Dat zullen we maar hopen, maar het is in ieder geval een fantastische start.....voor iemand die vier maanden geleden op straat lag....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:18 schreef SIRA het volgende:
Hij hoeft de eerste 5 maanden geen huur te betalen en borg is ook al geregeld.
Dat is dan wel weer goed geregeld.
Ben benieuwd of ie 't wel volhoudt
Waar blijven de vogeltjes?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:27 schreef Disana het volgende:
Dat haar van Amanda van opzij...
Nee joh, dat zie je verkeerd. In de reguliere overhandigt Brian de sleutels als mentor van die kutzwerver.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:29 schreef chufi het volgende:
Brian heeft ze alweer afgepakt, net als zn PSP. Waarschijnlijk gaat ie nu eisen dat ie Mike's PSP krijgt omdat ie zo goed voor hem is geweest
En dat ding was 5000 euroquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:27 schreef Disana het volgende:
Dat haar van Amanda van opzij...
Brian moet eerst Netty uit de woning zien te krijgenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:40 schreef T-lex het volgende:
Ze willen allemaal wel een kaartje van meneer die makelaar.
Jaap is dakloos en ook Huub heeft geen woning en zoekt wat in het midden van het land.
Brian en Amanda doen wel samen met een kaartje.
Met honderd kaartjes kun je wel een afdakje bouwen.....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:40 schreef T-lex het volgende:
Jaap is dakloos en ook Huub heeft geen woning en zoekt wat in het midden van het land.
Wat Amanda d'r ogen zien, verzieken d'r klauwenquote:
Brian is toch zo thuis in het verkopen van pandjes? Hij helpt zelfs Ome Sjon met het verkopen van dat hok als ik jou moet geloven.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:40 schreef T-lex het volgende:
En dat als nagelstyliste.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Wat Amanda d'r ogen zien, verzieken d'r klauwen
Plaats dan ook dat "fokking niet normaal" gifje van Jaap dat je pas geleden eens plaatste als je wilt. Die was echt supergaaf!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:02 schreef mazaru het volgende:
Hartstikke offtopic, maar er is vandaag toch weer geen bal te beleven
Del de tweede![]()
[ afbeelding ]
Wrs heeft iemand van de FEBO dat in het eten gestopt. Ik zie alleen maar close-ups van de tetten van Amanda en een geyle Brian. Geniet ervan Alex, ik ga een deurtje verder.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:20 schreef T-lex het volgende:
Brian en Amanda zijn geil...en willen eigenlijk gewoon naar bed en ff neuken.
Hoorde Huub net ook al zeggen tegen Claire dat hij zin in sex heeft.
Weet niet wat er in dat eten zat.
Naar de buren?!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wrs heeft iemand van de FEBO dat in het eten gestopt. Ik zie alleen maar close-ups van de tetten van Amanda en een geyle Brian. Geniet ervan Alex, ik ga een deurtje verder.![]()
![]()
![]()
Die heb ik helaas niet opgeslagen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:11 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Plaats dan ook dat "fokking niet normaal" gifje van Jaap dat je pas geleden eens plaatste als je wilt. Die was echt supergaaf!(Ik kan hem niet meer vinden namelijk.)
Nee mop, daar lees ik alleen maar mee. Ik ben gewoon de streams zat. Ik luister nog wel even mee met José en Huub.quote:
Holy fuck ze is echt gekwetst en staat gewoon te jankenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:30 schreef Eg_Wel het volgende:
Oe.. Ik heb die soap niet echt gevolgd, maar Palma klinkt echt pissed-off?
De streams zijn inderdaad zwaar deprimerend, behalve nu ff, nog even 2 maanden volhouden hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee mop, daar lees ik alleen maar mee. Ik ben het gewoon de streams zat. Ik luister nog wel even mee met José en Huub.
ACH! wat zielig is ze toch...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Palma kan niet meer eten, niet meer slapen, zit de filmpjes steeds maar terug te kijken en is er stuk van.
Maar dat zijn wel dingen die ze gedaan heeft.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:35 schreef Varen het volgende:
Palma is er dus geraakt door dat ze door Amanda haar beschuldigd van dingen.
Dat bedoel ik dus.....de pimp met zijn snol.quote:
+ 1quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:39 schreef mazaru het volgende:
Teringdel en rat leggen alle schuld weer bij Palma.
Die ellendebakken zijn gewoon te stom om eens in de spiegel te kijken. Ik kots van die twee
En nu zegt ze weer dat ze altijd wel open staat voor een gesprek met haarquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:41 schreef mazaru het volgende:
Slet wil niet meer met Palma praten. Alleen nog maar goedemorgen en goedemiddag.
+2quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:39 schreef mazaru het volgende:
Teringdel en rat leggen alle schuld weer bij Palma.
Die ellendebakken zijn gewoon te stom om eens in de spiegel te kijken. Ik kots van die twee
Ik snap daar nou ook helemaal niets van. Daarom zal Huub dus ook nooit zeggen dat hij schijt aan Amanda en Brian heeft en dat Palma gewoon kan blijven.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:44 schreef rooie3 het volgende:
Snap het echt niet,nu pakt ze Amanda een keer aan en hoppa hele groep is tegen Palma.Moet je kijken hoe Amanda en Brian dubbel lagen toen ze elke keer Lieke pakte.Huub is echt gek dat hij het voor Amanda en Brian op neemt.
Pijp je vent gek, hij ramt je nu nog verrot onder de dekens...straks ramt hij je door dat kot in Almere.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:43 schreef mazaru het volgende:
Blij dat na 22 mei die rotkop niet meer op mijn monitor komt
[ afbeelding ]
Van mij mag die rammen zo hard als die kanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pijp je vent gek, hij ramt nu nog verrot onder de dekens...straks ramt hij je door dat kot in Almere.
Ja hij is echt verdwenenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet opgeslagen.
En bij Imagehost is die verdwenen.
Hij stond hier: [COS#3432] Trouwplannen en themafeesten
Huub had hier zoveel van kunnen profiteren.Gewoon palma helpen en alle energie word weggetrokken bij Brian en Amanda.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap daar nou ook helemaal niets van. Daarom zal Huub dus ook nooit zeggen dat hij schijt aan Amanda en Brian heeft en dat Palma gewoon kan blijven.
Echt een grote gemiste kans. Huub had hiermee Brian en Amanda alleen op een eiland kunnen zetten en dat hadden ze echt niet getrokken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub had hier zoveel van kunnen profiteren.Gewoon palma helpen en alle energie word weggetrokken bij Brian en Amanda.
Ik krijg hem vast nog wel een keer. Hij zegt het vaak genoegquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja hij is echt verdwenenjammer man......
Ik ook niet en hij komt er nog mee weg ook.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:52 schreef mazaru het volgende:
Rat kruipt weer in de martelaarspositie.
Ik heb hier gewoon niet eens meer woorden voor
Hij wordt straks weer als een held in de uitzending neergezet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook niet en hij komt er nog mee weg ook.
Reken maar dat José kijkt maar of ze er iets mee kan...I dunno. Niemand mag de kindjes van God aanpakken, José heeft het gedaan en moet wrs haar woorden inslikken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:56 schreef Lady-night het volgende:
Hoop dat Palma kijkt.....wat een sukkels......altijd maar zichzelf goed praten....ik wil de FILMPJES
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |