Nee, een kleurplaat, sufferd!!!quote:Op maandag 24 maart 2008 01:55 schreef Wickedangel het volgende:
Moet dat een hint voorstellen?
Paasklokken om precies te zijn. Op dat plaatje zie je dus hoe ze meestal worden afgebeeld. Maar dat jullie dat niet weten!! Misschien lees ik ook wel teveel Belgische strips hoorquote:
quote:Op maandag 24 maart 2008 01:57 schreef ElizabethR het volgende:
Nee, een kleurplaat, sufferd!!!
Ik ga hem even uitprinten, morgen komen mijn twee kleine nichtjes logeren
quote:Op maandag 24 maart 2008 01:57 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar dat jullie dat niet weten!! Misschien lees ik ook wel teveel Belgische strips hoor![]()
Jasekers!!! Steve +1quote:Op maandag 24 maart 2008 02:02 schreef ScottTracy het volgende:
Fresco?
quote:Op maandag 24 maart 2008 02:08 schreef Wickedangel het volgende:
Ik dacht dat fresco altijd op een muur was.
Merci!quote:Op maandag 24 maart 2008 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Een natte muur. Als ie net af is. Fresco betekent dan ook 'vers'. Dus op een verse muur. Maar officieel hoeft het niet per se een muur te zijn.
Dat issie ook! En meestal bevindt een fresco zich ook op een muur. Maar het is geen wet van Meden en Perzen dat dat zo moet. Fresco is gewoon schilderen op een vers oppervlak, meestal een stuk vochtig pleisterwerk. Dus als jij de welbekende rode bloempot in het water legt, en er daarna, terwijl ie nog nat is, een schilderijtje op maakt, heb je een fresco gemaakt.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:14 schreef ScottTracy het volgende:
Niet Babel
Ik dacht eigenlijk ook dat de afbeelding op een muur was geschilderd op dat plaatje
quote:Op maandag 24 maart 2008 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, is het dan Crash? Babel heb ik niet gezien.
Ja gezelligquote:Op maandag 24 maart 2008 02:19 schreef ScottTracy het volgende:
Lekker ouderwets gezellig een nachtje quizzen met ER en WA![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |