Wedden dat ik binnen een kwartier door de beveiliging er uit gegooid zou worden?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben er wel wat laat mee, maar misschien zoeken ze nog een gastspeelster voor de laatste weken![]()
![]()
![]()
Niet zo lelijk doen, het is maar een cap, letterlijk en figuurlijk.quote:
Vraag of hij met je wil trouwenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je merkt gewoon aan zo veel dingetjes dat die jongen echt zijn hart op de juiste plek heeft zitten
[ afbeelding ]
Mwah... misschien loopt ze nog tegen een boete aan door zo'n geintjequote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:33 schreef mazaru het volgende:
Huub gaat de hele kapsalon volplakken met de wuppies.
Nou, dan wordt nu dus de regel van persoonlijk bezit afgeschaft. Want rat en slet gaan die wuppies vast verbranden of zo.
Ik zou hem wel willen adopteren. Maar om te trouwen is die veel te jong voor mij.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vraag of hij met je wil trouwen![]()
En niet vreemd opkijken dat hij voor een paar centen extra je buuf drie weken voor je huwelijk neukt....
Nou vooruit dan, dat vetgedrukte uit je quote gun ik je (dan mute ik wel even), als je maar aan Yuri laat zien hoe het moet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wedden dat ik binnen een kwartier door de beveiliging er uit gegooid zou worden?
En dan duurt het nog een kwartier omdat ik eerst even iets liefs tegen Huub wil zeggen![]()
![]()
![]()
Je merkt gewoon aan zo veel dingetjes dat die jongen echt zijn hart op de juiste plek heeft zitten
[ afbeelding ]
Del een boete voor het kapotmaken van Huub zijn spullen????quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... misschien loopt ze nog tegen een boete aan door zo'n geintje
DGK is dood.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt een grote gemiste kans. Huub had hiermee Brian en Amanda alleen op een eiland kunnen zetten en dat hadden ze echt niet getrokken.
Ik schop lagerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, dat vetgedrukte uit je quote gun ik je (dan mute ik wel even), als je maar aan Yuri laat zien hoe het moet.![]()
Nada en Dennix zijn ook Niet echt spannendquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:33 schreef beequeen het volgende:
Leuk hè, stream 3 en 4?
Dweil en Snol aan het Teaseren.
Vicious.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:34 schreef Leandra het volgende:
Mwah... misschien loopt ze nog tegen een boete aan door zo'n geintje
Maar daar kan ik vast wel bij komenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zijn klokkenspel zit niet op 1.59
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |