Voor diegen die het nog niet wisten BB is vabaf nu een uurtje eerder, als je de wintertijd bent vergeten verandert er voor jouw natuurlijk niks
Hebben jullie die nieuwe bewoners ook al gezien?
Sorry voor mijn vragen, maar ben erg benieuwd
Het was me nog niet opgevallen en misschien is het al eerder ter sprake gekomen maar wat is Maurice verschrikkelijk a-sportief. Ik bedoel, hij probeert het wel, maar hij kan dus echt niks met een bal. Moet vroeger wel de absolute looser geweest zijn bij gym.
Het type dat altijd als laatste gekozen werd.
Maar goed met zulke goede leermeesters al hij nu heeft in het huis zal hij toch wel wat leren neem ik aan.
groetjes Sluit
Puntje erbij voor Bart.
Overigens laat Karin de mannen op dit moment wel uit haar handpalm eten. Ze heeft de boel duidelijk onder controle. Geen wonder dat ze bang is voor nieuwe vrouwen in huis: die kunnen haar gezag alleen maar aantasten.
Ruud: Dat Mona zo lichamelijk was vond ik erg lekker.
JA HEHEHEHEHHE als je zo'n geil mannetje bent.....
Hij bekijkt de foto's en kan alleen maar zeggen: "lekkere wijffuhh" . Karin reageerde nog met nou zeg, maar Ruud schijnt hetzelf niet eens in de gaten te hebben, jammer heel jammer.
Of de 5 bewoners iemand uit de groep nomineren? Ik weet het niet maar zou wel een giller zijn. We moeten het maar afwachten, ik heb nu al medelij met de nieuwkomers
quote:
op 11-01-1999 om 07:44 PM schreef Sluit het volgende:
"t is toch weer merkwaardig dat de bewoners vijf foto's van de kandidaatbewoners krijgen te zien terwijl wij, het publiek er maar drie voorgeschoteld krijgen.
Ja, nou ja, dat vind ik nou niet zo'n probleem. De bewoners kunnen gewoon een voorselectie maken. Hebben ze tenminste nog iets te zeggen...
quote:
op 11-01-1999 om 07:56 PM schreef oliebol2000 het volgende:
knip
Of de 5 bewoners iemand uit de groep nomineren? Ik weet het niet maar zou wel een giller zijn. We moeten het maar afwachten, ik heb nu al medelij met de nieuwkomers
Medelij?? Ze weten toch waar ze aan beginnen. Nog meer dan de anderen die er helemaal blanco tegenover stonden. Ik denk dat ze wel heel stevig in hun schoenen moeten staan om de eerste week te kunnen overleven.
Ja nog leuker, die 2 vrouwen krijgen een relatie, als zogenaamde maatjes....
Karin zal idd haar eigen gedachten hebben bij 2 nieuwe vrouwen. Hoe gaat haar knuffel Maurice zich gedragen? It's gonna be a long hot winter.
quote:
op 11-01-1999 om 08:05 PM schreef python het volgende:
Ja, nou ja, dat vind ik nou niet zo'n probleem. De bewoners kunnen gewoon een voorselectie maken. Hebben ze tenminste nog iets te zeggen...
Mee eens. Zo had ik het eigenlijk niet meegekregen maar jullie, Tanjalies zei het ook al, hebben helemaal gelijk.
Sluit
Op zich brengt dit alles wel weer een beetje sensatie want de laatste tijd viel ik zowat in slaap met al dat slappe gelul.
quote:
op 11-01-1999 om 07:45 PM schreef HiZ het volgende:
Is BB begonnen met de afbraak van Ruud en (in mindere mate) Willem ? Hun reactie op het borduren was erg kinderachtig. De opdracht is qua moeilijkheid niet lichter dan de vorige opdracht, maar voldoet nu eens een keertje niet aan Ruud's behoeften.
Ook de manier waarop vooral Ruud sexistisch bezig ging over de nieuwe bewoonsters zal niet aardig zijn overgekomen op een flink deel van de kijkers/stemmers.
nou ik heb vanavond niet gekeken helaas (zit ook nog op m'n werk - tja dat krijg je ervan als je teveel tijd naar die forum zit te staren tussendoor) maar ik denk dat Ruud (en in mijn ogen juist in meerdere mate Willem) zichzelf langzamerhand minder populair maken, doordat ze zich simpelweg wat meer van hun minder mooie kanten laten zien. BB kan heus niet alles beinvloeden, hoor. Vooral het gedrag van Willem vind ik de laatste tijd ronduit onsympathiek.
Ruud heeft altijd al dat soort grappen gemaakt, en bij hem komt het er a.h.w. ook nog altijd zo onbeholpen (en toch nog oprecht) uit dat je 't 'm bijna niet kwalijk kunt nemen (hoewel z'n actie van 't kontgrijpen van anouk mij toch wel te ver ging).
Maar Willem heeft van die regelrecht smakeloze opmerkingen (ooit al over Sabine als 'snee') en afgelopen weekend ook weer van die stomme dingen over tepels (spiegeleieren etc.) die bij mij in ieder geval heel 'fout' overkomen. Ik denk dat ie graag in Ruud z'n straatje mee doet, en gecombineerd met groeiend soort superioriteitsgevoel dat zich van hem eigen lijkt te maken, gedraagt ie zich steeds lomper. Wellicht waant hij zich al helemaal rijk - die indruk krijg ik wel.
Natuurlijk past het ook wel enigszins in V's straatje om de populariteit wat te spreiden, dat verhoogt de spanning natuurlijk. We zullen zien....
quote:
op 11-01-1999 om 07:43 PM schreef sdb het volgende:
en ook Ruud heeft z'n bedenkingen
Was het niet Ruud die zei: ik pak een handdoek, ga even naar bed, ben over een half uurtje terug??
Dat noem ik wel hele positieve bedenkingen!
Alhoewel Ruud nu zo opgewonden is voor de komst van de 2 nieuwe bedenk ik me en zal hij het nog steeds alleen maar over sex hebben.
Wel een gek idee, dat de 2 nieuwelingen allang op de hoogte zijn van de sex frustraties van Ruud...
je kan er je voordeel mee doen, om in ieder geval 1 nominatie niet binnen te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |