abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 november 1999 @ 18:57:00 #1
374 beelzebub
master of disaster
pi_212446
Aangezien dit m'n 100ste post is moet dit gevierd worden met een topic. Hier uw verslag en opmerkingen over de uitzending.

Voor diegen die het nog niet wisten BB is vabaf nu een uurtje eerder, als je de wintertijd bent vergeten verandert er voor jouw natuurlijk niks

maandag 1 november 1999 @ 19:32:00 #2
896 Suzy
in Da House!
pi_212447
Ben erg benieuwd, wat er vanavond is gebeurd, aangezien ik nog steeds op mijn werk zit en dus niet heb kunnen kijken.
Snik , snik.
Heb ik wat gemist???????
Communication is like a boomerang, the response you get depends on how you throw it!
  maandag 1 november 1999 @ 19:35:00 #3
483 sdb
Pluk de dag
pi_212448
Niks gemist. Bart vertelde over wat hij van Sabine vond toen hij r voor het eerst zag (rare vlechtjes) en wanneer hij meer voor haar ging voelen (in blauw t-shirt op de fiets). Karin vertelde hem dat Sabine haar vertelde dat ze op jongere jongens valt, want dan wordt het niet zo serieus. bart zei dat S hem dat ook had uitgelegd.
Verder hebben ze een pingpingtafel gemaakt en hebben ze de nieuwe weekopdracht (het BB-logo borduren). En toen kwamen er polaroids van een paar potentiele nieuwe bewoners. Ruud maakte wat sexistische opmerkinkjes en ze kunnen, denk ik, aangeven wie ze willen (2 stuks). Om half negen extra uitzending. We houden u op de hoogte.
Life is a moment in space

pi_212449
De nieuwe komen dus morgen. De groep heeft zijn voorkeur mogen uitspreken. Dat riekt naar manupulatie vanavond. Ik ben benieuwd of de twee die boven in de lijst gestoken werden ook gekozen worden vanavond. Ze hebben er van de vijf in iedergeval drie mogen uitkiezen. Wat heeft dit alles nog met de oorsponkelijke opzet te maken.
  maandag 1 november 1999 @ 19:42:00 #5
896 Suzy
in Da House!
pi_212450
Dank jullie wel, maar wat ik nou niet snap, de BB bewoners hebben dus 5 polaroids bekeken en hun voorkeur voor 2 eventuele nieuwe bewoners uitgesproken???
(ieder voor zich, of een unaniem besluit?)

Hebben jullie die nieuwe bewoners ook al gezien?
Sorry voor mijn vragen, maar ben erg benieuwd

Communication is like a boomerang, the response you get depends on how you throw it!
  maandag 1 november 1999 @ 19:43:00 #6
483 sdb
Pluk de dag
pi_212451
Karin is er ook niet echt blij mee en ook Ruud heeft z'n bedenkingen (niet eerlijk; zij zitten al bijna op de helft). Maurice vindt het wel gezellig, geloof ik.
Ik kan me niet voorstellen dat bij de nominaties een van de huidige bewoners op een huidide medebewoner zal stemmen. Wat denken jullie?

pi_212452
"t is toch weer merkwaardig dat de bewoners vijf foto's van de kandidaatbewoners krijgen te zien terwijl wij, het publiek er maar drie voorgeschoteld krijgen. Afijn, hoe het ook zij, degenen die gekozen worden weten dat ze een moeilijke tijd tegemoet gaan met Ruud die waarschijnlijk spontaan klaar gaat komen als ze morgen binnen komen. Fijne eerste opmerking die hij daar maakte "het zijn best wel lekkere wijven" als ik het goed verstaan heb.
Morgen zeker kijken.

Het was me nog niet opgevallen en misschien is het al eerder ter sprake gekomen maar wat is Maurice verschrikkelijk a-sportief. Ik bedoel, hij probeert het wel, maar hij kan dus echt niks met een bal. Moet vroeger wel de absolute looser geweest zijn bij gym.
Het type dat altijd als laatste gekozen werd.
Maar goed met zulke goede leermeesters al hij nu heeft in het huis zal hij toch wel wat leren neem ik aan.

groetjes Sluit

maandag 1 november 1999 @ 19:45:00 #8
483 sdb
Pluk de dag
pi_212453
Op wie en hoe er gestemd is, is mij of ontgaan of werd nog niet duidelijk in deze uitzending. Denk dat we dat om half negen wel zullen zien.

pi_212454
Is BB begonnen met de afbraak van Ruud en (in mindere mate) Willem ? Hun reactie op het borduren was erg kinderachtig. De opdracht is qua moeilijkheid niet lichter dan de vorige opdracht, maar voldoet nu eens een keertje niet aan Ruud's behoeften.
Ook de manier waarop vooral Ruud sexistisch bezig ging over de nieuwe bewoonsters zal niet aardig zijn overgekomen op een flink deel van de kijkers/stemmers.
pi_212455
Toen ik voor het eerst van de opdracht hoorde dacht ik dat Bart wel zou balen. Hij, de grote Redder in de Nood, die nu eens niet ergens het beste in is (en erger nog: Karin moet laten voorgaan). Maar hij zat er in tegenstelling tot R en W best wel enthousiast bij. Ergens vind ik dit wel een leuke opdracht, er komen weer eens andere kwaliteiten boven drijven dan de zuiver lichamelijke. Doorzetttingsvermogen en geduld bijvoorbeeld.

Puntje erbij voor Bart.

Overigens laat Karin de mannen op dit moment wel uit haar handpalm eten. Ze heeft de boel duidelijk onder controle. Geen wonder dat ze bang is voor nieuwe vrouwen in huis: die kunnen haar gezag alleen maar aantasten.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  maandag 1 november 1999 @ 19:54:00 #11
896 Suzy
in Da House!
pi_212456
Dat is inderdaad een lekkere binnenkomer, voor die vrouwen als Ruud al liggend op ze ligt te wachten, zal wel lachen worden als hij weer een nieuw "knuffel"maatje probeert te zoeken.

Ruud: Dat Mona zo lichamelijk was vond ik erg lekker.
JA HEHEHEHEHHE als je zo'n geil mannetje bent.....

pi_212457
Ben het een heel deel met je eens, Ruud is op zich een toffe peer maar zijn opmerkingen beginnen me ook de keel uit te hangen

Hij bekijkt de foto's en kan alleen maar zeggen: "lekkere wijffuhh" . Karin reageerde nog met nou zeg, maar Ruud schijnt hetzelf niet eens in de gaten te hebben, jammer heel jammer.

Of de 5 bewoners iemand uit de groep nomineren? Ik weet het niet maar zou wel een giller zijn. We moeten het maar afwachten, ik heb nu al medelij met de nieuwkomers

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  maandag 1 november 1999 @ 20:00:00 #13
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_212458

Als het inderdaad zo is dat er een 23 jarige, en een 43 jarige friesin (Die iene die meer moah de ponge, as die ore mit die tsjild) orgen inkomen, wordt het tijd voor sabotage van de FOK zijde ..

maandag 1 november 1999 @ 20:05:00 #14
1236 python
For the time being
pi_212459
quote:
op 11-01-1999 om 07:44 PM schreef Sluit het volgende:
"t is toch weer merkwaardig dat de bewoners vijf foto's van de kandidaatbewoners krijgen te zien terwijl wij, het publiek er maar drie voorgeschoteld krijgen.

Ja, nou ja, dat vind ik nou niet zo'n probleem. De bewoners kunnen gewoon een voorselectie maken. Hebben ze tenminste nog iets te zeggen...

pi_212460
quote:
op 11-01-1999 om 07:56 PM schreef oliebol2000 het volgende:
knip
Of de 5 bewoners iemand uit de groep nomineren? Ik weet het niet maar zou wel een giller zijn. We moeten het maar afwachten, ik heb nu al medelij met de nieuwkomers

Medelij?? Ze weten toch waar ze aan beginnen. Nog meer dan de anderen die er helemaal blanco tegenover stonden. Ik denk dat ze wel heel stevig in hun schoenen moeten staan om de eerste week te kunnen overleven.

maandag 1 november 1999 @ 20:05:00 #16
896 Suzy
in Da House!
pi_212461
Ik denk dat die 2 meiden nog wat te stellen krijgen, 1 voordeel ze hebben elkaar nog en daarom denk ik dat die erg naar elkaar toetrekken en zowieso al niet op elkaar gaan stemmen.

Ja nog leuker, die 2 vrouwen krijgen een relatie, als zogenaamde maatjes....

maandag 1 november 1999 @ 20:05:00 #17
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_212462
Ruud is eigenlijk een levende enquete, Hij gaat onverdroten door met zijn sexueel ingestelde natuur te volgen en NL kan laten zien of de meerderheid daar wel of niet van gediend is, door hem de overwinning al of niet te gunnen of hem nog eerder weg te stemmen. Ik vindhet wel goed dat ie zich blijkbaar niet inleeft in de 'smaak' en 'moraal' van het grote publiek.

Karin zal idd haar eigen gedachten hebben bij 2 nieuwe vrouwen. Hoe gaat haar knuffel Maurice zich gedragen? It's gonna be a long hot winter.

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_212463
quote:
op 11-01-1999 om 08:05 PM schreef python het volgende:
Ja, nou ja, dat vind ik nou niet zo'n probleem. De bewoners kunnen gewoon een voorselectie maken. Hebben ze tenminste nog iets te zeggen...

Mee eens. Zo had ik het eigenlijk niet meegekregen maar jullie, Tanjalies zei het ook al, hebben helemaal gelijk.

Sluit

maandag 1 november 1999 @ 20:09:00 #19
896 Suzy
in Da House!
pi_212464
Oja, zou wel leuk zijn als maurice een goede band krijgt met bijv. die 23-jarige of nee natuurlijk niet met die 40- jarige , want M. valt op de oudjes..

Op zich brengt dit alles wel weer een beetje sensatie want de laatste tijd viel ik zowat in slaap met al dat slappe gelul.

maandag 1 november 1999 @ 20:10:00 #20
215 misterDre
Paint it black!
pi_212465
Daar heb je inderdaad gelijk in Hunter, Karin voelt zich als een vis in het water en heeft die vier kereltjes aardig onder de duim en dat is morgen voorbij dan lopen ze als geile hondjes achter die nieuwe dames aan!
  maandag 1 november 1999 @ 20:26:00 #21
896 Suzy
in Da House!
pi_212466
Behalve Bart natuurlijk, want die droomt nog steeds van sabien
pi_212467
quote:
op 11-01-1999 om 07:45 PM schreef HiZ het volgende:
Is BB begonnen met de afbraak van Ruud en (in mindere mate) Willem ? Hun reactie op het borduren was erg kinderachtig. De opdracht is qua moeilijkheid niet lichter dan de vorige opdracht, maar voldoet nu eens een keertje niet aan Ruud's behoeften.
Ook de manier waarop vooral Ruud sexistisch bezig ging over de nieuwe bewoonsters zal niet aardig zijn overgekomen op een flink deel van de kijkers/stemmers.

nou ik heb vanavond niet gekeken helaas (zit ook nog op m'n werk - tja dat krijg je ervan als je teveel tijd naar die forum zit te staren tussendoor) maar ik denk dat Ruud (en in mijn ogen juist in meerdere mate Willem) zichzelf langzamerhand minder populair maken, doordat ze zich simpelweg wat meer van hun minder mooie kanten laten zien. BB kan heus niet alles beinvloeden, hoor. Vooral het gedrag van Willem vind ik de laatste tijd ronduit onsympathiek.
Ruud heeft altijd al dat soort grappen gemaakt, en bij hem komt het er a.h.w. ook nog altijd zo onbeholpen (en toch nog oprecht) uit dat je 't 'm bijna niet kwalijk kunt nemen (hoewel z'n actie van 't kontgrijpen van anouk mij toch wel te ver ging).
Maar Willem heeft van die regelrecht smakeloze opmerkingen (ooit al over Sabine als 'snee') en afgelopen weekend ook weer van die stomme dingen over tepels (spiegeleieren etc.) die bij mij in ieder geval heel 'fout' overkomen. Ik denk dat ie graag in Ruud z'n straatje mee doet, en gecombineerd met groeiend soort superioriteitsgevoel dat zich van hem eigen lijkt te maken, gedraagt ie zich steeds lomper. Wellicht waant hij zich al helemaal rijk - die indruk krijg ik wel.

Natuurlijk past het ook wel enigszins in V's straatje om de populariteit wat te spreiden, dat verhoogt de spanning natuurlijk. We zullen zien....

Admin maandag 1 november 1999 @ 20:30:00 #23
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_212468
quote:
op 11-01-1999 om 07:43 PM schreef sdb het volgende:
en ook Ruud heeft z'n bedenkingen

Was het niet Ruud die zei: ik pak een handdoek, ga even naar bed, ben over een half uurtje terug??
Dat noem ik wel hele positieve bedenkingen!

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 1 november 1999 @ 20:31:00 #24
896 Suzy
in Da House!
pi_212469
En toch denk ik dat als de 2 nieuwe bewoners komen, iedereen zich weer anders opstelt.
Ik heb zo'n vermoeden dat Willem en Ruud dan niet meer zo kinderactig doen als van de week.

Alhoewel Ruud nu zo opgewonden is voor de komst van de 2 nieuwe bedenk ik me en zal hij het nog steeds alleen maar over sex hebben.

Wel een gek idee, dat de 2 nieuwelingen allang op de hoogte zijn van de sex frustraties van Ruud...
je kan er je voordeel mee doen, om in ieder geval 1 nominatie niet binnen te krijgen.

pi_212470
Ik vond het grappig dat Maurice helemaal niet bleek te kunnen pingpongen. Werd ook wel een beetje door Veronica overdreven had ik het idee. Maar goed, om de een of andere reden had ik verwacht dat hij daar handiger in zou zijn. Maar goed, Bart plaatste een opmerking dat Maurice z'n balgevoel over het algemeen niet zo geweldig was (voetbal), dus Maurice behoort niet bij de sportfreaks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')