Wrs heeft iemand van de FEBO dat in het eten gestopt. Ik zie alleen maar close-ups van de tetten van Amanda en een geyle Brian. Geniet ervan Alex, ik ga een deurtje verder.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:20 schreef T-lex het volgende:
Brian en Amanda zijn geil...en willen eigenlijk gewoon naar bed en ff neuken.
Hoorde Huub net ook al zeggen tegen Claire dat hij zin in sex heeft.
Weet niet wat er in dat eten zat.
Naar de buren?!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wrs heeft iemand van de FEBO dat in het eten gestopt. Ik zie alleen maar close-ups van de tetten van Amanda en een geyle Brian. Geniet ervan Alex, ik ga een deurtje verder.![]()
![]()
![]()
Die heb ik helaas niet opgeslagen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:11 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Plaats dan ook dat "fokking niet normaal" gifje van Jaap dat je pas geleden eens plaatste als je wilt. Die was echt supergaaf!(Ik kan hem niet meer vinden namelijk.)
Nee mop, daar lees ik alleen maar mee. Ik ben gewoon de streams zat. Ik luister nog wel even mee met José en Huub.quote:
Holy fuck ze is echt gekwetst en staat gewoon te jankenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:30 schreef Eg_Wel het volgende:
Oe.. Ik heb die soap niet echt gevolgd, maar Palma klinkt echt pissed-off?
De streams zijn inderdaad zwaar deprimerend, behalve nu ff, nog even 2 maanden volhouden hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee mop, daar lees ik alleen maar mee. Ik ben het gewoon de streams zat. Ik luister nog wel even mee met José en Huub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |