haha jaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:51 schreef venomsnake het volgende:
Haha, die gast met zijn witte zakdoekje![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:51 schreef venomsnake het volgende:
Haha, die gast met zijn witte zakdoekje![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
HAHA-Z
Nu zei ie dat het niet meer reëel is om bij de 1e 9 te komenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:14 schreef Damzkieee het volgende:
Hehehe van Gaal van de week:
Als we de komende vijf wedstrijden winnen
Het is dat Excelsior verloren heeft, maar anders is het over 3 weken: als we de komende wedstrijd winnen dan ontlopen we sowieso directe degradatiequote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nu zei ie dat het niet meer reëel is om bij de 1e 9 te komen
De doelstelling wordt alsmaar lager
Dan vliegen ze eruit.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:17 schreef venomsnake het volgende:
Het zou wat zijn als AZ straks nacompetitie moet spelen.![]()
Ik bedoel, als je al niet thuis kan winnen van De Graafschap...
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
GEEN VRAGEN VOOR VAN GAAL BIJ DE PERSCONFERENTIE![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:31 schreef DeTolk het volgende:
Ik zit nu aan de Jupiler en dat flesje staat dinsdagmorgen bij m'n AZ collega op het bureau
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:31 schreef DeTolk het volgende:
Ik zit nu aan de Jupiler en dat flesje staat dinsdagmorgen bij m'n AZ collega op het bureau
Hahahaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:31 schreef DeTolk het volgende:
Ze zullen wel gewoon als 12e of zo eindigen. Maar dan spelen ze dus sowieso geen Europees voetbal: ook leukquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan vliegen ze eruit.
Die kunnen zich never nooit motiveren voor dit soort wedstrijden.
Hebben ze ook niet verdiend.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ze zullen wel gewoon als 12e of zo eindigen. Maar dan spelen ze dus sowieso geen Europees voetbal: ook leuk.
10 t/m 13 spelen toch voor een intertoto plek?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ze zullen wel gewoon als 12e of zo eindigen. Maar dan spelen ze dus sowieso geen Europees voetbal: ook leuk.
Wat is daar leuk aan? Krijg je zo'n club als Nac in Europaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bedoelt een echte club met een traditionele achterban? Echt vervelend jaquote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:50 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan? Krijg je zo'n club als Nac in Europa.
Ik heb meer vertrouwen in nac momenteel dan dat we az gaan afvaardigen als Neerlandsch trots. Die gaan Europees als ze zo spelen geen punt pakken.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:50 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan? Krijg je zo'n club als Nac in Europa.
Wat kan mij die achterban schelen? Het gaat om de punten die we hard nodig hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je bedoelt een echte club met een traditionele achterban? Echt vervelend ja.
AZ versterkt zich heus wel deze zomer, die zijn volgend seizoen wel weer een subtopper.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in nac momenteel dan dat we az gaan afvaardigen als Neerlandsch trots. Die gaan Europees als ze zo spelen geen punt pakken.
Nee, met dit AZ haal je punten..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:59 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wat kan mij die achterban schelen? Het gaat om de punten die we hard nodig hebben.
Zeiden ze afgelopen zomer ook....quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:00 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
AZ versterkt zich heus wel deze zomer, die zijn volgend seizoen wel weer een subtopper.
Voor 8 mln mogen jullie Lazovic bij ons op komen halenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:00 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
AZ versterkt zich heus wel deze zomer, die zijn volgend seizoen wel weer een subtopper.
ruilen voor el hamdoeidoei + pelle + ariquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Voor 8 mln mogen jullie Lazovic bij ons op komen halen
quote:Op zondag 23 maart 2008 00:23 schreef venomsnake het volgende:
Zondag,12.30 uur:
VVV-Venlo - NEC
14.30 uur:
Sparta R'dam - Feyenoord
FC Twente - Ajax
Willem II - Heracles Almelo
Hup Sparta
Hup Ajax.
Kon ik je van te voren ook wel vertellen.quote:Op zondag 23 maart 2008 01:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus op Groningen hoef ik ook never nooit meer te rekenen.
Levchenko is al geruime tijd geblesseerd en VD Laak in wat mindere mate. Maar ook zonder deze twee spelers en de aanwezigheid van Berg speelden ze alsnog aardig tot goed. Als ik ze vandaag zie spelen hebben ze ook amper serieuze kansen weten te creëren.quote:Op zondag 23 maart 2008 01:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Kon ik je van te voren ook wel vertellen.
Belangrijkse afwezigen bij Grunn vandaag:
Levchenko, Berg, VD Laak, Holla.
En als dan ook nog eens Nijland geblesseerd is die normaal Berg vervangt....
Da kan je moeilijk verwachten dat er even van PSV gewonnen gaat worden.
Hoquote:Op zondag 23 maart 2008 01:29 schreef venomsnake het volgende:
Tja, het is even niet anders..
Als Huntelaar en Suarez wegvallen bij Ajax hou je ook niet veul over hoor.
Ja, Ursaiz.
Zal niet veel onderdoen van Luque denk ikquote:Op zondag 23 maart 2008 01:32 schreef venomsnake het volgende:
Ik vraag me af wat voor een salaris zo'n gast nu in zijn zak mag steken na een jaartje bankzitten..
Schattingen via google leveren bedragen op tussen de 1 miljoen en anderhalf miljoenquote:Op zondag 23 maart 2008 01:32 schreef venomsnake het volgende:
Ik vraag me af wat voor een salaris zo'n gast nu in zijn zak mag steken na een jaartje bankzitten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |