Rot toch op man, hoop dat je niet meer terug komtquote:Op zondag 23 maart 2008 16:24 schreef DJ_Ryow het volgende:
terecht verloren
competitie is over
ik neem effe een pauze van voetbal en maak me op voor het EK. het huidige Ajax![]()
hoezo dat?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:25 schreef Noshiba het volgende:
wat een triest pauper stelletje nep-ajax fans zitten hier op dit forum zeg godskelere
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:26 schreef denthemen het volgende:
Terecht natuurlijk, maar wat als de scheids de regels zou volgen?
1. Affluiten bij de 1-1 omdat een speler van Ajax een blessure heeft aan het gezicht
2. Ons gewoon de verdiende strafschop geven
KLOTE SEIZOEN, TYFUS SCHEIDS!
Wat bedoel je? Degene die zich echt belachelijk gedraagt ben jij hoor, pannenkoek. Van Hulten de schuld geven dat wij geen kampioen worden. Hoe debiel ben je dan?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:25 schreef Noshiba het volgende:
wat een triest pauper stelletje nep-ajax fans zitten hier op dit forum zeg godskelere
Zoek maar op bij de live-eredivisie verslagen tering zeg, gaat helemaal nergens overquote:
niet zeiken. Twente speelde goed de eerste helft hadden ze minstens een paar keer moeten scoren. Gelijkspel was verdiend maar dit is wel heel zuur.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:26 schreef denthemen het volgende:
1. Affluiten bij de 1-1 omdat een speler van Ajax een blessure heeft aan het gezicht
Ohja je mag niet fucking teleurgesteld (ALWEER) worden door Ajax?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:25 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Rot toch op man, hoop dat je niet meer terug komt
Dat maak jij ervan? ik zet het misschien in de verkeerde zin neer, maar je snapt gerust wat ik bedoelquote:Op zondag 23 maart 2008 16:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Degene die zich echt belachelijk gedraagt ben jij hoor, pannenkoek. Van Hulten de schuld geven dat wij geen kampioen worden. Hoe debiel ben je dan?
De boodschap is duidelijk kerel.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:25 schreef DuTank het volgende:
Nou, Groningen en Heerenveen doe ze hetzelfde aan! Intertoto voor Ajax
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Degene die zich echt belachelijk gedraagt ben jij hoor, pannenkoek. Van Hulten de schuld geven dat wij geen kampioen worden. Hoe debiel ben je dan?
Nou als ze zo spelen als vandaag..... dan moeten we nog uitkijken dat we niet 6e eindeigen ofsow..... volgende week tegen heerenveen...quote:Op zondag 23 maart 2008 16:27 schreef Cheiron het volgende:
Nou ja.. de rest van de competitie is ook niets meer aan natuurlijk met de playoffs. Of je nu 2e of 5e wordt..
Az, kun je volgend jaar het kampioenschap van de 1e divisie meemakenquote:Op zondag 23 maart 2008 16:28 schreef Ruiseart het volgende:
Ik denk dat ik nu toch echt eens supporter van PSV ga worden.
![]()
Man, al staan we 18e. AFCA in me hart!
Lijkt me niet de wedstrijd om te zeuren over de scheids, dat weten we nu wel.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:26 schreef denthemen het volgende:
Dacht ik alquote:Op zondag 23 maart 2008 15:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
We gaan weer punten verspelen zoals gewoonlijk![]()
Ja maar die scoren ze toch niet??quote:Op zondag 23 maart 2008 16:28 schreef toma het volgende:
[..]
niet zeiken. Twente speelde goed de eerste helft hadden ze minstens een paar keer moeten scoren. Gelijkspel was verdiend maar dit is wel heel zuur.
PSV is kampioen
heb je een punt; 3 ploegen op 3 punten, 1 op 5 punten en 1 op 6.. wordt inderdaad nog erg spannendquote:Op zondag 23 maart 2008 16:29 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Nou als ze zo spelen als vandaag..... dan moeten we nog uitkijken dat we niet 6e eindeigen ofsow..... volgende week tegen heerenveen...
Godsamme hey, Theo Maassen heeft ook een accountje op FOK.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Ken je de mop van Ajax die kampioen wordt?
Nee, want dat worden ze niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit Ajax is niet Ajax. pas als er weer degelijk beleid gevoerd gaat worden kan het tij keren. veel succes met het steunen van deze amateurs (zowel spelers als staf als bestuursleden) die mijn Ajaxhart beledigenquote:Op zondag 23 maart 2008 16:25 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Rot toch op man, hoop dat je niet meer terug komt
Het ligt niet aan de scheidsrechter, maar aan de instelling van een groot deel van de spelersgroep. En aan Koster natuurlijk. Wat een ongelofelijke debiel. Je verliest het op inzet de eerste helft en wat doet hij? Hij haalt Davids (de enige die wel inzet toonde) eruit. Daarna raakt Siem geblesseerd, iedereen zou Perez daarvoor in de plaats zetten, maar wat doet Koster? Die zet een rechtsback erin!quote:Op zondag 23 maart 2008 16:29 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan? ik zet het misschien in de verkeerde zin neer, maar je snapt gerust wat ik bedoel
ik kan ook neerzetten, dag kans op kampioensschap maar dat heeft toch geen nut?
Denk je nou echt dat ik niet weet dat het aan ons zelf ligt? Maar de kans die we hadden is voor 95% verpest door van hulten omdat het zo laat in de wedstrijd was!
En daar kan je me zeker geen ongelijk in geven!
Zoals ik al zei: Het maakt niet uit hoe slecht je speelt, overtreding is overtredingquote:Op zondag 23 maart 2008 16:29 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Lijkt me niet de wedstrijd om te zeuren over de scheids, dat weten we nu wel.
Ajax speelt gewoon laf en slap voetbal zoals altijd en laat het weer liggen.
Die penalty krijg je nooit omdat Suarez dat zelf verkloot heeft, die 1-1 mag er sowieso nooit in hoe kan iemand daar zo vrij staan?
En zo kunnen we nog wel even doorgaan denk ik.
Er ligt een leuke klus voor Van Basten klaar!
Tuurlijk dat is het grootste deel, maar we hebben gewoon nog een kans op t kampioenschap al geeft hij die pingel in de 88e, verdient/onverdient, i don't give a shitquote:Op zondag 23 maart 2008 16:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de scheidsrechter, maar aan de instelling van een groot deel van de spelersgroep. En aan Koster natuurlijk. Wat een ongelofelijke debiel. Je verliest het op inzet de eerste helft en wat doet hij? Hij haalt Davids (de enige die wel inzet toonde) eruit. Daarna raakt Siem geblesseerd, iedereen zou Perez daarvoor in de plaats zetten, maar wat doet Koster? Die zet een rechtsback erin!
Koster rot op!
Precies was echt een wissel van lik me gat.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de scheidsrechter, maar aan de instelling van een groot deel van de spelersgroep. En aan Koster natuurlijk. Wat een ongelofelijke debiel. Je verliest het op inzet de eerste helft en wat doet hij? Hij haalt Davids (de enige die wel inzet toonde) eruit. Daarna raakt Siem geblesseerd, iedereen zou Perez daarvoor in de plaats zetten, maar wat doet Koster? Die zet een rechtsback erin!
Koster rot op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |