quote:Op zondag 23 maart 2008 19:43 schreef House-Musik het volgende:
Ik heb liever een lekker wijf onder de douche die me aan het pijpen is,( TS
)terwijl ik van een broodje frikandel geniet
Dat sprak toch voor zich lijkt mequote:
Goede zaak. Nou TS, je weet wat je te doen staatquote:Op zondag 23 maart 2008 19:52 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Dat sprak toch voor zich lijkt meMaarja idd, broodje frikandel kan dan ook nog erbij
![]()
Idd, uitspugen dat snoep en een worst erinquote:Op zondag 23 maart 2008 19:53 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Goede zaak. Nou TS, je weet wat je te doen staat
Vraagt om paint:quote:Op maandag 24 maart 2008 11:47 schreef Breathtaking het volgende:
Hahahahahaha noujaaaaa zeg!
Tenzij je me gaat vertellen dat ie naar een zuurstok smaakt heb ik liever mn winegums!
Ik weet niet of tie naar zuurstok smaakt, kom maar proevenquote:Op maandag 24 maart 2008 11:47 schreef Breathtaking het volgende:
Hahahahahaha noujaaaaa zeg!
Tenzij je me gaat vertellen dat ie naar een zuurstok smaakt heb ik liever mn winegums!
Jaaa kijk als het mannelijk geslachtsdeel er nou zo uitzag en zo smaaktequote:Op maandag 24 maart 2008 12:28 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Vraagt om paint:
[ link | afbeelding ]
tandenpoetsen tijdens het poepen ook.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:53 schreef timbob het volgende:
Eet je wel eens tijdens het poepen... das ook een aparte ervaring.
het spijt mequote:Op maandag 24 maart 2008 12:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaa kijk als het mannelijk geslachtsdeel er nou zo uitzag en zo smaakte
Laat dat nou hier precies het geval zijn! Zie ik je vanavond?quote:Op maandag 24 maart 2008 12:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaa kijk als het mannelijk geslachtsdeel er nou zo uitzag en zo smaakte
Ze bijt hem dwars doormiddenquote:Op maandag 24 maart 2008 17:42 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Laat dat nou hier precies het geval zijn! Zie ik je vanavond?
idd, of in badquote:Op zondag 23 maart 2008 14:30 schreef Oksel het volgende:
Ik drink nog wel eens bier onder de douche als ik een kater heb.
de fohn !quote:Op zondag 23 maart 2008 14:24 schreef refused. het volgende:
Nee, ik eet wel regelmatig een botherham met kaas onder water.
Idiot.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:02 schreef Arnoutvanh het volgende:
Ik heb wel een keer (in groep 3) mijn boterham met kaas afgespoeld onder de kraan omdat deze op de grond was gevallen en hem hierna nog opgegeten...
Nee, dat blijft idd jammer!quote:Op maandag 24 maart 2008 20:00 schreef Pvt.Pannenkoek het volgende:
Eigenlijk eet ik nooit, denkt dat water + boterham met pindakaas geen goede combi is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |