Neuh, NAC of Feyenoord gaan namelijk ook nog punten verspelen aangezien ze tegen elkaar spelen vanavond. Bovendien moet Groningen ook nog tegen NAC en zie ik Twente ook niet al haar wedstrijden winnen. Ajax heeft na Heerenveen ok niet zo'n heel moeilijk programma meer. Misschien dat Groningen nog lastig wordt, maar als je naar de vorm van Grunn kijkt en het aantal geblesseerden vraag ik me dat helaas af.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoezo niet ? als ze nou verliezen bij heerenveen en groningen dan is het al grote kans geworden toch
Die winnen die tukkers wel denk ik. PSV is dan al kampioen en gaan er een debiel oefenpotje van maken met allemaal jeugdspelers..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:55 schreef mcyodogg het volgende:
en Twente moet nog naar Eindhoven.
mwah, als maar niet zo gaat worden dat feyenoord tegen ajax moet in de playoffsquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neuh, NAC of Feyenoord gaan namelijk ook nog punten verspelen aangezien ze tegen elkaar spelen vanavond. Bovendien moet Groningen ook nog tegen NAC en zie ik Twente ook niet al haar wedstrijden winnen. Ajax heeft na Heerenveen ok niet zo'n heel moeilijk programma meer. Misschien dat Groningen nog lastig wordt, maar als je naar de vorm van Grunn kijkt en het aantal geblesseerden vraag ik me dat helaas af.
Maar goed, eigenlijk zou me het ook een worst zijn wie er vanavond wint. Heerenveen zou ik wel leuk vinden, maar als Ajax wint heeft dat ook wel weer wat.. Kwait nait. Boeit me eig ook niet zoveel nu ik er wat langer over nadenk..
Dat zit er dik in natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mwah, als maar niet zo gaat worden dat feyenoord tegen ajax moet in de playoffs
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die winnen die tukkers wel denk ik. PSV is dan al kampioen en gaan er een debiel oefenpotje van maken met allemaal jeugdspelers..
Ik heb trouwens het gevoel dat Heerenveen vanavond met iets van 4-1 gaat winnen ofzo.![]()
Misschien alleen als PSV drie dagen daarvoor Fiorentina heeft uitgeschakeld, anders zie ik geen reden om je hele elftal om te gooien.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die winnen die tukkers wel denk ik. PSV is dan al kampioen en gaan er een debiel oefenpotje van maken met allemaal jeugdspelers..
Ik heb trouwens het gevoel dat Heerenveen vanavond met iets van 4-1 gaat winnen ofzo.![]()
zie ze niet winnen morgen neequote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat zit er dik in natuurlijk.
Maar goed, zie eerst maar eens te winnen van NAC zondag. Feyenoord is er ook nog niet he!
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:56 schreef notunreal het volgende:
za 29/3 NEC - PSV = 2-2
zo 6/4 PSV - Heracles Almelo 3-1
zo 13/4 PSV - FC Twente = 1-3
zo 20/4 Vitesse - PSV - 1-1
za 29/3 SC Heerenveen - Ajax 1-4
zo 6/4 Ajax - De Graafschap - 5-0
zo 13/4 FC Groningen - Ajax - 2-3
zo 20/4 Ajax - Heracles Almelo -4-1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk dat Vitesse net zoals vorig jaar dan wel weer een stapje opzij doet voor PSVquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:56 schreef notunreal het volgende:
za 29/3 NEC - PSV = 2-2
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Zonneveld, Simons, Bakkal, Afellay, Dzsudzsák, Farfán, Koevermans.
Wissels: Roorda, Addo, Rajkovic, Culina, Méndez, Aissati en Lazovic.
za 29/3 NEC - PSV = 2-2
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan dat als je het ook beneden hebt?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
p.s. vanavond proberen sport1/tele2 op mijn kamer te instaleren![]()
Ik ga naar vrijwilligers avond van me clubjequote:
Tuurlijk gewoon het kastje naar boven halen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:10 schreef 9christensen het volgende:
[..]
kan dat als je het ook beneden hebt?
joa maar nie op 2 tegelijkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tuurlijk gewoon het kastje naar boven halen.
Nee dan niequote:
Ja dat ga ik dus nu proberen (Bij een kennis is dat gelukt)quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:10 schreef 9christensen het volgende:
[..]
kan dat als je het ook beneden hebt?
quote:
Ja gezellig met die norse scheids en dat verlebberde vrouwtje van de kantinequote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ga naar vrijwilligers avond van me clubje
Gratis zuipen
aha dat wil ik ook wel, ben benieuwdquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dat ga ik dus nu proberen (Bij een kennis is dat gelukt)
Ik zal het je later vertelenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:15 schreef 9christensen het volgende:
[..]
aha dat wil ik ook wel, ben benieuwd
Half 8 Ajax, de rest 8 uur.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:15 schreef DANILXL het volgende:
is het al begonnen?
Ik weet niet bij wat voor voetbalclub jij speelt maar oké..ik speel bij de gaafste club van Nederlandquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja gezellig met die norse scheids en dat verlebberde vrouwtje van de kantine.
primaquote:
nerd dusquote:
za 29/3 NEC - PSV = 2-2
![]()