abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57613238
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:20 schreef Druuna het volgende:

[..]

Denk er dito over,
moet er niet aan denken om te zuigen aan een pik van een onbekende die hem misschien de dag ervoor in een andere kut heeft gehad.
Dat is toch smerig? Of misschien wel in een kont?
Nee ik wil eerst wel weten wie ik voor me heb, en ik vind het ergens een verloedering dat sex belangrijker lijkt te worden dan liefde voor elkaar. Jammer.
Dat lijkt idd ook geen prettige gedachte om te hebben.
En dan heb je het over zuigen, maar het lijkt mij al een ranzig idee mijn jonge jeer ergens te hebben waar nog geen 24u geleden een andere jonge heer was. Dan heb ik het nog niet eens over "met mijn snufferd in de rosbief" liggen.

En dan vergeet ik voor het gemak ook maar even mijn soa paranoia.
  woensdag 26 maart 2008 @ 00:55:41 #52
209360 Druuna
Veel Beloven en Weinig Geven,.
pi_57613585
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:25 schreef McKillem het volgende:

[..]

En dan heb je het over zuigen, maar het lijkt mij al een ranzig idee mijn jonge jeer ergens te hebben waar nog geen 24u geleden een andere jonge heer was. Dan heb ik het nog niet eens over "met mijn snufferd in de rosbief" liggen.

Precies!
Het lijkt allemaal zo leuk op de film maar in het echt, pfffff
"Het is vele malen moeilijker een vooroordeel te splitsen,
dan een atoom."
pi_57613771
Ik heb ooit een vriendinnetje gehad die met jan en alleman neukte, waar ik uiteraard niet van op de hoogte was... op valentijn had ik haar mee uit eten genomen, cadeautje meegenomen ( was mijn 1e vriendinnetje ) zij had uiteraard niets voor mij bij zich, inconsiderate cunt.

Anyway zij moest `even weg naar een verjaardag van een vriend van haar` nou blijkbaar had ze voor hem wel een leuk cadeautje bij zich.. ze neukte eerst die gozer en liet zich ff lekker volstoppen door `m. en diezelfde avond is er nog een andere `vriend` van haar overheen geweest. Dus iets van 2 dagen later ofzo zag ik haar weer en hadden we sex, en ja ik ging dus wel voor de rosbief....... ik heb serieus letterlijk moeten kokhalzen boven die kut. Wat een afgrijselijk smerig wijf.

Ik voelde me ook echt smerig toen ik daar achter was gekomen en probeerde eventuele beelden uit mijn hoofd te blokkeren over wat er allemaal nog in die kut achter was gebleven.

Anyway die chick heeft me zo disturbed dat ik zelf ook bepaalde dingen begon te doen qua sex waar ik niet achter stond ( prostitueebezoek e.d. 1 malig gelukkig, dat wel. )
Ik heb nu in ieder geval al 4 jaar een supermodel als vriendin, die ook nog eens vreselijk lief en trouw is... god felt sorry for me i guess

oh en miss skank zit nu met een kind trouwens...
  woensdag 26 maart 2008 @ 01:45:54 #54
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_57614010
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 01:16 schreef Twin1983 het volgende:
Ik heb ooit een vriendinnetje gehad die met jan en alleman neukte, waar ik uiteraard niet van op de hoogte was... op valentijn had ik haar mee uit eten genomen, cadeautje meegenomen ( was mijn 1e vriendinnetje ) zij had uiteraard niets voor mij bij zich, inconsiderate cunt.

Anyway zij moest `even weg naar een verjaardag van een vriend van haar` nou blijkbaar had ze voor hem wel een leuk cadeautje bij zich.. ze neukte eerst die gozer en liet zich ff lekker volstoppen door `m. en diezelfde avond is er nog een andere `vriend` van haar overheen geweest. Dus iets van 2 dagen later ofzo zag ik haar weer en hadden we sex, en ja ik ging dus wel voor de rosbief....... ik heb serieus letterlijk moeten kokhalzen boven die kut. Wat een afgrijselijk smerig wijf.

Ik voelde me ook echt smerig toen ik daar achter was gekomen en probeerde eventuele beelden uit mijn hoofd te blokkeren over wat er allemaal nog in die kut achter was gebleven.

Anyway die chick heeft me zo disturbed dat ik zelf ook bepaalde dingen begon te doen qua sex waar ik niet achter stond ( prostitueebezoek e.d. 1 malig gelukkig, dat wel. )
Ik heb nu in ieder geval al 4 jaar een supermodel als vriendin, die ook nog eens vreselijk lief en trouw is... god felt sorry for me i guess

Jezus wat ranzig, jah dan baal je wel goed ja als je dr eenmaal achter bent gekomen!

Mooi dat t goed afliep!

OT, fuckbuddy..nee, er moet toch echt wel een bepaald soort gevoel bijzitten. Heb ooit wel eens een "mogelijkheid" gehad voor zon dergelijke situatie, waarin ik duidelijk had aangegeven geen relatie te willen en zij dat wel ok vond, totdat ze ineens toch meer gevoelens kreeg.
Toen ben ik er toch maar meteen mee gestopt, ook omdat ik zelf toen geen zin had gevoelens te ontwikkelen..
  woensdag 26 maart 2008 @ 02:03:31 #55
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_57614129
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:18 schreef McKillem het volgende:

[..]

Maar dat is in mijn wereldje weer een iets ander discussiepunt.
Ik geloof niet zoveel in mediainvloeden, al zal het wellicht wel IETS doen.
Volgens Plato gaan aan maatschappelijke veranderingen, veranderingen aan de kunsten (heden ten dage ook radio en TV) vooraf... Naar mijn mening is dit geen kip/ei kwestie, maar wel een spiegel van de samenleving...
Action is the enemy of thoughts
pi_57617959
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 01:16 schreef Twin1983 het volgende:

Dat is altijd leuk, dat soort mensen die dan een kind krijgen op een wellicht wat te vroege leeftijd en zichzelf zo feiterlijk handicappen.
Geen enkel medeleide mee.
  woensdag 26 maart 2008 @ 11:34:13 #57
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_57618516
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 00:25 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dit is gewoon een overdreven onzin topic. Ik neukte ook met verschillende vrouwen tussen mn 20e en 25e, had ook meisjes die ik alleen zag om mee te neuken. Totdat je iemand tegenkomt waar je wel verliefd op wordt en dan doe je dat niet meer. Zo simpel is het. Totaal niets met verloedering te maken.

En als je geen SOA wilt, gebruik dan een condoom
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  woensdag 26 maart 2008 @ 12:26:02 #58
209360 Druuna
Veel Beloven en Weinig Geven,.
pi_57619796
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:34 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dit is gewoon een overdreven onzin topic. Ik neukte ook met verschillende vrouwen tussen mn 20e en 25e, had ook meisjes die ik alleen zag om mee te neuken. Totdat je iemand tegenkomt waar je wel verliefd op wordt en dan doe je dat niet meer. Zo simpel is het. Totaal niets met verloedering te maken.

Het kan nog beter
een opblaaspop
"Het is vele malen moeilijker een vooroordeel te splitsen,
dan een atoom."
  woensdag 26 maart 2008 @ 13:44:47 #59
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_57621410
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 12:26 schreef Druuna het volgende:

[..]

Het kan nog beter
een opblaaspop
Zal je misschien verbazen maar seks kan ook puur lust zijn. Niets mis mee..
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  woensdag 26 maart 2008 @ 13:55:47 #60
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_57621633
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 21:44 schreef Bartholomeus het volgende:

Het rare vind ik dat je tegenwoordig haast niet eens meer als volwaardige kerel wordt gezien als je niet achter je lul aanloopt. De sociale druk om alleen maar te geilen op konten en tieten wordt schijnbaar hoe langer hoe groter. Een meid leuk of aantrekkelijk vinden, gewoon omdat er een spontaan koppie op zit of omdat ze sprekende ogen heeft of omdat ze altijd zo lekker vrolijk opgewekt en gezellig is, lijkt soms wel ronduit not done. En dat vind ik best jammer, want ten eerste werkt het wat mij betreft een hele hoop oppervlakkigheid in de hand, ten tweede is de wisselwerking dat de dames iedere kerel die het lef heeft om wat tegen ze te zeggen meteen bestempelen als de zoveelste klootzak die toch alleen maar achter z'n lul aanloopt. Gevolg: dames klagen over de zogenaamd onvindbare niet-klootzakken, en de niet-klootzakken laten het wel uit hun hoofd om nog actie te ondernemen.

Ik had het niet beter kunnen zeggen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_57624113
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 11:34 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dat jij er zo tegenaankijkt maakt dit topic onzin omdat?
  woensdag 26 maart 2008 @ 17:22:28 #62
81237 releaze
best of both worlds
pi_57626150
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 13:55 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ik had het niet beter kunnen zeggen.
mwah, it works two ways. Veel vrouwen zijn ook onder de indruk dat ze wat geneukt moeten hebben in het verleden, dat ze seksueel heel aantrekkelijk moeten zijn. Ik had het toen met een kerel die ik wel zag zitten (hij mij minder) die constant fysiek lekkere seks benadrukte (er kwam bij hem beperkt liefde bij kijken, denk dat ie bang was voor commitment maar wel het neuken wilde) en ik had zoiets van: maar ik heb alleen maar waardeloze seks gehad! Ik moet wel beter worden, fysiek seksueel aantrekkelijker worden. Beter leren hoe een blow- of handjob gaat, standjes beter onder de knie krijgen... En ik was single, niet bijzonder opzoek naar een relatie behalve dan met hem
En niet alleen voor hem of een andere partner, maar ook voor mezelf. Want de seks die ik had gehad was ronduit waardeloos. (Ik moest nog ff onderzoeken of het aan mij of aan mn partners lag)

Ik heb wat afgeneukt in die tijd. Wel wat beter geworden ook. Maar kwam er bij m'n huidige vriend pas achter dat goede seks voor een gedeelte lichaamswerk is, maar voor het grootste gedeelte geest. Vanuit de geest wordt dat lichaamswerk veel beter, in mijn ervaring.

Maar toch, sinds mn puberteit wordt het lichaamsgedeelte ontzettend veel benadrukt. Ik weet niet of dat voor de jaren 90 ook zo was, maar de afgelopen tien jaar is het heel sterk geworden. Ik had een enorme seksuele identiteitscrisis Heeft me dus gewoon tot mn 26e gekost om de seksualiteit te ontdekken die bij mij past, en niet bij de eventuele eisen van de hypothetische partner.

En terugkijkend vond ik het een leuke ervaring. Heb allerlei typen mannen uit allerlei landen in m'n bed gehad. Heb m'n eigenwaarde verloren en hervonden, heb lekker geneukt en heb slecht geneukt. Ik had het niet willen missen. De enige tip die ik mensen zou willen meegeven is dat je dicht bij je eigen seksualiteit blijft, en niet bij iets anders. Als iets niet goed aanvoelt, gewoon niet doen. Ik denk dat heel veel mensen seks hebben omdat het een sociaal moetje is geworden, niet omdat ze er echt voor 200% achter staan.
pi_57626962
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 17:22 schreef releaze het volgende:

[..]

mwah, it works two ways. Veel vrouwen zijn ook onder de indruk dat ze wat geneukt moeten hebben in het verleden, dat ze seksueel heel aantrekkelijk moeten zijn.
Die indruk is inderdaad de vrouwelijke variant van wat ik bedoelde met het achter je pik aan 'moeten' lopen.

Overigens zou ik persoonlijk liever een meid tegenkomen met wie ik een serieus iets zou kunnen (of in ieder geval wíllen, wat er van terecht komt weet je van tevoren toch nooit) opbouwen door de tijd heen, en die weinig of geen ervaring heeft, dan een ervaren sexgodin die het alleen voor de sex doet of de diepgang minder interessant vind. Mijn idee is dat je elkaar door de tijd heen toch hoe langer hoe beter leert kennen, ook tussen de lakens. En als ik iemand tegenkom waar ik iets in zie, dan ga ik in eerste instantie voor een gezellige kop koffie samen, in tweede instantie gezellige avond in de kroeg ofzo, en daarna hooguit eens zoenen. In ieder geval iets met het elkaar eens een beetje leren kennen ding. En wat er daarna komt, áls het überhaupt al zover komt, zien we dan wel weer. Maar ook in die opvattingen kom ik hoe langer hoe meer weerstand tegen helaas
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  woensdag 26 maart 2008 @ 18:27:08 #64
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_57627397
eeej jij bent toch die gast die zn muts aanhoud in een restaurant?
en nu worden er ook al geen vreemde wijven meer geneukt???

wat is er aan de hand met de maatschappij

☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  woensdag 26 maart 2008 @ 18:54:21 #65
81237 releaze
best of both worlds
pi_57628071
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 18:07 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Die indruk is inderdaad de vrouwelijke variant van wat ik bedoelde met het achter je pik aan 'moeten' lopen.

Overigens zou ik persoonlijk liever een meid tegenkomen met wie ik een serieus iets zou kunnen (of in ieder geval wíllen, wat er van terecht komt weet je van tevoren toch nooit) opbouwen door de tijd heen, en die weinig of geen ervaring heeft, dan een ervaren sexgodin die het alleen voor de sex doet of de diepgang minder interessant vind. Mijn idee is dat je elkaar door de tijd heen toch hoe langer hoe beter leert kennen, ook tussen de lakens. En als ik iemand tegenkom waar ik iets in zie, dan ga ik in eerste instantie voor een gezellige kop koffie samen, in tweede instantie gezellige avond in de kroeg ofzo, en daarna hooguit eens zoenen. In ieder geval iets met het elkaar eens een beetje leren kennen ding. En wat er daarna komt, áls het überhaupt al zover komt, zien we dan wel weer. Maar ook in die opvattingen kom ik hoe langer hoe meer weerstand tegen helaas
mja, .. ik weet het niet. veel mensen hebben ook seks op de eerste date, wil je je toch seksueel aantrekkelijk maken, laten zien wat je in de kuip hebt... dat speelt bij velen ook op de eerste date. maar dat is de discrepantie tussen je gevoel volgen en het 'sociaal geaccepteerde' kiezen. Hoewel dat niet de juiste term is, ik denk dat als je het mensen op de man af vraagt dat de overgrote meerderheid dan geen afgelikte boterham wil. Heeft denk ik ook wat met jaloezie en haantjesgedrag te maken hoor. En vrouwen willen ook geen player, want de kans dat hij binnen no time de benen neemt neemt daarmee gevoelsmatig toch toe.

ik heb het weleens tegen mijn vriend gezegd: als wij op de eerste date geneukt hadden, dan was er nu niets tussen ons geweest. Gelukkig was ik toen ongesteld
En hij was een van de weinige kerels met seksuele princiepes, maar daar had ik hem dan waarschijnlijk wel overheen getrokken.
pi_57628276
maarja , krijg een relatie met iemand die sexueel zeer actief is , dan heb je een fuckbuddy en iemand waarvan je houd .

Word er oud mee en heb veel sex met je liefje, dat zijn de sleutels van niet vreemdgaan. Een goed sexleven
Redacted
  woensdag 26 maart 2008 @ 19:23:59 #67
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_57628919
Ik vind dat hier best dom word gereageerd. Alsof je een hoer bent met een fuckbuddy. Een fuckbuddy kan je jaren lang hebben, geen seks hebben ernaast en een goede relatie hebben. Zonder dat je verliefd bent. Sorry... maar mijn "fuckbuddy" is daarnaast ook een goede vriendin. Maar ik zal nooit van mijn leven verliefd op haar worden. We hebben er beiden relaties naast gehad, nooit problemen mee gehad. Juist omdat je weet dat die ander enkel met jou seks zal hebben en eventueel met haar partner. Een fuckbuddy is heel wat anders dan een one-night-stand.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_57629849
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 19:23 schreef boekenworm het volgende:
Ik vind dat hier best dom word gereageerd. Alsof je een hoer bent met een fuckbuddy.
Volgens mij is er niemand die het hebben van een fuckbuddy of one night stands veroordeeld heeft, er is slechts gezegd of er wel of geen behoefte aan is c.q. hoe men tegen de maatschappelijk aanvaarde sexmoraal aankijkt.
quote:
Een fuckbuddy kan je jaren lang hebben, geen seks hebben ernaast en een goede relatie hebben. Zonder dat je verliefd bent. Sorry... maar mijn "fuckbuddy" is daarnaast ook een goede vriendin. Maar ik zal nooit van mijn leven verliefd op haar worden. We hebben er beiden relaties naast gehad, nooit problemen mee gehad. Juist omdat je weet dat die ander enkel met jou seks zal hebben en eventueel met haar partner. Een fuckbuddy is heel wat anders dan een one-night-stand.
Ik ben met je eens dat een fuckbuddy en een one night stand niet op hetzelfde niveau liggen, maar feit is wel dat het nogsteeds gaat om sex om de lust, en dat het weinig met liefde te maken heeft, en juist om dat verschil gaat het. De een heeft daar meer met 'lustsex' dan de ander, zo blijkt, en dat jij daar wel wat mee hebt, en je er goed bij voelt, is wat mij betreft prima
pi_57630127
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 18:54 schreef releaze het volgende:

[..]

mja, .. ik weet het niet. veel mensen hebben ook seks op de eerste date, wil je je toch seksueel aantrekkelijk maken, laten zien wat je in de kuip hebt... dat speelt bij velen ook op de eerste date. maar dat is de discrepantie tussen je gevoel volgen en het 'sociaal geaccepteerde' kiezen. Hoewel dat niet de juiste term is, ik denk dat als je het mensen op de man af vraagt dat de overgrote meerderheid dan geen afgelikte boterham wil. Heeft denk ik ook wat met jaloezie en haantjesgedrag te maken hoor. En vrouwen willen ook geen player, want de kans dat hij binnen no time de benen neemt neemt daarmee gevoelsmatig toch toe.
Als het klikt, dan klikt het, en uiteindelijk gebeurt 'het' dan vroeg of laat toch wel. Wat mij betreft is die klik dus belangrijker dan sex. Als je je date over de streep moet trekken door met hem/haar het bed in te duiken, dan vraag ik me af of dat nou een goeie fundatie is voor een eventuele relatie. Sterker nog: ik denk dat er een hoop kerels zijn die de tomtom in hun hoofd horen zeggen "bestemming bereikt" en verder gaan naar de volgende. Iets met players? Maar hej, dat is slechts mijn visie, ieder z'n eigen ding natuurlijk
quote:
ik heb het weleens tegen mijn vriend gezegd: als wij op de eerste date geneukt hadden, dan was er nu niets tussen ons geweest. Gelukkig was ik toen ongesteld
En hij was een van de weinige kerels met seksuele princiepes, maar daar had ik hem dan waarschijnlijk wel overheen getrokken.
En wat nou als hij dan bij die principes gebleven was, en het bij een beetje rotzooien had gehouden?
  woensdag 26 maart 2008 @ 21:09:39 #70
81237 releaze
best of both worlds
pi_57631990
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 20:07 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Als het klikt, dan klikt het, en uiteindelijk gebeurt 'het' dan vroeg of laat toch wel. Wat mij betreft is die klik dus belangrijker dan sex. Als je je date over de streep moet trekken door met hem/haar het bed in te duiken, dan vraag ik me af of dat nou een goeie fundatie is voor een eventuele relatie. Sterker nog: ik denk dat er een hoop kerels zijn die de tomtom in hun hoofd horen zeggen "bestemming bereikt" en verder gaan naar de volgende. Iets met players? Maar hej, dat is slechts mijn visie, ieder z'n eigen ding natuurlijk
[..]

En wat nou als hij dan bij die principes gebleven was, en het bij een beetje rotzooien had gehouden?
mja, ik ging dan ook niet dates in met het idee 'ik wil een vaste relatie', maar een date in met de gedachte, ik wil een gezellige avond en wat er voor de rest van komt zie ik wel, hoe hij erin staat, hoe ik erin sta.. Ik ben nog nooit op 'ik wil een relatie' jacht gegaan. Wel op seksjacht. De mannen waar ik wel verliefd op werd en relatie mee kreeg, die kende ik al iets langer, gewoon vriendschappelijk contact, geen gedate, vaak samenloop van omstandigheden waarin we elkaar ontmoetten.

Wat betreft mijn huidige vriend, als hij bij z'n principes blijft dan rotzooit hij niet aan. Hebben we dus ook niet echt gedaan totdat we wisten dat we verder met elkaar wilden. Wat overigens vrij rap was
pi_57633383
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 21:09 schreef releaze het volgende:

[..]

mja, ik ging dan ook niet dates in met het idee 'ik wil een vaste relatie', maar een date in met de gedachte, ik wil een gezellige avond en wat er voor de rest van komt zie ik wel, hoe hij erin staat, hoe ik erin sta.. Ik ben nog nooit op 'ik wil een relatie' jacht gegaan. Wel op seksjacht. De mannen waar ik wel verliefd op werd en relatie mee kreeg, die kende ik al iets langer, gewoon vriendschappelijk contact, geen gedate, vaak samenloop van omstandigheden waarin we elkaar ontmoetten.

Wat betreft mijn huidige vriend, als hij bij z'n principes blijft dan rotzooit hij niet aan. Hebben we dus ook niet echt gedaan totdat we wisten dat we verder met elkaar wilden. Wat overigens vrij rap was
Nouja, ik zoek in eerste instantie natuurlijk ook gewoon een gezellige avond, en wat er dan verder van komt zie je dan inderdaad vanzelf wel, maar de invulling daarvan verschilt dus nogal

En ik bedoelde eigenlijk meer van: wat nou als jij op dat moment wel had gewild, en hij op dat moment bij z'n principes was gebleven? Had hij dan wat jou betreft verder kunnen opzouten, of was het dan alsnog wat geworden?

Trouwens, ik zeg ook niet dat e.e.a. niet snel kan gaan, ook dat weet je van te voren niet, maar ik ga dus niet een date in met het idee op sexjacht te gaan, that's all
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:01:12 #72
81237 releaze
best of both worlds
pi_57655174
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 21:47 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Nouja, ik zoek in eerste instantie natuurlijk ook gewoon een gezellige avond, en wat er dan verder van komt zie je dan inderdaad vanzelf wel, maar de invulling daarvan verschilt dus nogal

En ik bedoelde eigenlijk meer van: wat nou als jij op dat moment wel had gewild, en hij op dat moment bij z'n principes was gebleven? Had hij dan wat jou betreft verder kunnen opzouten, of was het dan alsnog wat geworden?

Trouwens, ik zeg ook niet dat e.e.a. niet snel kan gaan, ook dat weet je van te voren niet, maar ik ga dus niet een date in met het idee op sexjacht te gaan, that's all
als mijn intentie bij hem seks was geweest en hij was bij zn principes gebleven, dan had ik dat vrij snel opgemerkt en voor de rest gewoon met hem gesproken, daarna waarschijnlijk op jacht naar andere mannen. dat iemand geen interesse heeft is vrij snel te merken, maar dan ga je gewoon door naar the next best thing.
was ik opzoek geweest naar een relatie dan was ik waarschijnlijk wel gecharmeerd geweest door z'n principes. iets waar hij overigens wel van baalt. "vrouwen willen een klootzak om mee te neuken, maar een icter voor de kids." needless to say, hij is een icter

ik was op die avond overigens opzoek naar gewoon vriendschappelijk contact maar de klik was bijzonder goed. Anders dan vriendschap, anders dan lust. Ik had hem prima over de streep kunnen trekken, maar de klik was zo bijzonder dat ik dat niet wilde riskeren. We hebben veel leukere dingen gedaan dan een nachtje rollebollen Onverwacht een uberromantisch weekend van geworden zucht..
pi_57655490
Dit is nou eenmaal de wekelijkse realiteit wat er zich in discotheek in NL allemaal afspeelt.
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:18:35 #74
200902 GambitRS
King of Hearts
pi_57655714
Maar dat is toch ook zo, klootzakken om te neuken, icters om de kids op te vangen? En als mevrouw dan een kind wil gaat ze snel nog even een paar klootzakken neuken terwijl manlief niks door heeft? Zoiets kwam volgens mij uit een of andere grote enquete naar overspel in nederland en het lijkt me sterk dat meer dan een derde van de vrouwen dezelfde leugen verteld voor de lol (het was iets van 31% maar ok )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')