abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 april 2008 @ 09:12:27 #101
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57927701
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:05 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Nee, wees gerust echt niet zo lang tot een uur of 10.. jij?
Ik ben op zaterdagochtend waarschijnlijk alweer om zeven uur wakker, gedouched, aangekleed en tandengepoetst
Vijf dagen per week vroeg opstaan en dan krijg je dat...
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_57927717
Ik ben anders altijd van zaterdag half slapend, ongewassen, naakt en ruft uit mijn muil tot zondagmiddag.

Wat wil je zeggen
A little bit hateful
pi_57935589
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:12 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik ben op zaterdagochtend waarschijnlijk alweer om zeven uur wakker, gedouched, aangekleed en tandengepoetst
Vijf dagen per week vroeg opstaan en dan krijg je dat...
Oh ik word vaak ook wel wakker, maar vertik het dan om op te staan . Draai ik me gewoon weer om. Maar ik noem het wel luiheid van mezelf
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:14 schreef Liquidootje het volgende:
Ik ben anders altijd van zaterdag half slapend, ongewassen, naakt en ruft uit mijn muil tot zondagmiddag.

Wat wil je zeggen
Dankje voor dit beeld
pi_57936237
Ze waren allemaal goed opgeleid.
pi_57937849
Vaak iets wat chubby, en een heel zacht/spontaan karakter, dat vindt ik toch wel het fijnst.

Zoals dees, inclusief het kraaitje.

[ Bericht 70% gewijzigd door Arclight-S op 09-04-2008 17:16:31 ]
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
  donderdag 10 april 2008 @ 09:54:33 #106
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57951357
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:20 schreef Chrrris het volgende:

[..]

Oh ik word vaak ook wel wakker, maar vertik het dan om op te staan . Draai ik me gewoon weer om. Maar ik noem het wel luiheid van mezelf
[..]
Ik kan het niet, een half uurtje blijven liggen is nog wel te doen maar dan moet ik er toch echt uit, anders word ik gek
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_57952992
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:11 schreef Arclight-S het volgende:
Vaak iets wat chubby, en een heel zacht/spontaan karakter, dat vindt ik toch wel het fijnst.

Zoals dees, inclusief het kraaitje.

Gatverdamme, wat een eng beest die kraai.
pi_57953052
Vindt kraai achtige sowieso wel cute
http://img144.imageshack.(...)09431filteredhy0.jpg
It's inevitable that Seagulls will take over the world!
pi_57958193
Zal je net zien dat je op donker haar valt en ze dan blond haar heeft maar het verft. lameness. Donker, slank, 1.60-1.70m, spontaan, redelijk intelligent, mag wel tegen sarcasme kunnen, en een druk leven want anders krijg je iemand die zo aan je gaat 'hangen'. Innerlijk is belangrijk want anders loopt de relatie toch stuk maar ja ik wordt toch in eerste instantie verliefd op uiterlijk en uitstraling!

[ Bericht 3% gewijzigd door nahuatl op 10-04-2008 15:09:48 ]
pi_57973788
Ik val vaak op op echte "mannetjes"-types, of juist hele zachtaardige mannen (zal wel de tijd van de maand zijn dan ). Qua uiterlijk heb ik zeer vaak blonde mannen met blauwe ogen gehad, dit trekt me ook het meeste aan. Maar er zitten ook wel wat uitzonderingen bij
pi_58006667
Het is toch wel grappig te lezen dat er veel mannen hier zijn met dezelfde voorkeuren:

- donker haar(sowieso al lastig in NL)
- slank (helaas ook niet al teveel van)
- niet al te groot (lange dames hier in Noord-Holland iig)
- intelligent
- moet tegen sarcasme kunnen ( hooiberg, speld
- initiatiefrijk/spontaan.

Als je dan vervolgens rondkijkt en ziet dat de spoeling heel erg dun is, dan voel ik me de koning te rijk.
Verbaal terrorist
pi_58007406
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 03:04 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik val vaak op op echte "mannetjes"-types, of juist hele zachtaardige mannen (zal wel de tijd van de maand zijn dan ). Qua uiterlijk heb ik zeer vaak blonde mannen met blauwe ogen gehad, dit trekt me ook het meeste aan. Maar er zitten ook wel wat uitzonderingen bij
Ik dacht juist dat in van die onderzoeken stond dat je dan op mannen viel die mannelijker waren omdat je een sterke man wil voor de voortplanting, oid.
pi_58009920
Nee, dat heb ik niet.
Maar ik denk ook dat 't moeilijk vergelijken wordt omdat je in de tijd die zit tussen twee verliefdheden je alweer erg veranderd kan zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')