We weten je msn al, Heet je toevallig Bradley?quote:Op zondag 23 maart 2008 03:07 schreef tyros-saver het volgende:
Gast een aanklacht kan je indienen.
MAAAR!!! dan moet je wel zien te weten hoe oud ik precies ben hoe ik precies heet hoe ik er uit zie enzovoort.
en de politie doet niks tegen een vandijk.
heb mijn ip ff veranderdquote:Je IP-adres is 123456789. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Busted,,quote:Op zondag 23 maart 2008 03:10 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
We weten je msn al, Heet je toevallig Bradley?
Daarnaast checken ze het ip. Als je een bericht post zie je ook dit staan:
[..]
heb mijn ip ff veranderd
Dus je bent binnen 4 muisklikjes opgespoord.
Als ze je ip weten, vragen ze aan je provider waar je woont.quote:Op zondag 23 maart 2008 03:12 schreef tyros-saver het volgende:
Ze kunnen misschien dit wel checken maar in mijn pc kunnen ze niet.
En zowieso het enigste wat op deze pc staat zijn Fruityloops Magix en een map met filmpjes van slagharen(35stuks) En een Queen dvd thats all.
Één van die 35 filmpjes kan zéér belangrijk zijn voor de politie ivm een verkrachtingszaak...quote:Op zondag 23 maart 2008 03:12 schreef tyros-saver het volgende:
Ze kunnen misschien dit wel checken maar in mijn pc kunnen ze niet.
En zowieso het enigste wat op deze pc staat zijn Fruityloops Magix en een map met filmpjes van slagharen(35stuks) En een Queen dvd thats all.
Oh, niet meer doen Fokkertjes !quote:Op zondag 23 maart 2008 03:14 schreef tyros-saver het volgende:
Gelly dit topic moest over slagharen gaan.
Maar ze lopen mij hier op stang te jagen, OMdat ik voor de grap zei dat ik een filmpje had van tieten.
Om te zeggen wat er is gebeurd en dat je het niet wilde. Daarnaast kan je ze zeggen wie aan haar bh zat.quote:Op zondag 23 maart 2008 03:15 schreef tyros-saver het volgende:
Waarom zou ik een Email naar de politie sturen?
Één van die filmpjes zal wel van die tieten zijn hè..die verkrachtingszaak? Je weet wel, die zaak waar je medeplichtig in bent?quote:Op zondag 23 maart 2008 03:17 schreef tyros-saver het volgende:
Een van die 35 filmpjes kan belangrijk zijn?
Een filmpje van een dag weg????
En ik Kom uit hilversum maar woon ik er ook dan?
Ja.quote:Op zondag 23 maart 2008 03:17 schreef tyros-saver het volgende:
En ik Kom uit hilversum maar woon ik er ook dan?
Weltrusten knijnquote:Op zondag 23 maart 2008 03:12 schreef Paaskonijn het volgende:
Nou ik doe morgen wel aanklacht tegen TS indienen,
Welterusten GT![]()
![]()
Nee het is niet duitdelijk..wat dacht je van aangifte doen?quote:Op zondag 23 maart 2008 03:18 schreef tyros-saver het volgende:
DIE TIETEN KOMEN NIET.
DIT TOPIC STAAT OOK OP QUEENFORUM.NL EN DAAR HEB IK TOEN VOOR DE GRAP OP GEZET VAN DAT TIETENFILMPJE OMDAT IK EEN WEDDENSCHAP MET ENE NIEK HAD VERLOREN DIE OOK OP DIE SITE ZIT.
IS HET NU DUITDELIJK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |