quote:Op zondag 23 maart 2008 02:24 schreef DarkElf het volgende:
ziet er goed uit mensen!![]()
Mr DE zei toestraks; misschien volgende meet? ik wil wel mee hoordus wie weet
Dat snap ik, is niet niets zoveel mensen over de vloer ineensquote:Op zondag 23 maart 2008 10:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Leuk! Maar dan bij voorkeur niet weer zo;n grote groep
Kreeg er een beetje stress van
Ik kreeg stress van het zien van jou stress hebben.quote:Op zondag 23 maart 2008 10:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Leuk! Maar dan bij voorkeur niet weer zo;n grote groep
Kreeg er een beetje stress van
quote:Op zondag 23 maart 2008 02:24 schreef DarkElf het volgende:
Mr DE zei toestraks; misschien volgende meet? ik wil wel mee hoordus wie weet
quote:Op zondag 23 maart 2008 02:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hmmmm....Ik wel hoor, doe mij de linker maar, die lijkt iets groter.
quote:Op zondag 23 maart 2008 11:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kreeg stress van het zien van jou stress hebben.
nogmaals bedankt voor alles gister
SOL, jij en CNK zijn erg gemist gister. Jullie zouden net de kersje in de appelmoes geweest zijnquote:Op zondag 23 maart 2008 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Zag er allemaal lekker uit heren en dames
Er werd wel veel chemisch gesnovenquote:Op zondag 23 maart 2008 15:06 schreef Leintjeuh het volgende:
KasperFleshwound had die chocoladetaart gemaakt, hij wil vast het recept wel met je delen
CF, ja van die yoghurt heb ik ook niks mee gekregen. Wel van dat yoghurt-ijsEen flinke afknapper, na alle verhalen van Euc- over zijn fenomenale kookkunsten...
quote:Op zondag 23 maart 2008 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
... Maar dat had je bij mij vast ook, Lein
Kom maar een keer risotto eten, dan show ik dat ik ook meer kan dan chocolade kopen
BTW: geen slagroom vanavond bij ons toetje hier, die staat nog in een voorschotense koelkast
DE, lees ik nou dat jij de volgende meet ook komt?
als we kunnen natuurlijk ziet Mr DE geen reden om niet te gaan, en daarmee is mijn "ik vind het zo eng en boehoe ik moet alleen en verlegen enzo" reden de mist inquote:Op zondag 23 maart 2008 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
DE, lees ik nou dat jij de volgende meet ook komt?
Je eigen bed slaapt vast beter dan die matras hierquote:Op zondag 23 maart 2008 21:08 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik ben ook weer thuis. Meet was erg gezellig! Nu ben ik rozig, pluizig en blauw, en moe!
Hij was een beetje te klein, en DH een beetje te breed...quote:Op zondag 23 maart 2008 21:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je eigen bed slaapt vast beter dan die matras hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |