Dan ben je nog steeds een newbiequote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:41 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Ik zit al een maand op dit forum hoor...
En nu al een toppertjequote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:41 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Ik zit al een maand op dit forum hoor...
Ik zocht het net op, op aanraden van dit 'kut' (toch wel toffe dankzij oa jou) topic.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:39 schreef House-Musik het volgende:
[..]
Omg je hebt me HET idee van het millenium bezorgt:
Laatste schooldag ....
Tubgirl OVERAL plakken![]()
![]()
Als je "al" omdraait, dan krijg je "la"............... En dat rijmt op ladidadida!quote:
Wow!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:43 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Ik zocht het net op, op aanraden van dit 'kut' (toch wel toffe dankzij oa jou) topic.Ik word er echter niet warm of koud van.
Ps: mag ik het painten of krijg ik dan ook een bandan sla ik deze wel over
Wist ik toch niet ik ben nog maar 2 dagen oudquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wow!
Paint!
Leuk!
Hebben we geloof ik nog niet gezien!
En nu wil ik een paint zien en snelquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:50 schreef duplicaat het volgende:
[..]
Wist ik toch niet ik ben nog maar 2 dagen oud![]()
Ik weet genoeg
Wtf is dit voor basisschool antwoord?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:50 schreef Tmaatje het volgende:
..
5 . zou je me kussen? {ook ander geslacht} NEVER
..
pas het antwoord aan aan het niveau van TS Ludo..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wtf is dit voor basisschool antwoord?
Broeder komt me vandaag ophalen!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wtf is dit voor basisschool antwoord?
Duurt lang hè?quote:
Er gaat tijd over een paint jaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:08 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Yep maar misschien had je de banknop niet moeten invetten...![]()
We wachten welquote:
Dat mag ook aids zijn trouwens.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
11 . Als jij mij 1 ding kon geven wat zou het zijn?
Een slotje
In een paint mag alles toch? er zitten namelijk ook wat foto's bij die opzichzelf niet zo smerig zijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |