Ik heb gisteren in het stadion een verdiende 3-0 gezien.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Verdient, dat ze dat woord in eindhoven nog kennen.
Ook sinds tijden.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb gisteren in het stadion een verdiende 3-0 gezien.
Trouwens, waarom ben ik een kneus vraag ik me af? Ik zeg dat die 1-1 verdiend is. Wat gewoon een feit is, dat is heel simpelweg niet te ontkennen. En dan komt hij met zo'n kinderachtige opmerking, wie is er dan de kneus?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:07 schreef devv05 het volgende:
Ga nou niet reageren op die kneus.
Dat slaat nergens opquote:Op zondag 23 maart 2008 16:13 schreef Wooldoor het volgende:
Het was ook verdiend maar kom zoiets niets als psv-er zeggen
Waarom heb ik niet het recht om te zeggen dat dit een verdiende 1-1 was?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:16 schreef Wooldoor het volgende:
Waarom slaat dat nergens op?
Omdat jullie zo vaak verdiend winnen?
Tuurlijk, die zijn weer kampioen geworden met hun anti-voetbal.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:20 schreef Ruiseart het volgende:
Komen nu die boertjes weer lastig doen?
Hoezo het word toch wel 93" Huntelaar?quote:Op zondag 23 maart 2008 16:20 schreef Ruiseart het volgende:
Komen nu die boertjes weer lastig doen?
Die was aan het socializenquote:Op zondag 23 maart 2008 16:23 schreef devv05 het volgende:
Wat een stelletje losers is het ook.
Emanuelson mag nooit meer opgesteld worden.
Ja allemaal leuk en aardig hoor maar ik heb geen zin om de hele tijd tegen die lelijke avatars van ze aan te moeten kijken.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:21 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Tuurlijk, die zijn weer kampioen geworden met hun anti-voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |