Ik heb met stomme verbazing zitten kijken, echt waar.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:20 schreef Leandra het volgende:
Maar als Amanda er serum insmeert dan doet ze er wel alles aan om het weer tot leven te brengen
Helemaal gelijk!quote:Op zondag 23 maart 2008 16:26 schreef Xenia het volgende:
[ afbeelding ]
Tanner stond buiten in de sneeuwbui. Claire zet hem binnen, gooit er een wortel bij en rent weer naar binnen. Lekker, een kletsnat paard in de stal. Zo'n beest moet je toch droog maken?
quote:Op zondag 23 maart 2008 13:51 schreef beequeen het volgende:
Ach, Brian wil, nel als Mike scholen bezoeken om de kinderen te vertellen over de grote, boze buitenwereld, drugs enzo.
Wat is het toch een wereldverbeteraar onze Holy Brian.
De scholen zijn iig gewaarschuwd.
Ik qoute mezelf even. Handig toch en cappende BQ. Zoek de verschillen.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:38 schreef beequeen het volgende:
Er staan fans aan de poort. Jaap gaat in zijn blote kont op het bordes staan, leuk zeg.
[ afbeelding ]
Jah, paarden in het wild hebben ook altijd handdoeken klaar liggen.....quote:Op zondag 23 maart 2008 16:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Helemaal gelijk!
Ze had toch verdorrie ook even een jas kunnen aantrekken, maar nee, madame heeft het koud dus rent snel naar binnen.
Echt niet te geloven toch, wie loopt er dan ook buiten in zo'n bloot dingetje en Tanner staat dus bibberend op te drogen.
Hij heeft een deken op toch? Als t n regendeken is kan t geen kwaad hoor. Mijn paard staat nu ook in de sneeuw met dr regendeken. Kunnen ze goed tegen hoorquote:Op zondag 23 maart 2008 16:32 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Helemaal gelijk!
Ze had toch verdorrie ook even een jas kunnen aantrekken, maar nee, madame heeft het koud dus rent snel naar binnen.
Echt niet te geloven toch, wie loopt er dan ook buiten in zo'n bloot dingetje en Tanner staat dus bibberend op te drogen.
Je wilt toch niet zeggen dat ze jouw cap hebben gebruikt? Ik zie echt wel verschillen hoor, en niet alleen maar in scherptequote:Op zondag 23 maart 2008 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik qoute mezelf even. Handig toch en cappende BQ. Zoek de verschillen.
[ afbeelding ]
Bron: VV.
[ afbeelding ]
Die scherpte kunnen ze aanpassen, het is echt dezelfde cap. Niet dat het iets uitmaakt hoor, alleen maar leuk.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:42 schreef Disana het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat ze jouw cap hebben gebruikt? Ik zie echt wel verschillen hoor, en niet alleen maar in scherpte
Oké, maar ze had hem wel even wat meer aandacht mogen geven.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:37 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Hij heeft een deken op toch? Als t n regendeken is kan t geen kwaad hoor. Mijn paard staat nu ook in de sneeuw met dr regendeken. Kunnen ze goed tegen hoor
de bovenste rand van jaaps badjas is anders...quote:Op zondag 23 maart 2008 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat ze toch denkenquote:Op zondag 23 maart 2008 16:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat ze jouw cap hebben gebruikt? Ik zie echt wel verschillen hoor, en niet alleen maar in scherpte
Nee, informatie die weg is kun je niet terughalen. En Amanda's hand staat echt in een andere positiequote:Op zondag 23 maart 2008 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die scherpte kunnen ze aanpassen, het is echt dezelfde cap. Niet dat het iets uitmaakt hoor, alleen maar leuk.![]()
Het is niet dezelfde cap, wat bij de een issie iets meer ingezoomd als de ander. Scheelt enkele honderden van secondes. Daarbij snap ik niet dat ik hier constant iets moet lezen over VOL, of dat er quotes vandaan worden gehaald. Dit is Fok! en dat andere is VOL. Post dan gewoon op VOL, en laat dit gewoon Fok! zijn. Als mensen willen lezen wat er op VOL gebeurd dan gaan ze daar wel heen.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die scherpte kunnen ze aanpassen, het is echt dezelfde cap. Niet dat het iets uitmaakt hoor, alleen maar leuk.![]()
Wat is er toch met de audio? Eerst valt het geluid weg bij Huub en Claire, nu is het geluid waardeloos op stream 3 en 4.
Ik ga een borrel drinken bij mijn zus, tot straks.
Ga je toch ook lekker posts op andere fora zoeken die bij jouw zelfbedachte theorieën passenquote:Op zondag 23 maart 2008 16:59 schreef Yavido het volgende:
[..]
Het is niet dezelfde cap, wat bij de een issie iets meer ingezoomd als de ander. Scheelt enkele honderden van secondes. Daarbij snap ik niet dat ik hier constant iets moet lezen over VOL, of dat er quotes vandaan worden gehaald. Dit is Fok! en dat andere is VOL. Post dan gewoon op VOL, en laat dit gewoon Fok! zijn. Als mensen willen lezen wat er op VOL gebeurd dan gaan ze daar wel heen.
quote:Op zondag 23 maart 2008 17:03 schreef Py het volgende:
[..]
Ga je toch ook lekker posts op andere fora zoeken die bij jouw zelfbedachte theorieën passen
quote:Op zondag 23 maart 2008 17:08 schreef akveor het volgende:
Huub wil een Wodka-Cola?.... Ik hoop dat dat een grapje was... maar het klonk niet zo... als Huub weer begint te drinken hoop ik dat ie verliest....
Ik hoop zelfs dat ie gaat drinken, niet omdat ie dan moet verliezen, maar dan gebeurd er tenminste weer ietsquote:Op zondag 23 maart 2008 17:08 schreef akveor het volgende:
Huub wil een Wodka-Cola?.... Ik hoop dat dat een grapje was... maar het klonk niet zo... als Huub weer begint te drinken hoop ik dat ie verliest....
och hij zal hem best ECHT willen; maar hij mag niet (gelukkig)quote:Op zondag 23 maart 2008 17:08 schreef akveor het volgende:
nope niet de zelfde capquote:Op zondag 23 maart 2008 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
das dan ook weer waar...... shit... dilemma, dilemmaquote:Op zondag 23 maart 2008 17:10 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ik hoop zelfs dat ie gaat drinken, niet omdat ie dan moet verliezen, maar dan gebeurd er tenminste weer iets
Maar BQ had het over VV (=tien), niet VOLquote:Op zondag 23 maart 2008 16:59 schreef Yavido het volgende:
Het is niet dezelfde cap, wat bij de een issie iets meer ingezoomd als de ander. Scheelt enkele honderden van secondes. Daarbij snap ik niet dat ik hier constant iets moet lezen over VOL, of dat er quotes vandaan worden gehaald. Dit is Fok! en dat andere is VOL. Post dan gewoon op VOL, en laat dit gewoon Fok! zijn. Als mensen willen lezen wat er op VOL gebeurd dan gaan ze daar wel heen.
Verder teruglezen schatquote:Op zondag 23 maart 2008 17:11 schreef Xenia het volgende:
[..]
Maar BQ had het over VV (=tien), niet VOL
quote:Op zondag 23 maart 2008 17:11 schreef Desii het volgende:
[..]
das dan ook weer waar...... shit... dilemma, dilemma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |