abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 november 1999 @ 19:50:00 #1
798 voyeur
bemoeit zich
pi_212478
Om Mirrorman's prima initatief te steunen een deel twee van Bianca weg.
Een topic voor mensen die haar missen. Het programma is zonder haar een stuk saaier. Als Bianca vrolijk was kon ik er vaak ook om lachen; als ze verdrietig was had ik medelijden; als ze pissig was gebeurde er tenminste iets.
Om MirrorMan te citeren:"
plaats je domme nietszeggende gezeur over Bianca ergens anders.... Dit is bedoeld als Pro-Bianca topic.... diegene die nu nog een domme anti post hier plaatst zegt hiermee: 'Ik ben een loser, ik heb geen leven en heb niets beters te doen dan Bianca-fans te irriteren, ik suck.'

And so be it.

Ik ben benieuwd of we nog wat van haar zien na BB. Dus wie info heeft is hier ook welkom.

------------------
as the world turns loopt al 25 jaar; zouden ze in BB voor 250k per jaar bereid zijn te blijven ?

[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 01 November 1999).]

Here we are now, entertain us.
  dinsdag 2 november 1999 @ 01:09:00 #2
798 voyeur
bemoeit zich
pi_212479
Helaas ik heb de uitzending van RTL Live gemist, maar met dank aan Rob [zijn MP3's zijn fantastisch] in ieder geval alles gehoord. Vervolgens door toeval BvD gezien: bevestigt mijn idee dat B. beter in haar vel zit dan zo vaak door de critici beweerd werd. Ze is stabiel, totaal anti-sensatie en absoluut rustig; zelfs na Frits' inspectie van haar tattoo. Wie doet het haar na op nationale TV.
Ik zag dat ze echt houd van cognac (dat had ze al eens gemeld). MirrorMan, als eenzame fan: zullen we dan maar een fles inpakken voor Bianca?
  dinsdag 2 november 1999 @ 01:29:00 #3
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_212480
Ze was zojuist op BvD, en gaf aan op aanbiedingen te wachten.
Anders meldt ze zich bij het uitzendbureau, of gaat in de psychiatrie werken ( wat ze eerder gedaan heeft ).
Ze werkt niet meer bij de reclassering en is momenteel werkloos.

Mona zegt al verschillende aanbiedingen te hebben gehad. Ook als presentatrice ???

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_212481
Het is voor mij duidelijk dat Bianca in de periode dat zij bij BB verbleef niet zich zelf was. Vanavond heb ik een ontspannen Bianca bij BevD gezien. Vooral het ontspannen gezicht was voor mij opvallend. Niet dat zij mijn favoriet binnen de groep BB groep was, nee dat zeker niet. Ik heb mij wel vaak afgevraagd wat haar er toe gebracht heeft om aan het BB programma mee te doen. Het kan niet anders zijn, dat vooral Bianca het slachtoffer geworden is, van de foute voorstelling van zaken rond het BB programma. Zij heeft zich aangemeld in de rotsvaste overtuiging dat het meer ging om een project dan om een spelshow. De oproepen voor kandidaten gaven voor vele deze sugestie. Haar achtergond(werkervaring) heeft als basis gedient voor de inschatting die zij van de opzet gemaakt heeft. De selectie en de diverse voorbereidende besprekingen, ik heb in andere topics al eerder verslag gedaan van de gebruiken en de wijze waarop dat bijna altijd plaats vindt, hebben haar niet een ander beeld gegeven. Dat zou je haar kunnen verwijten, wanneer je zo als ik ongeveer weet hoe die dingen toegaan, dan is zo'n verwijt duidelijk niet terecht. Vanaf dag 1 heeft vooral Bianca zich verbaast afgevraagt waar zij in terecht gekomen was en gewacht tot dat haar idee van het programma gestalte zou krijgen. Het moet voor haar een enorme opluchting zijn het programma verlaten te hebben en ik kan mij dat goed voorstellen. Het ga je goed Bianca.
  dinsdag 2 november 1999 @ 01:58:00 #5
798 voyeur
bemoeit zich
pi_212482
Tanjalies, heb je B. bijvoorbeeld gezien in de gezamenlijke slapstick met Karin over de reparatie aan de camera: leuk én naturel.
Ze was zichzelf zo vaak; ze werd hooguit belazerd neergezet in deTV compilaties. De vaste stream kijkers weten beter..
Overigens dacht ze ook niets anders, voelt ze zich niet getild door VOO of wie dan ook, had ze geen andere verwachtingen en ging ze uiteindelijk weg om dat ze zich verveelde. Gelijk had ze, maar duw haar niet weer terug in het paranoia beeld dat juist VOO in het begin wilde neerzetten...
  dinsdag 2 november 1999 @ 05:30:00 #6
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_212483
Hoi Voyeur,

Met alle respect, ik vind het toch een beetje saai worden als iedereen het zo met elkaar eens is.

Zou je niet willen overwegen om toch domme anti-posters toe te laten in dit topic?

Haalt gelijk bij rechter.
pi_212484
Misschien heeft Gandalf een 'gevatte' bijdrage?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  dinsdag 2 november 1999 @ 07:02:00 #8
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_212485
blij dat de doos, hysterische muts, (ik ben een vrij mens), pleite is.....
pi_212486
1 keer met je eens smallsis
fake a dream
  dinsdag 2 november 1999 @ 08:39:00 #10
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_212487
bianca is uiteindlijk weggegaan omdat ze zich "verveelde"?
bianca dacht dat het meer om een "project" ging als een "spelprogramma"?

wat heerlijk tegenstrijdig, het was dus geen spelprogramma (en daarom is ze vetrokken??)terwijl Bianca diverse malen in de DbK heeft gevraagd, op welke wijze, zij haar bijdrage kon leveren aan het programma waardoor de kijkers het wellicht "leuker" zouden gaan vinden??

Laten we er nu niet omheen draaien, Bianca had dondersgoed door dat ze de eindstreep niet zou gaan halen, en hoopte, net als Sabine, op tv aanbiedingen, niets meer en niets minder.....

dinsdag 2 november 1999 @ 08:47:00 #11
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_212488
quote:
op 11-02-1999 om 08:36 AM schreef Kimmie het volgende:
1 keer met je eens smallsis

Gelukkig, het kan dus wel...

quote:
op 11-02-1999 om 08:39 AM schreef Quenda het volgende:
Bianca ......hoopte, net als Sabine, op tv aanbiedingen

En daar ben ik nou zo vreselijk bang voor.....wat kan die doos nou doen op TV. Aan 1 Nance hebben we toch meer dan genoeg!

dinsdag 2 november 1999 @ 12:28:00 #12
1365 The MarK
BigBadMotherFokker
pi_212489
Ja ook ik hier…

Ik heb Bianca ook gezien bij B en van D. Ze was duidelijk erg relaxed. Eerlijk gezegd, klinkt gek, verbaast me dat niet. Ik besef wel dat ik te minachtend overkwam. Om met jou te spreken Voyeur: "Ze was een echt mens; met nukken, grillen en wat al niet meer". Ter excuus wil ik aanvoeren dat ik werd meegevoerd door posts als "Bianca heeft tenminste inhoud", "Bianca heeft tenminste brains", "Bianca heeft tenminste diepgang", "Bianca is tenminste stabiel", "Bianca is tenminste zichzelf", "Bianca is tenminste zichzelf", "Bianca is tenminste zichzelf", "Die anderen zijn allemaal stom en achterbaks"….

Ik blijf bij mijn vermoeden dat ze zich de periode in dat huis erg ongemakkelijk en moeilijk een houding weet te geven, en zich vervolgens zelf een houding, filosofie en imago aanmeet. Hoe sterker je die laat gelden, hoe meer twijfels je bij jezelf en anderen wegneemt. Om ff ter illustratie met den grooten Moor te mogen spreken: "Ze forceert de feedback van anderen over haarzelf. Hoe? Door de shockeren" Shockeren door excentriek opstellen. Feitelijk was mijn commentaar (voor zover ik commentaar mag hebben want wie ben ik - maar ook niet de enige dunkt me) enkel dat ze eigelijk te rigide bezig was met die egotiek.

quote:

Tanjalies, heb je B. bijvoorbeeld gezien in de gezamenlijke slapstick met Karin over de reparatie aan de camera: leuk én naturel.
Ze was zichzelf zo vaak; ze werd hooguit belazerd neergezet in deTV compilaties.

Voyeur je maakt jezelf wel erg ongeloofwaardig zo. Ik houd het op gewoon registreren. Jij zou je "mening" eigelijk moeten posten onder de topic "Ik wil hier verdekt onder het mom van dan-maar-idoliseren en ophemelen, verwantschap en medeleven met Bianca uiten, en haar veel sterkte wensen."…

-----
BigBadMotherFokker

BigBadMotherFokker
  dinsdag 2 november 1999 @ 12:53:00 #13
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_212490
quote:
op 11-01-1999 om 07:50 PM schreef voyeur het volgende:
" plaats je domme nietszeggende gezeur over Bianca ergens anders.... Dit is bedoeld als Pro-Bianca topic.... diegene die nu nog een domme anti post hier plaatst zegt hiermee: 'Ik ben een loser, ik heb geen leven en heb niets beters te doen dan Bianca-fans te irriteren, ik suck.'

Dan weet ik dat ook weer: Bianca is zwaar kut, en ik suck.....

Bedankt!

pi_212491
quote:
op 11-01-1999 om 07:50 PM schreef voyeur het volgende:
Om Mirrorman's prima initatief te steunen een deel twee van Bianca weg.
Een topic voor mensen die haar missen. Het programma is zonder haar een stuk saaier. Als Bianca vrolijk was kon ik er vaak ook om lachen; als ze verdrietig was had ik medelijden; als ze pissig was gebeurde er tenminste iets.
Om MirrorMan te citeren:"
plaats je domme nietszeggende gezeur over Bianca ergens anders.... Dit is bedoeld als Pro-Bianca topic.... diegene die nu nog een domme anti post hier plaatst zegt hiermee: 'Ik ben een loser, ik heb geen leven en heb niets beters te doen dan Bianca-fans te irriteren, ik suck.'

And so be it.

Ik ben benieuwd of we nog wat van haar zien na BB. Dus wie info heeft is hier ook welkom.

Thnx man! Errug cool! Hoop je ook op de Big Mother site te treffen!

Grtz,

MiRR0RMaN en DEATHRoW http://bigmother.tsx.org

woensdag 3 november 1999 @ 10:46:00 #15
1365 The MarK
BigBadMotherFokker
pi_212492
Oo kee MiRRoR is goed man, zie je!!!
BigBadMotherFokker
  woensdag 3 november 1999 @ 16:27:00 #16
914 dextertje
Dee Dee's beloved brother
pi_212493
quote:
op 11-02-1999 om 08:39 AM schreef Quenda het volgende:
Laten we er nu niet omheen draaien, Bianca had dondersgoed door dat ze de eindstreep niet zou gaan halen, en hoopte, net als Sabine, op tv aanbiedingen, niets meer en niets minder.....

Een beetje laat met mijn reactie, maar het eerste klopt: Bianca dacht al vantevoren dat ze eerder weg zou zijn dan pas na 100 dagen. Maar ze hoopt niet op tv-aanbiedingen. Toen B&vD aan Mona en Bianca vroegen wat ze leuk vond om te doen, begon Mona over tv. Bianca zei dat ze radio wel leuk vond.

Ik vind het eigenlijk wel grappig dat Bianca van te voren dacht dat ze het niet uit zou houden tot het einde en dat Veronica haar toch heeft geselecteerd.

Is Veronica eens voor de gek gehouden i.p.v. de bewoners

Go Bianca!

It's a good day for Science!
-Dextertje

pi_212494
Nog wat oud nieuws dat ik nog niet op dit forum gezien had:
http://www.rotterdamsdagblad.nl/html/007164.html

(Door Tonny van der Mee) Rotterdam -

Bianca. Een geboren Rotterdamse van 26 jaar. Boekenwurm en liefhebber van Ierse klassieke muziek, maar ook van Nederlandstalige muziek van de oude garde. Als bezoeker van Club Vibes, Rotown en De Vlerk - waar ze ook als vrijwilligster werkte achter de kassa en bij de decoratie - is ze een bekend gezicht in het uitgaansleven.
Ze volgde in Rotterdam een hbo-opleiding en werkte bij de reclassering en op de afdeling 'dagdetentie' in de penitentiaire inrichting aan de Noordsingel.
Bij Inkstitution Tattooing aan de Schieweg luiden trots de klokken. De tatoeage is een product van Errol, ruim een jaar geleden gemaakt. Errol rekent het vlug uit. Drie tot vier voorbereidende gesprekken over het ontwerp en circa twaalf sessies voor het aanbrengen van de tattoo, die praktisch haar hele rug in beslag neemt. Zo heeft Errol zeker vijftig uur intensief met Bianca doorgebracht. Tatoeëren is toch ook iets intiems, zegt hij. ,,Daardoor leer je mekaar goed kennen.''
Voor kinky liefhebbers is het resultaat absolute kunst. Voor de brave burger ordinaire rugvervuiling. Maar de tattoo is hét kenmerk van 'Big Brother' Bianca. En ze heeft er op prestigieuze tattoo-conventies in Berlijn, Hamburg en Madrid diverse prijzen mee gewonnen. Potsierlijke krullen in barok-achtige stijl, vergelijkbaar met de barok-vormgeving van meubelen. Wellicht dat deze interesse opgewekt is door vaderlief, die eigenaar zou zijn van een antiekzaak.
Op de onderrug een engeltje en een duiveltje, op de bovenrug een 'seizoensgezicht'. Alles in grijze en lichte tinten.
Nico, eveneens werkzaam bij Inkstitution en tevens dj bij poppodium De Vlerk aan de Westblaak, krijgt eveneens veel reacties. Hij is immers 'de ex van. . . ' En dat komt hem inmiddels wel de keel uit, zegt de Rotterdammer die anderhalf jaar een relatie met haar heeft gehad. Een kleine greep uit het 'impulsieve leven' van Bianca. Een opleiding tot laboratorium-technicus werd abrupt afgebroken. ,,En toen ze een advertentie voor een baan bij Euro Disney zag, zat ze twee dagen later al in de trein naar Parijs. . .''

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_212495
Zelfs Karin mist Bianca..
Ik mis haar ook. Voor mij was ze net dat beetje Maggi in de BB-soep.
Hunter: leuk stukkie om te lezen!
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  woensdag 3 november 1999 @ 21:07:00 #19
1498 Caesar
Ain't he cute?
pi_212496
Volgens mij mist Karin zelfs Sabine...
Aut patit aut morit

pi_212497
Tja, daar zit ook weer wat in Caesar..
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_212498
Inderdaad ik mis Bianca ook, wat was het heerlijk ergeren aan dat zweverige quasi psycho-analytische onsamenhangende persoon.
fijn was het om te zien hoe iemand alleen zich zelf zag in anderen, lekkere bevistigende opmerkingen gesloten vragen en, in tegenstelling wat iedereen (onbegrijpelijk) denkt vooral niet naar anderen kan luisteren. Onovertroffen ge-ergerd. Maar er is hoop de twee nieuwe hebben een hoop potentieel 'irritatie' in de mars. Na een halve week gelatenheid dus waarschijnlijk weer smullen.

Wat ook nog fijn is; Bianca zal nog vollop te zien zijn bij diverse programma's waar we haar uitermate goede inzichten ten toon gespreid zullen worden, voor ons allemaal!!

Kan deze Goeroe geen boek gaan schrijven in de trend van 'hoe het leven dragelijk te maken'. zijn er nog niet genoeg van en daar de meeste van ons de weg kwijt zijn zal dit een welkome verbetering voor de kwaliteit van het leven zijn.

wie de geschiedenis niet kent herhaalt het
pi_212499
Afgelopen avond bij Paul de Leeuw:
PdL vraagt zijn mede-interviewer: "Wat vond je van het boek?"
Antwoord: "Het eerste deel wel goed, het tweede deel minder, nogal psychologiserend, nogal Bianca, Big-Brotherhuis..."
Bianca als beeldspraak, weer eens wat anders.
pi_212500
Zo, deze topic weer bovenaan, want La Bianca mag van mij in de schijnwerpers blijven.
Ten eerste wordt zij door heel Nederland verstaan, in tegenstelling tot ons Moontje en Ruud (God, wat is die men een karikatuur).
Ze heeft de looks en ze weet de aandacht op zich te vestigen.(Jaaaa, negatieve aandacht is ook aandacht). Daarbij was ze bij BvD boeiender dan bijv. een Freek de Jonge.
Ik mis haar en wat die nieuwe meiden betreft, ze versterken de hang naar Bianca alleen maar. De scheldronde op Cyrille is wat mij betreft geopend.
Saving the world in style...at least they say....
  vrijdag 5 november 1999 @ 12:10:00 #24
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_212501
zou het misschien zo zijn dat Bianca, na een bezoek aan haar huisarts en de apotheek, een stuk RELAXTER is??
pi_212502
GOED NIEUWS,

Bianca is gewoon weer lekker van het leven aan het genieten volgens mij. Ik was gisteren in Nighttown (R'dam voor degenen die dit niet weten ) Bianca stond daar lekker anoniem te zijn tussen de partypeople. Ik zag haar toch steeds om zich heen kijken met een blik van: weten jullie niet wie ik ben. Die tattoo zat er trouwens nog steeds op dus ik begin toch nu ook te geloven dat die wel degelijk echt is.
Nou verder kan ik alleen maar zeggen dat alles op het eerste gezicht goed met haar lijkt te gaan. Ik hoop dat een aantal van jullie nog toch weer rustig kunnen slapen.

laters...

pi_212503
http://www.rd.nl/bigbrother/#

’Een onbewoond eiland, da’s pas back to basic’

oops, bestaat al een topic voor.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 05 November 1999).]

pi_212504
ZIJ VORMT NOG STEEDS EEN GEMIS IN ONS OP HEDEN ZO SOMPIGE MIDDEN....

En we kunnen nou niet bepaald zeggen dat Anouk (Alias 'de gillende vrouwelijke kalimero 'zij zijn groot en ik is klein, en da's nie eerlijk.') of Steriel (de kut op stelten) beiden samen nou zo'n staande persoonlijkheid als Bianca kunnen vervangen.

Ze hebben beide ongeveer de sexuele uitstraling en dezelfde nietszeggendheid als een groenbak (Je weet wel, zo eentje die tot de nok aan toe vol zit met bami en broodjes bapao van 6 weken geleden, waarbij de penetrante geur van voordeur naar voordeur riekt.) c.q. een weidepaal.

Er was overigens duidelijk te zien in de interviews dat Bianca in het echt veel stabieler is ook, maar zich opgelaten voelde door bepaalde normen en waarden die wat haar betreft overschreden waren.

Goeie move dus om weg te gaan, maar jammer voor de kijker.... ze rulezde.........

jA!

Message aan de nieuwe bewoners: dUH!

Message aan die lui die die ranzige 'fanpage' (lees: GEILPAGE) voor Anoukje hebben op gericht: Nog dUHER!

Grtz,

Meerhoerman en Puckz....
Ook namens Doodenrij....

Message aan Doodenrij: DIE KROP ANDIJVIE IS ZEKER VOOR MIJ, CHECK DE POLLS!!!!
http://bigmother.tsx.org

/\- Afdeling schaamteloze advertisement B.V.

Kent u het gemak van onze laadbak? Ook voor Anouks en Steriels.

pi_212505
"Bianca's psychologische uitspraken,
waren om van te braken."
"Ik baalde van haar domme uitspraken,
die nog niet het diepste in mijn ziel konden raken."
"Ik kan haar alleen maar afkraken,
en dit gedicht hiermee afmaken"

٩๏̯͡๏)۶
pi_212506
Bij Veronica is de operatie "Pest Bianca Posthuum" in volle gang, zag ik op de officiële site. Ze heeft haar hielen nog niet gelicht of de bewoners krijgen opeens toestemming om de hartewens van Bianca te vervullen. Ze mogen nu hun gedachten op papier zetten en frustraties van zich afschrijven! Zieke grap hoor.
pi_212507
quote:
op 11-06-1999 om 01:15 AM schreef Max het volgende:
Bij Veronica is de operatie "Pest Bianca Posthuum" in volle gang, zag ik op de officiële site. Ze heeft haar hielen nog niet gelicht of de bewoners krijgen opeens toestemming om de hartewens van Bianca te vervullen. Ze mogen nu hun gedachten op papier zetten en frustraties van zich afschrijven! Zieke grap hoor.

Ach weet je Max, ik denk dat wij er meer mee zitten dan zij. Die vindt haar weg wel.

Fijne meid!

The trick is to keep breathing
  zaterdag 6 november 1999 @ 04:04:00 #31
1393 Superman
Ready for Take-off
pi_212508
Nou Nou Nou, ik snap niet dat iedereen Bianca zo mist, ze is vrijwel dagelijks ergens te zien of te horen. Ze was zelfs te horen in het BB huis om Bart te troosten. Dan wel niet echt in het BB huis maar toch, en terugkomen kan je toch wel vergeten...
Groove is in the Heart
  zaterdag 6 november 1999 @ 12:20:00 #32
1562 Mastino
Just a very nice person
pi_212509
Ben blij dat ze weg is, zij was niet mijn favoriet en die tattoo was afschuwelijk, wat een verminking, Bart moet winnen. Trouwens hij heeft eigenlijk al een beetje gewonnen, Bianca is eruit
Woef woef grrrrrrrrrrrr<P><BR>
  zaterdag 6 november 1999 @ 12:40:00 #33
1567 Tha Poeroet
Stiekeme meelezer
pi_212510
ik vind het wel jammer dat ze weg is
en haar tattoo was kei mooi!!!!!!!!!!!
echt mooi
maar ja ze ging zelf he
ach ja en die bart die mag wel winnen want ik vind gewoon dat die er goed uitziet
maar toch vind ik dat ruud moet winnen
hij is de enige verstandige in het huis
hij weet wanneer hij zijn mond moet houden en wanneer niet

Ik weet het zeker, zekerheid bestaat niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')