Warm en erg vochtig?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:24 schreef raytwente het volgende:
van mij mag het nog 3 weken heel erg kutweer blijven
Nou, het punt is dat er tussen lente en winter eerst nog zomer en herfst behoort te komen. En dat na ongeveer een half jaar, niet na 2 weken al.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:10 schreef Moondreamer het volgende:
Ik denk toch als ik naar het weerbeeld van de afgelopen tijd kijk, dat moeder aarde, de zogenaamde "Global Warming", zelf te lijf gaat en dat het allemaal wel meevalt en dat het wel goed komt !
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:57 schreef Monidique het volgende:
De koudste 23 maart sinds 2006! Global cooling!
Anderen moeten sarcasme leren herkennen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mensen moeten het verschil eens leren tussen WEER en KLIMAAT [ afbeelding ]
Quote dan niet joh.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:51 schreef Isdatzo het volgende:
Was ook als algemene opmerking bedoeld.
Volgens mij heeft het een wel invloed op het ander maar het ander niet op het eenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:44 schreef Isdatzo het volgende:
Yep.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/198302/index.htmlquote:Van de opwarming van de aarde valt de komende dagen weinig te bespeuren. Alhoewel de lente officieel is begonnen wordt Pasen dit jaar met sneeuw, regen, harde wind en vorst mogelijk de koudste in meer dan veertig jaar.
Ach, zo'n opmerking kan luchtig bedoeld zijn. Wel grappig zijn al die reacties die schuimbekken over global warming. Er blijkt zelfs iemand tussen te zitten die de witte Pasen van 1982, 1998 en 2001 niet heeft meegemaakt. Die heeft op jonge leeftijd al goed leren typen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Yep.
[..]
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/198302/index.html
Elsevier,.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop