Ik ben op zaterdagochtend waarschijnlijk alweer om zeven uur wakker, gedouched, aangekleed en tandengepoetstquote:Op woensdag 9 april 2008 09:05 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Nee, wees gerust echt niet zo lang tot een uur of 10.. jij?
Oh ik word vaak ook wel wakker, maar vertik het dan om op te staanquote:Op woensdag 9 april 2008 09:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben op zaterdagochtend waarschijnlijk alweer om zeven uur wakker, gedouched, aangekleed en tandengepoetst
Vijf dagen per week vroeg opstaan en dan krijg je dat...
Dankje voor dit beeldquote:Op woensdag 9 april 2008 09:14 schreef Liquidootje het volgende:
Ik ben anders altijd van zaterdag half slapend, ongewassen, naakt en ruft uit mijn muil tot zondagmiddag.
Wat wil je zeggen
Ik kan het niet, een half uurtje blijven liggen is nog wel te doen maar dan moet ik er toch echt uit, anders word ik gekquote:Op woensdag 9 april 2008 15:20 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Oh ik word vaak ook wel wakker, maar vertik het dan om op te staan. Draai ik me gewoon weer om. Maar ik noem het wel luiheid van mezelf
[..]
Gatverdamme, wat een eng beest die kraai.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:11 schreef Arclight-S het volgende:
Vaak iets wat chubby, en een heel zacht/spontaan karakter, dat vindt ik toch wel het fijnst.
Zoals dees, inclusief het kraaitje.![]()
Ik dacht juist dat in van die onderzoeken stond dat je dan op mannen viel die mannelijker waren omdat je een sterke man wil voor de voortplanting, oid.quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:04 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik val vaak op op echte "mannetjes"-types, of juist hele zachtaardige mannen (zal wel de tijd van de maand zijn dan). Qua uiterlijk heb ik zeer vaak blonde mannen met blauwe ogen gehad, dit trekt me ook het meeste aan. Maar er zitten ook wel wat uitzonderingen bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |