig wat een gezichten. Foeke liep alleen terug naar t Kasteel en die had echt een bek op z'n gezicht alsof ie net had gehoord dat z'n moeder is overleden ... Alleen bij Dissels kon er nog een beetje een lach vanaf.
Heeren, zonder sfeer gaat het NOOIT wat worden. We hebben een gangmaker nodig. het liefst 2 zelfs ...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_60225277
Blijft weinig overtuigend, slechts 1-3 bij tweedeklasser TOGB uit Berkel. Erik Falkenburg scoorde twee keer, Yuri Rose maakte de andere goal. Het stond nog even 1-1 zelfs.

Begreep van een vriend die was geweest dat Joshua John, Yuri Rose en Erik Falkenburg eigenlijk de besten waren. Iemand die dit kan bevestigen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60366356
Wel een leuk stukje over Strootman en de andere jeugd in AD:
quote:
Strootman krijgt ruimte Jonge Spartaan na week zwaar trainen ‘in het rood’ tegen Kortrijk
Door MIKOS GOUKA

BRESKENS - Sparta hield gisteren in het Zeeuwse Breskens KV Kortrijk op 0-0.
Voor trainer Foeke Booy een opsteker, zeker omdat zijn ploeg ruim twee weken later in training is gegaan dan de eersteklasser uit België.

Maar het gelijkspel is nog lang geen reden om de vlag al uit te hangen op het Kasteel. Algemeen directeur Peter Bonthuis en trainer Booy formuleren komende maandag tijdens een officiële persconferentie de doelstellingen voor komend seizoen. Het ligt voor de hand dat de leiding van Sparta minimaal één plekje hoger inzet dan de dertiende plek waarop de formatie vorig seizoen finishte.

Maar of het reëel is om de huidige selectie van Sparta zo ruim boven de degradatiezone in te schalen is, lijkt een meer dan gerechtvaardige vraag. Booy heeft zijn lijstje met potentiële versterkingen al lang geleden op de burelen van de directie achtergelaten, maar sinds het vertrek van Nourdin Boukhari ruim twee weken geleden is het op transfergebied dodelijk stil in Rotterdam West. Terwijl er wel degelijk geld in kas is.

Bonthuis keert vandaag terug van zijn vakantieadres en de beoogde nieuwe technisch manager Richard Grootscholten, de huidige hoofd opleidingen is eveneens op vakantie en bovendien nog niet vastgelegd voor zijn nieuwe functie.

Booy wacht de ontwikkelingen af en probeert intussen zijn spelersgroep klaar te stomen voor de competitiestart op 31 augustus tegen promovendus ADO Den Haag. Hoewel Sparta duidelijk nog niet klaar is voor de eerste krachtmeting van het seizoen, gaat de ploeg wel vooruit.

De Friese oefenmeester wil vooral conditioneel zijn slag slaan en heeft de afgelopen week in het Zeeuwse Cadzand geprobeerd een flinke basis te leggen. De deze zomer aangetrokken inspanningsfysioloog Jan Kluitenberg geeft de spelers voor elk duel een hartslagmeter en houdt de spelers op een laptop nauwkeurig in de gaten.

,,Het was een bijzonder zware week,’’ vertelde Kevin Strootman, die op basis van de constatering van Kluitenberg (‘hij zat in het rood’) werd gewisseld. De 18-jarige linkspoot lijkt zich moeiteloos aan te passen aan het niveau, al zegt hij zelf dat schijn af en toe bedriegt. ,,Vooral fysiek is het aanpoten. Het tempo ligt vaak drie keer zo hoog als in de jeugd. Toch voel ik me lekker. Ik ben goed opgevangen door de rest van de spelersgroep.’’

Dat dwingt hij uiteraard af met voetbalkwaliteiten. En daar is bij Strootman niks mis mee. ,,Toch kan het allemaal nog veel beter,’’ is hij zelfkritisch. ,,Ik heb deze voorbereiding ook nog geen goal gemaakt.’’

De middenvelder heeft de vacature van Nourdin Boukhari vooralsnog stevig in handen. Ook omdat Booy bij gebrek aan aankopen weinig keus heeft. Strootman weet dat de club zoekt naar een nieuwe linkermiddenvelder. ,,Ik volg die ontwikkelingen uiteraard, maar heb er geen invloed op. Zolang er niemand bijkomt, wil ik laten zien wat ik kan. De trainer is positief over mij. Persoonlijk en in de pers. Dat geeft vertrouwen.’’

Booy is blij met de vorderingen van zijn jeugdige pupil. ,,Maar ook Erik Falkenburg, Joshua John en Joey Godee laten iets zien. Het is heel jong, maar ze krijgen de ruimte.’’

Over het wel of niet aantrekken van stagiair Floribert N ’Galula heeft hij nog geen beslissing genomen. ,,Hij doet het niet verkeerd, maar hij moet beter zijn dan wat wij in huis hebben.’’
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60392628
quote:
Sparta wil af van Het Kasteel

Door velen het mooiste stadion van Nederland genoemd, maar Sparta Rotterdam wil van Het Kasteel af. In het Rotterdamse onderkomen kunnen de toekomstplannen niet worden gerealiseerd.

Sparta heeft eerst de mogelijkheden onderzocht om het stadion te verbouwen en uit te breiden, maar dit blijkt technisch en financieel onmogelijk. In eerste instantie bleek een verbouwing slechts acht miljoen euro te kosten, maar nieuwe berekeningen lieten het dubbele van dat bedrag zien. "En dat is voor Sparta een onverantwoorde uitgave", aldus algemeen directeur Peter Bonthuis.

Het is nog onduidelijk waar het nieuwe stadion, dat plaats moet bieden aan 18.000 tot 20.000 supporters, gebouwd moet worden. Binnenkort zullen een aantal mogelijke locaties onder de loep worden genomen.

Bonthuis denkt dat een nieuw stadion een absolute noodzaak is om het voorbestaan als eredivisieclub op lange termijn te waarborgen. "Als je ziet dat ook clubs als ADO Den Haag en Heracles Almelo stadions bouwen en uitbreiden dan kunnen wij niet achterblijven", aldus de directeur tegenover RTV Rijnmond.
Zonde natuurlijk, maar ambitie lijkt me niet meer dan gezond. Vraag me wel af of Sparta direct 18.000 - 21.000 vol gaat krijgen, maar de ambitie lijkt me een goede zaak.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 09:49:58 #240
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_60620163
quote:
Floribert N'Galula heeft een contract getekend bij Sparta. De 20-jarige middenvelder trainde vanaf het begin van de voorbereiding mee en heeft de technische staf inmiddels voldoende overtuigd. N'Galula tekende tot een eenjarig contract met een optie voor nog een jaar.

"Het is een interessante speler, met het oog op de lange termijn", lichtte trainer Foeke Booy woensdagavond toe na de oefenwedstrijd tegen Iraklis Saloniki (1-2 verlies). "Ondanks zijn leeftijd is hij al ervaren. Floribert is een winnaar en dat soort types kunnen we goed gebruiken. Tijdens de twee trainingskampen die we in de voorbereiding hebben gehad, is bovendien gebleken dat hij goed in de groep past."

N'Galula werd geboren in Congo, maar verhuisde al snel naar België. Daar doorliep hij de jeugdopleiding van Anderlecht, waar hij werd weggekaapt door Manchester United. Daar speelde hij vier jaar, maar kreeg hij geen nieuw contract. Daarom moest hij in de zomer van 2007 op zoek naar een nieuwe werkgever. N’Galula liep onder meer stage bij RBC Roosendaal, maar werd daar afgetest. Hij tekende uiteindelijk bij het Deense Randers FC, maar verliet die club na zes maanden en nul wedstrijden.
Ik heb hem zelf niet zien spelen, maar zijn optredens zijn volgens de bezoekers van de oefenwedstrijden van een niveau om te huilen zo slecht.
Foeke Booy vindt hem wat voor de toekomst. En daarom krijgt hij een 1-jarig contract.
pi_60622623
Mja, het is niet alsof hij erg actief is geweest de laatste tijd. Hopelijk komt hij nog een beetje in vorm en laat nog wat leuks zien.
pi_60632515
Ik snap het niet zo, aangezien er genoeg opties lijken te zijn voor die plek.

Gisteren was het aardig, verlies had niet gehoeven. Falkenburg vond ik weer de beste, met Duplan samen. Die speelde goed vanaf rechts.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:13:40 #243
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60634665
hmm. Adeleye schijnt vandaag wel aardig te hebben gespeeld tegen nederland. Wetenw e tenminste wie we tegen Zuid tegen Makaay moeten zetten
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_60666849
Nou, dat ging gesmeerd tegen Middlesbrough. 1-6 verloren en binnen 30 minuten stond het 1-5 .
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:15:10 #245
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_60681902
Er was zon, er was bier.......Prima avond beleefd!

Over het voetbal, en zeker over onze laatste aanwinst Floribert N'Gulalulalalalala wil ik geen woorden vuil maken.
pi_60682125
je vergeet onze top keeper stpan. die kan nog geen skippybal uit zijn doel houden.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_60689577
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:15 schreef Stpan het volgende:
Er was zon, er was bier.......Prima avond beleefd!

Over het voetbal, en zeker over onze laatste aanwinst Floribert N'Gulalulalalalala wil ik geen woorden vuil maken.
Gauw weg met die man. En Falkenburg gewoon in de basis zetten, hoe jong hij ook is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_60736161
Onduidelijkheid rond transfer Boukhari

Die centen moeten wel komen natuurlijk!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 11 augustus 2008 @ 17:02:28 #249
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_60736677
Volgens ITWM en andere media was er destijds in juli sprake van voldoende financiele garanties vanuit Saudi Arabie. Ik ben benieuwd hoe voldoende dat dan allemaal precies is geweest.

Ideaal is natuurljik Boukhari en een deel van de transfersom terug.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:07:56 #250
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60788040
wanneer gaan ze de site trouwens eens updaten, want dit zegt ook wel genoeg over dit jaar en vorig seizoen:

Keepers
Cor Varkevisser Harald Wapenaar

Verdedigers
Ayodele Adeleye Kim Jaggy
Iderlindo Moreno Freire Jerold Promes

Middenvelders
Edwin van Bueren Charles Dissels
Sani Kaita Nathan Rutjes
Arne Slot

Aanvallers
Edouard Duplan Joshua John
Yuri Rose

Hoofdtrainer
Foeke Booy

14 spelers???
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')