ACH! wat zielig is ze toch...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Palma kan niet meer eten, niet meer slapen, zit de filmpjes steeds maar terug te kijken en is er stuk van.
Maar dat zijn wel dingen die ze gedaan heeft.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:35 schreef Varen het volgende:
Palma is er dus geraakt door dat ze door Amanda haar beschuldigd van dingen.
Dat bedoel ik dus.....de pimp met zijn snol.quote:
+ 1quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:39 schreef mazaru het volgende:
Teringdel en rat leggen alle schuld weer bij Palma.
Die ellendebakken zijn gewoon te stom om eens in de spiegel te kijken. Ik kots van die twee
En nu zegt ze weer dat ze altijd wel open staat voor een gesprek met haarquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:41 schreef mazaru het volgende:
Slet wil niet meer met Palma praten. Alleen nog maar goedemorgen en goedemiddag.
+2quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:39 schreef mazaru het volgende:
Teringdel en rat leggen alle schuld weer bij Palma.
Die ellendebakken zijn gewoon te stom om eens in de spiegel te kijken. Ik kots van die twee
Ik snap daar nou ook helemaal niets van. Daarom zal Huub dus ook nooit zeggen dat hij schijt aan Amanda en Brian heeft en dat Palma gewoon kan blijven.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:44 schreef rooie3 het volgende:
Snap het echt niet,nu pakt ze Amanda een keer aan en hoppa hele groep is tegen Palma.Moet je kijken hoe Amanda en Brian dubbel lagen toen ze elke keer Lieke pakte.Huub is echt gek dat hij het voor Amanda en Brian op neemt.
Pijp je vent gek, hij ramt je nu nog verrot onder de dekens...straks ramt hij je door dat kot in Almere.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:43 schreef mazaru het volgende:
Blij dat na 22 mei die rotkop niet meer op mijn monitor komt
[ afbeelding ]
Van mij mag die rammen zo hard als die kanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pijp je vent gek, hij ramt nu nog verrot onder de dekens...straks ramt hij je door dat kot in Almere.
Ja hij is echt verdwenenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet opgeslagen.
En bij Imagehost is die verdwenen.
Hij stond hier: [COS#3432] Trouwplannen en themafeesten
Huub had hier zoveel van kunnen profiteren.Gewoon palma helpen en alle energie word weggetrokken bij Brian en Amanda.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap daar nou ook helemaal niets van. Daarom zal Huub dus ook nooit zeggen dat hij schijt aan Amanda en Brian heeft en dat Palma gewoon kan blijven.
Echt een grote gemiste kans. Huub had hiermee Brian en Amanda alleen op een eiland kunnen zetten en dat hadden ze echt niet getrokken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub had hier zoveel van kunnen profiteren.Gewoon palma helpen en alle energie word weggetrokken bij Brian en Amanda.
Ik krijg hem vast nog wel een keer. Hij zegt het vaak genoegquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja hij is echt verdwenenjammer man......
Ik ook niet en hij komt er nog mee weg ook.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:52 schreef mazaru het volgende:
Rat kruipt weer in de martelaarspositie.
Ik heb hier gewoon niet eens meer woorden voor
Hij wordt straks weer als een held in de uitzending neergezet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook niet en hij komt er nog mee weg ook.
Reken maar dat José kijkt maar of ze er iets mee kan...I dunno. Niemand mag de kindjes van God aanpakken, José heeft het gedaan en moet wrs haar woorden inslikken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:56 schreef Lady-night het volgende:
Hoop dat Palma kijkt.....wat een sukkels......altijd maar zichzelf goed praten....ik wil de FILMPJES
Ok ik hoop hetquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik krijg hem vast nog wel een keer. Hij zegt het vaak genoeg
Dan sla ik hem gelijk goed op
Zit hier geen filmpje bij?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Reken maar dat José kijkt maar of ze er iets mee kan...I dunno. Niemand mag de kindjes van God aanpakken, José heeft het gedaan en moet wrs haar woorden inslikken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe knippen/plakken ze dit nu weer? Oh wacht, Huub gaat tekeer tegen José en de heiligen luisteren mee op de achtergrond. Volgende shot is dat die rat zegt dat hij José het voordeel van de twijfel gunt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:01 schreef mazaru het volgende:
Hij wordt straks weer als een held in de uitzending neergezet.
Waarom kijken we eigenlijk nog? Dit is gewoon om te janken![]()
Waar blijft nou die redactie-eikel met zijn one-liners?
SUKKELSSSSSSSS
Klopt, het zou hem nog beter staan als de onderkant aan het plafond was bevestigd.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:06 schreef Marrije het volgende:
Iets positiefs over Brian. . .die kleur stropdas staat hem leuk
Dit maakt mijn avond weer een beetje goed. Mooi gebaar van de Hubisten, B en A zijn helemaal stil.quote:
Ben er wel wat laat mee, maar misschien zoeken ze nog een gastspeelster voor de laatste wekenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:46 schreef mazaru het volgende:
Die pijprat miste de knipoog en de lach van Palma
Logisch DOMBOOO
Van mij had je een knal voor je kop kunnen krijgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar gelukkig weet hij dit voor zichzelf te rechtvaardigen zegt die nu. want ze deed lelijk tegen zijn slet
LOL... is er toch nog iets positiefs te meldenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:06 schreef Marrije het volgende:
Iets positiefs over Brian. . .die kleur stropdas staat hem leuk
Damn, hebben ze overgebleven Wuppies ingekocht bij AH??quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:07 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Klopt, het zou hem nog beter staan als de onderkant aan het plafond was bevestigd.
100.000 wuppies met een persoonlijke spreuk aan hun kont.quote:
Volgende week zijn er mensen die van hun dubbele smurfen af willenquote:
Wedden dat ik binnen een kwartier door de beveiliging er uit gegooid zou worden?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben er wel wat laat mee, maar misschien zoeken ze nog een gastspeelster voor de laatste weken![]()
![]()
![]()
Niet zo lelijk doen, het is maar een cap, letterlijk en figuurlijk.quote:
Vraag of hij met je wil trouwenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je merkt gewoon aan zo veel dingetjes dat die jongen echt zijn hart op de juiste plek heeft zitten
[ afbeelding ]
Mwah... misschien loopt ze nog tegen een boete aan door zo'n geintjequote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:33 schreef mazaru het volgende:
Huub gaat de hele kapsalon volplakken met de wuppies.
Nou, dan wordt nu dus de regel van persoonlijk bezit afgeschaft. Want rat en slet gaan die wuppies vast verbranden of zo.
Ik zou hem wel willen adopteren. Maar om te trouwen is die veel te jong voor mij.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vraag of hij met je wil trouwen![]()
En niet vreemd opkijken dat hij voor een paar centen extra je buuf drie weken voor je huwelijk neukt....
Nou vooruit dan, dat vetgedrukte uit je quote gun ik je (dan mute ik wel even), als je maar aan Yuri laat zien hoe het moet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wedden dat ik binnen een kwartier door de beveiliging er uit gegooid zou worden?
En dan duurt het nog een kwartier omdat ik eerst even iets liefs tegen Huub wil zeggen![]()
![]()
![]()
Je merkt gewoon aan zo veel dingetjes dat die jongen echt zijn hart op de juiste plek heeft zitten
[ afbeelding ]
Del een boete voor het kapotmaken van Huub zijn spullen????quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... misschien loopt ze nog tegen een boete aan door zo'n geintje
DGK is dood.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt een grote gemiste kans. Huub had hiermee Brian en Amanda alleen op een eiland kunnen zetten en dat hadden ze echt niet getrokken.
Ik schop lagerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, dat vetgedrukte uit je quote gun ik je (dan mute ik wel even), als je maar aan Yuri laat zien hoe het moet.![]()
Nada en Dennix zijn ook Niet echt spannendquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:33 schreef beequeen het volgende:
Leuk hè, stream 3 en 4?
Dweil en Snol aan het Teaseren.
Vicious.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:34 schreef Leandra het volgende:
Mwah... misschien loopt ze nog tegen een boete aan door zo'n geintje
Maar daar kan ik vast wel bij komenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zijn klokkenspel zit niet op 1.59
Zo is datquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:40 schreef Varen het volgende:
[..]
Ieder z'n meug, dat kan hier op Fok allemaal![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:46 schreef Varen het volgende:
Mike praat in een vreemde taal met Brian
Je schiet iets te veel door Deisyy.....100.000 is te veel van het goede....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
100.000 wuppies met een persoonlijke spreuk aan hun kont.
Ik vind het leuk
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:48 schreef mazaru het volgende:
Mike zegt weet je wat het vrijheidlegioen is?
Huub: Vreemdelingenlegioen?
M: Ja, ach vrijheidlegioen vreemdelingenlegioen, hetzelfde
Zoets dusquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:36 schreef avonne het volgende:
[..]
DGK is dood.
Waar we naar kijken een is mortuarium.
Dode gesprekken, lege geesten, verstofte automatismen
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je schiet iets te veel door Deisyy.....100.000 is te veel van het goede....![]()
De volgende actie is er al weer bij Nowlife hoorde ik net......u kan gewoon doorgaan met geld storten....Er moeten nog machetknopen komen en een heel groot afscheids cadeau, kom op storten graag hhahaha
Nee, maar hij komt er wel op terug. Hij heeft ook in Su gewoond en wilde zich aansluiten bij Ronnie Brunswijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Papiaments. Hebben we vertalers onder de Fokkerts?
Staan Rotterdammers bekend om, overdrijvenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je schiet iets te veel door Deisyy.....100.000 is te veel van het goede....![]()
De volgende actie is er al weer bij Nowlife hoorde ik net......u kan gewoon doorgaan met geld storten....Er moeten nog machetknopen komen en een heel groot afscheids cadeau, kom op storten graag hhahaha
Hebben ze je weer vrijgelaten?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:49 schreef tho_Omas het volgende:
Ik kijk geeneens meer tegenwoordig. Heb er gewoon geen zin in zo. De laatste keer dat het leuk was was met het wakkerhouden van Miek.
Ik spreek alleen Spaans dus die worden kan ik er uitpikken mits ik zou kijken en luisterenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Papiaments. Hebben we vertalers onder de Fokkerts?
Ik ken iemand die op Nowlife mee leest. Via SMS verteld ze me net dat ze daar echt niet meer sporen. Mensen hebben het Huub virus zegt ze. De ene actie is over en nu vragen ze alweer geld voor het volgende. Het is gewoon echt om je te bescheuren.........quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vraag of hij met je wil trouwen![]()
En niet vreemd opkijken dat hij voor een paar centen extra je buuf drie weken voor je huwelijk neukt....
Dat hoorde ik ookquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, maar hij komt er wel op terug. Hij heeft ook in Su gewoond en wilde zich aansluiten bij Ronnie Brunswijk.
Laat die überhaupt iets los? Wil hij geen tv meer maken omdat er iets is met achter?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:51 schreef Varen het volgende:
Jaap woont echt achter zijn PC, hij trekt zich steeds verder terug.
Toch wonderlijk hoe je als zwerver zelfs de halve wereld kunt rondreizen. (Daar ga ik ook eens over nadenken, kartonnen doos op de rug en zoquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, maar hij komt er wel op terug. Hij heeft ook in Su gewoond en wilde zich aansluiten bij Ronnie Brunswijk.
Oeh, Amanda zal toch niet gaan schuren met Wicawdo of Mikequote:
Ik heb vanaf dag 1 mijn twijfels gehad over die kutzwerver, dat weet je. Nog een week en we zijn van die loser af.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toch wonderlijk hoe je als zwerver zelfs de halve wereld kunt rondreizen. (Daar ga ik ook eens over nadenken, kartonnen doos op de rug en zo)
Is (uitgesproken) tactiek (of scriptquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Laat die überhaupt iets los? Wil hij geen tv meer maken omdat er iets is met achter?
Zou tijd worden ook.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hebben ze je weer vrijgelaten?![]()
Kijken heeft ook geen zin, er is niks te zien of je wilt Amanda zien Tearseren.
Ik ga morgen maar eens naar Abert Heijn en kijken bij al die oude dozen, zwaar peinzen over wat ik toch verkeerd doe....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch wonderlijk hoe je als zwerver zelfs de halve wereld kunt rondreizen. (Daar ga ik ook eens over nadenken, kartonnen doos op de rug en zo)
Oké, thanks. Dus tot die tijd zit die op kantoor?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is (uitgesproken) tactiek (of script) . Zolang hij er niet zeker van is wat Huubke doet met Claire houdt hij zich rustig. Doet hij dat niet dan kan hij zo maar het haasje (beter DE HAAS) zijn bij de eerstvolgend ontslagronde.
Mooi wiebelgifjequote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:03 schreef mazaru het volgende:
Jaap en Huub hebben speloverleg in het kantoor.
En wat doet genius Claire?
Die gaat staan wiebelen bij het trailertrash![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:03 schreef mazaru het volgende:
Jaap en Huub hebben speloverleg in het kantoor.
En wat doet genius Claire?
Die gaat staan wiebelen bij het trailertrash![]()
[ afbeelding ]
Voor de poen, zowel Jaap als Huub hebben dat vanaf het begin benadrukt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Oké, thanks. Dus tot die tijd zit die op kantoor?
Aan de ene kant kan ik me het ook bijna wel voorstellen. Ze zitten daar al zo lang. Het eind is in zicht dus voor de kijkcijfers hoef je het niet meer te doen, waarvoor nog wel dan?
Ja maar daar hoef je nu geen drama van te maken. Strategische zetten, terror, mensen uitspelen etc..dat hoeft nu niet meer. Ze wachten gewoon op de vorm van de finale, dus meer kunnen ze niet doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor de poen, zowel Jaap als Huub hebben dat vanaf het begin benadrukt.
Huub heeft zelfs laten weten met Jaap te willen trouwen in gemeenschap van goederen. VOOR DE POEN.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:05 schreef rooie3 het volgende:
Wat een onzin dat trouwen.
Ja.. er nog ff een wedding-special door kunnen drukken... maar het gaat nergens over, behalve dat Claire dan waarschijnlijk wel zal moeten blijvenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:05 schreef rooie3 het volgende:
Wat een onzin dat trouwen.
Ik maak er geen drama van hoor, ik kijk en trek wat conclusies, en die hoeven niet juist te zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar daar hoef je nu geen drama van te maken. Strategische zetten, terror, mensen uitspelen etc..dat hoeft nu niet meer. Ze wachten gewoon op de vorm van de finale, dus meer kunnen ze niet doen.
Echt actief spelen heeft op dit moment geen enkele zin, niet dat het dat ooit wel zin had maar toen had het nog de schijn van een spel te zijn.
Das volgens mij gewoon de winst veilig stellen..... en er op gokken dat 1 van hun gaat winnen, en dat is nog een redelijke gok, maar met Claire is het een ander verhaal, dat is gewoon weer het tevreden stellen van de Febo.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub heeft zelfs laten weten met Jaap te willen trouwen in gemeenschap van goederen. VOOR DE POEN.
Zo denkt Huub: Waar kan ik mijn kwakkie in kwijt en hoe kom ik AAN DE POEN
De bewoners hoeven daar geen drama van te maken, bedoel ik. Een Jaap of een Huub.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik maak er geen drama van hoor, ik kijk en trek wat conclusies, en die hoeven niet juist te zijn
Huub is echt knettergek.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.. er nog ff een wedding-special door kunnen drukken... maar het gaat nergens over, behalve dat Claire dan waarschijnlijk wel zal moeten blijven![]()
En er dus een ander zal moeten vertrekken, en dat zal Jaap dan wel zijn
Of wil Huub nog een bonus voordat die straks weer thuis is en Brian er met de hoofdprijs vandoor is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |