abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57599040
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 14:02 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Yup, ze leutert er weer mooi omheen.
Het gaat niet alleen om het raden van de letters van namen, maar de complete manier.

"Aha, de letter D dus, mooi.
Is er een man in uw familie met de letter d..? (geen reactie) Een vrouw bedoel ik, is er een vrouw met de letter D ? Ja ? En ze is overleden ? (negatieve reactie) Nee, ze leeft nog he... Ja, daar heeft deze geest het over, die heeft die vrouw nog gekend.."

Mensen willen zo graag geloven dat ze het helemaal niet vreemd vinden dat het enige dat Char doet de hele tijd vragen stellen is.
En dat gooi je dan uiteraard op "storing op de lijn", lekker makkelijk.
helemaal als je zelf ook op die manier je geld verdient
Susan Smit , de Sonja Bakker van de para's
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 25 maart 2008 @ 14:57:11 #222
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_57600063
quote:
Op maandag 24 maart 2008 23:42 schreef PDOA het volgende:
Derren Brown (check YouTube) ontmaskert ze allemaal d.m.v. cold en hot readings. Dat bewijst dat het allemaal fake is. En als er al mensen zijn die dit soort gaves (zouden) bezitten dan zou ik eerder geloven dat die mensen daar niet mee in de openbaarheid mee zouden willen komen. Kwakzalvers zoals Char proberen gewoon geld te verdienen over de ruggen van goedgelovigen. Vroeger gooiden ze dit soort figuren op de brandstapel, dat zouden ze hier ook weer moeten invoeren.
Een voorbeeld van Derren Brown.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 15:02:33 #223
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_57600196
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 14:57 schreef Iblis het volgende:

[..]

Hoe komt hij nou in 1 keer op Lucy en een hoedenverzameling? Wtf?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 25 maart 2008 @ 15:12:40 #224
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_57600362
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 15:02 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Statische kennis van voornamen waarschijnlijk, bovendien is het niet zo specifiek, namelijk: ‘lilly or lucy or someting like that’. De hoeden maakt hij langzaam zelf specifieker, hij ziet dat hij op de goede weg zit. Eerst aftasten of het niet de hoed was van degene in het publiek, en dan verder. En de droom laat hij haar helemaal invullen. Misschien was het een keer dat ze aan het winkelen waren geweest en dat ze in een lift zaten, of dat haar oma een lift in haar flat had – tal van mogelijkheden hoe je een lift kunt invullen. Dat het nu een droom is, is wel extra mooi natuurlijk.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 15:16:34 #225
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_57600433
mijn schoonmoe wilde naar Char om met opa te praten
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 25 maart 2008 @ 15:17:11 #226
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_57600444
Ik heb het nog een keer bekeken. Maar hij roept inderdaad lucy / lilly naar de hele groep. Ik dacht dat hij dit specifiek tegen haar riep. Bij de tweede persoon werd dat uitgelegd. Maar dan nog.. je moet toch af en toe mis zitten waardoor mensen wantrouwend worden.

Leuke filmpjes overigens van die Derren Brown.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_57600478
quote:

[..]

wow, die kan het een stuk beter dan char en geeft zelf toe dat het nep is

[ Bericht 0% gewijzigd door Byte_Me op 25-03-2008 16:10:02 ]
pi_57600510
Die man die in de reportage vertelde dat hij alle gegevens al moest geven in een "intakegesprek" vond ik ook wel leuk Zo is er voor die Char of Robert vd Broeke natuurlijk helemaal geen kunst meer aan..
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 15:22:29 #229
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_57600564
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 15:02 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Hij maakt gebruik van dezelfde gave als Char :
de gave om de oninteressante stukken er uit te editten in postprocessing.
zzz
pi_57600566
Mensen die echt van die gaves zouden hebben, die verdienen er inderdaad geen geld mee en zie je niet in de media.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_57600607
Die mensen hier die char verdedigen
  dinsdag 25 maart 2008 @ 17:16:28 #232
3542 Gia
User under construction
pi_57603043
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 14:06 schreef milagro het volgende:

Susan Smit , de Sonja Bakker van de para's
Vind de vergelijking treffend!
pi_57603463
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 08:30 schreef schatje het volgende:

[..]

bron
Wat ze over dat vliegtuigongeluk vertelt, is lijnrecht in tegenspraak met wat door de luchtmacht werd beweerd. Die beweerde namelijk dat ze precies wisten op basis van radargegevens waar het vliegtuig is neergestort, en dat ze het toestel binnen twee uur (op die plek) gevonden hadden.
Waarom zou die man hierover liegen?
pi_57604186
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:36 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Wat ze over dat vliegtuigongeluk vertelt, is lijnrecht in tegenspraak met wat door de luchtmacht werd beweerd. Die beweerde namelijk dat ze precies wisten op basis van radargegevens waar het vliegtuig is neergestort, en dat ze het toestel binnen twee uur (op die plek) gevonden hadden.
Waarom zou die man hierover liegen?
Dat blijft een raar verhaal vind ik. Char is echt niet de domste, dus ze weet dat zoiets meteen wordt nagetrokken en ze schijnt bewijs te hebben dat ze de plek aangewezen heeft. Dat houd ze nu iig vol. Dan lijkt het er meer op dat Zembla erg slecht zn huiswerk heeft gedaan. (niet dat ik in Char geloof verder)
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_57604869
Daar lijkt het helemaal niet op, Samson. Het lijkt erop dat Char liegt.
pi_57604950
Als je enigszins intelligent bent weet je dat die hele Char gewoon onzin is.

Uberhaupt de discussie al, wat een nonsense. Je reinste oplichterij.

Ik vind zelfs dat ze er strafrechtelijk op aangepakt mag worden. Pretenderen met de doden te kunnen praten en zodoende willens-en-wetens mensen op zijsporen zetten en van valse informatie voorzien.
Niet iedereen is in staat zichzelf te beschermen tegen dit soort kwakzalvers. Vandaar vervolgen en verbieden. Punt uit.
pi_57605002
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:12 schreef Samson het volgende:

[..]

Dat blijft een raar verhaal vind ik. Char is echt niet de domste, dus ze weet dat zoiets meteen wordt nagetrokken en ze schijnt bewijs te hebben dat ze de plek aangewezen heeft. Dat houd ze nu iig vol. Dan lijkt het er meer op dat Zembla erg slecht zn huiswerk heeft gedaan. (niet dat ik in Char geloof verder)
Weet je wie wel de domste is? Die Susan Smit, die bij de Wereld Draait Door zat. Die gelooft er serieus in en probeerde de argumenten van sceptici met achterlijke aannames te weerleggen.

Notabene academicus.

Alsjeblieft zeg.
pi_57606620
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 18:12 schreef Samson het volgende:

[..]

Hoezo slecht huiswerk? Zouden ze de verkeerde man gevraagd hebben? Hoe wist die dan wat er gebeurd is?

Lijkt me dat Char gewoon liegt, en als de leugen groot genoeg is (en de mensen 'm graag willen geloven) dan kom je er wel mee weg.
pi_57607115
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 19:57 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Hoezo slecht huiswerk? Zouden ze de verkeerde man gevraagd hebben? Hoe wist die dan wat er gebeurd is?

Lijkt me dat Char gewoon liegt, en als de leugen groot genoeg is (en de mensen 'm graag willen geloven) dan kom je er wel mee weg.
Tja, het zal wel, ik kan me alleen zo moeilijk voorstellen dat Char denkt dat ze daarmee weg komt als er echt helemaal niets van waar is. Als ik zelf haar "vak" uitoefende en mensen voor de gek hield, zou ik wel zeker maken dat als ik zo'n specifieke bewering deed het zeker te onderbouwen viel en niet direct aangetoond zou worden als onzin bij de eerst de beste check. Ik had haar slimmer ingeschat. Dat is alles.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_57608238
quote:

[..]

Is er eigenlijk ook ergens een filmpje o.i.d. waar hij uitlegt welke technieken hij precies toepast?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')