Op deze cap afgaande lijkt het wel een leuke outfitquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:16 schreef beequeen het volgende:
Krijgt Amanda bonus punten om in haar blote tieten te lopen, meer punten dan voorheen bedoel ik.![]()
ze moeten stoppen met al die uitjes en bezoek.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het is gewoon zo saai omdat er geen tien spelers meer inzitten, en iedereen die er nu inzit al helemaal uitgekauwd is het afgelopen jaar. Gooi even vijf ECHT leuke gastspelers in de Kooi voor die laatste weken, Deborah
Mocht er weer een 'soap'/spel komen waarbij een producent naar mijn mening zo overduidelijk verzaakt, zal ik het zeker niet laten om een ontevreden avatar te maken!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:24 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat hupert z'n lijstje langer is
douche incident vele malen gezien
valt reuze mee
maar eeeuh exit flens he
doe je dat ook bij andere soaps zeuren om het vertrek van producenten als je het niet met het script eens bent ?
Precies, het raak kant nog wal....DGK dood = COS dood.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:30 schreef avonne het volgende:
Ik denk "de COS is dood. Ik vertrouw de COS niet.Ik zet éérst de streams aan."
Nou, stereo fohnen.
DGK is dood
neequote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:36 schreef avonne het volgende:
Is Brian nu met Amanda mee geweest?
Zou kunnen, misschien het eerste uur. Hij was onvindbaar en plotseling dook hij op.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:36 schreef avonne het volgende:
Is Brian nu met Amanda mee geweest?
Terror Jaap kan niet bij RTL,dat is veel te erg.We moeten het doen met sexpraat,wippen,een oversexste butler ,dat is netjesquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:42 schreef SIRA het volgende:
Wat doet Jaap (kon gewoon niet op z'n naam komen.. ..) nou de hele tijd achter die computer??
Ik wil terror Jaap terug en dan het liefst in combinatie met ZDNGMW, zooo lachen vond ik dat altijd.
De hele dag schaken komt je toch ook wel de neus uit en die zogenaamde plannen van 'm de hele tijd, daar komt ook niets van.
Hoe noemde Huub dat ook alweer? "Haar beide kijkcijferkanonnen"quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:31 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Op deze cap afgaande lijkt het wel een leuke outfit
Vind ik niet. Wil je ook weten waarom niet?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Hoe noemde Huub dat ook alweer? "Haar beide kijkcijferkanonnen"
Dit is gewoon freaky.
Ik kan me niet voorstellen dat het nog onder sexy valt
Mannen mening gevraagd !
Is Amanda sexy?
De dweil heeft een schurft te pakken...Hoop dat het op zijn stembanden slaat.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:04 schreef SIRA het volgende:
Haleluja die huid van Ricardo !!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Nee. Niet op deze manier. Bovendien vind ik persoonlijk zulke opgepompte nep "waterballonetjes" al helemaal niks. 't staat allemaal net wat te strak en net wat te nep zeg maar..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Hoe noemde Huub dat ook alweer? "Haar beide kijkcijferkanonnen"
Dit is gewoon freaky.
Ik kan me niet voorstellen dat het nog onder sexy valt
Mannen mening gevraagd !
Is Amanda sexy?
Gadverdamme.................quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:07 schreef Borga het volgende:
[..]
De dweil heeft een schurft te pakken...Hoop dat het op zijn stembanden slaat.
Je kunt best wel veel uit de tekens van de dierenriem halen hoor !!!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:24 schreef SIRA het volgende:
hahha, daar kwam de sterrenbeeld vraag weer
wat boeit 't nou
die horoscopen/dierenriem shit geven altijd van die algemene dingen aan, daar is altijd wel iets kloppend inderdaad.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je kunt best wel veel uit de tekens van de dierenriem halen hoor !!!
Geef mij je geboortedatum en ik vertel je bijna volledig-kloppend wat
voor een type persoon je ben !!
U gaat iemand ontmoeten, geef geen geld uit aan een vreemde, pas op voor krokodillen. Kijk uit voor vrachtwagens als je op de fiets er naast staat voor het stoplicht te wachten.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:28 schreef SIRA het volgende:
[..]
die horoscopen/dierenriem shit geven altijd van die algemene dingen aan, daar is altijd wel iets kloppend inderdaad.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:30 schreef Borga het volgende:
[..]
U gaat iemand ontmoeten, geef geen geld uit aan een vreemde, pas op voor krokodillen. Kijk uit voor vrachtwagens als je op de fiets er naast staat voor het stoplicht te wachten.
Het gaat weer nergens over aan tafel in DGKquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:28 schreef SIRA het volgende:
[..]
die horoscopen/dierenriem shit geven altijd van die algemene dingen aan, daar is altijd wel iets kloppend inderdaad.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:33 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
OT: http://www.youtube.com/watch?v=3Dp2Zqk8vHw
Palma moet haar mondje even open doenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:58 schreef SIRA het volgende:
Huub gaat vanavond Palma bellen en oppert het idee om haar een week betaald verlof te geven.
Wat een briljant idee .. en ook helemaal niet gescript ofzo.
OT: http://www.youtube.com/watch?v=3Dp2Zqk8vHwquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je kunt best wel veel uit de tekens van de dierenriem halen hoor !!!
Geef mij je geboortedatum en ik vertel je bijna volledig-kloppend wat
voor een type persoon je ben !!
THANX !!!, ff koekeloerenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:33 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
OT: http://www.youtube.com/watch?v=3Dp2Zqk8vHw
Is het nu zelfs zo saai dat de redactie maar besluit op 2 streams stream-lock beelden te tonen ter vermaak?
LOLTVPquote:
verzaakt ?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mocht er weer een 'soap'/spel komen waarbij een producent naar mijn mening zo overduidelijk verzaakt, zal ik het zeker niet laten om een ontevreden avatar te maken!
Ik zie dat jij het liever met plaatjes van siliconentieten en met bier doet.
Wat is een retardquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:05 schreef beequeen het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Claire een retard is, en dat meen ik serieus.
Mwoah.. retard, retard... Simpel. Dat wel..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:05 schreef beequeen het volgende:
Iemand die geestelijk is achtergebleven.quote:
Denk niet dat ze dat is,maar ze is gewoon saai en snapt allesquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iemand die geestelijk is achtergebleven.
Ja daagggggg word tijd voor vijanden van Brian en Amanda.Ben het nu echt zat,wil nu actie.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:09 schreef Starlie het volgende:
Natasia kom in de Kooi..
Dat mens is 24 jaar for crying out loud. Op je achttiende kan ik me daar nog een voorstelling van maken maar op je vierentwintigste.....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:08 schreef SIRA het volgende:
Ik denk dat ze gewoon nog weinig in d'r leven heeft meegemaakt.
Ze wordt ook klein/naïef gehouden door haar broer en ouders; die kan zich gewoon niet ontwikkelen.
Dat zei ik vanmiddag al. Het is net een kind van 12quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:05 schreef beequeen het volgende:
Gewoon zielig inderdaad.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mens is 24 jaar for crying out loud. Op je achttiende kan ik me daar nog een voorstelling van maken maar op je vierentwintigste.....
Die komen heus wel, maar aangezien die toch door the drain gaan of niet naar B of A gaan, doet de Febo het maar zo..!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:16 schreef mootie het volgende:
En Amanda mag weer mee shoppen.....
Whatever happened to stemmingen?
Bezet!!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:16 schreef beequeen het volgende:
Amanda mag inkopen gaan doen voor het huis van die kutzwever .....ik loop even snel naar het toilet.![]()
Dat zullen we maar hopen, maar het is in ieder geval een fantastische start.....voor iemand die vier maanden geleden op straat lag....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:18 schreef SIRA het volgende:
Hij hoeft de eerste 5 maanden geen huur te betalen en borg is ook al geregeld.
Dat is dan wel weer goed geregeld.
Ben benieuwd of ie 't wel volhoudt
Waar blijven de vogeltjes?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:27 schreef Disana het volgende:
Dat haar van Amanda van opzij...
Nee joh, dat zie je verkeerd. In de reguliere overhandigt Brian de sleutels als mentor van die kutzwerver.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:29 schreef chufi het volgende:
Brian heeft ze alweer afgepakt, net als zn PSP. Waarschijnlijk gaat ie nu eisen dat ie Mike's PSP krijgt omdat ie zo goed voor hem is geweest
En dat ding was 5000 euroquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:27 schreef Disana het volgende:
Dat haar van Amanda van opzij...
Brian moet eerst Netty uit de woning zien te krijgenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:40 schreef T-lex het volgende:
Ze willen allemaal wel een kaartje van meneer die makelaar.
Jaap is dakloos en ook Huub heeft geen woning en zoekt wat in het midden van het land.
Brian en Amanda doen wel samen met een kaartje.
Met honderd kaartjes kun je wel een afdakje bouwen.....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:40 schreef T-lex het volgende:
Jaap is dakloos en ook Huub heeft geen woning en zoekt wat in het midden van het land.
Wat Amanda d'r ogen zien, verzieken d'r klauwenquote:
Brian is toch zo thuis in het verkopen van pandjes? Hij helpt zelfs Ome Sjon met het verkopen van dat hok als ik jou moet geloven.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:40 schreef T-lex het volgende:
En dat als nagelstyliste.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Wat Amanda d'r ogen zien, verzieken d'r klauwen
Plaats dan ook dat "fokking niet normaal" gifje van Jaap dat je pas geleden eens plaatste als je wilt. Die was echt supergaaf!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:02 schreef mazaru het volgende:
Hartstikke offtopic, maar er is vandaag toch weer geen bal te beleven
Del de tweede![]()
[ afbeelding ]
Wrs heeft iemand van de FEBO dat in het eten gestopt. Ik zie alleen maar close-ups van de tetten van Amanda en een geyle Brian. Geniet ervan Alex, ik ga een deurtje verder.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:20 schreef T-lex het volgende:
Brian en Amanda zijn geil...en willen eigenlijk gewoon naar bed en ff neuken.
Hoorde Huub net ook al zeggen tegen Claire dat hij zin in sex heeft.
Weet niet wat er in dat eten zat.
Naar de buren?!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wrs heeft iemand van de FEBO dat in het eten gestopt. Ik zie alleen maar close-ups van de tetten van Amanda en een geyle Brian. Geniet ervan Alex, ik ga een deurtje verder.![]()
![]()
![]()
Die heb ik helaas niet opgeslagen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:11 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Plaats dan ook dat "fokking niet normaal" gifje van Jaap dat je pas geleden eens plaatste als je wilt. Die was echt supergaaf!(Ik kan hem niet meer vinden namelijk.)
Nee mop, daar lees ik alleen maar mee. Ik ben gewoon de streams zat. Ik luister nog wel even mee met José en Huub.quote:
Holy fuck ze is echt gekwetst en staat gewoon te jankenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:30 schreef Eg_Wel het volgende:
Oe.. Ik heb die soap niet echt gevolgd, maar Palma klinkt echt pissed-off?
De streams zijn inderdaad zwaar deprimerend, behalve nu ff, nog even 2 maanden volhouden hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee mop, daar lees ik alleen maar mee. Ik ben het gewoon de streams zat. Ik luister nog wel even mee met José en Huub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |