Die is ook mooi, maar ik doelde eigenlijk op de volgende:quote:Op woensdag 9 september 2009 18:38 schreef Jeff89 het volgende:
Die Carls Jr. Reclame![]()
Heerlijk die Amerikanen,....[/url] ]
Juist.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:27 schreef Hagelkaas het volgende:
http://www.burgermeester.eu/
Zonder twijfel![]()
Die burgers worden door echte koks bereid, met liefde en passie. En dat proef je
Ik wil ze ook proberenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:38 schreef Jeff89 het volgende:
Die Carls Jr. Reclame![]()
Heerlijk die Amerikanen, schrikken dr niet voor terug om gewoon man en paard te noemen...
edit: Trouwens, ik heb in de US de beruchte Whitecastle's op.. Echt totaal niet boeiend gewoon, iig die kleine burgertjes waar ze om bekend staan niet.. Wel lekker opzich, maar vrij kaal.. Zit alleen 'n beetje gebakken ui en kaas op. (ze komen wel met zn 30en in een doos voor 20 dollar.. dat dan weer wel..)
[ afbeelding ]
Idd die is goed te doen tenminste echt vlees tussen je broodje en niet een gemarineerde schoenzool zoals bij de meeste fastfood tenten.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:15 schreef Mylene het volgende:
http://www.burgermeester.eu natuurlijk
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:12 schreef Schranseman het volgende:
Als je zelf hamburgers wilt maken check deze link: http://www.cheeseandburger.com/
Die stem
ja, diverse kerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Het is vast niet de állerbeste, maar iedere zichzelf respecterende FOK!er heeft toch wel eens de Shagadelic Burger van de Stairway to Heaven gegenten?
Vooral de Macho Nacho is geweldig...quote:Op donderdag 10 september 2009 19:12 schreef Schranseman het volgende:
Als je zelf hamburgers wilt maken check deze link: http://www.cheeseandburger.com/
Die stem
Met biet doen ze in Australie vaak. Is idd erg lekker! Deed het zelf ook wel eens, gewoon van die gesneden bietenplakjes uit een Hak potje op de burger. Bedankt voor de reminderquote:Op maandag 14 september 2009 21:02 schreef Broertie het volgende:
Ben laatst in Doetinchem bij Fred en Douwe geweest, midden in het centrum. Heb daar een hamburger besteld en toen ik hem op had, moest ik even mijn vingers natellen, zo lekker was het! Google maar eens op fred en douwe doetinchem, ( ben er zelf te lui voor..) Geloof dat het recept er wel op staat, vooral de combi met rode biet is heel apart....
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:36 schreef lycnix het volgende:
Ik ben opzoek naar een restaurant of snackbar waar ze de beste hamburgers maken. geen fastfood keten maar een burger die met veel liefde en smaak gemaakt wordt.
Wie weet waar ik daar voor moet zijn?
Alvast bedankt!
deze ziet er ranzig uit. de simpele hamburgers van mcdonalds moet je niet van dichtbij zienquote:
Ziet er wel lekker uit, maar de burgers zijn wel erg klein in vergelijking met broodjes.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
Burgerz in DH is zeker goed. (sinds paar maanden geopend)
http://www.burgerz.nl/
Of je hebt er een gigantische plak tomaat op gedaan, of alles is juist erg kleinquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:39 schreef Redcoon het volgende:
De beste hamburger voor mij is nog een beetje roze van binnen, zoals je 'm in de VS krijgt!
Ik experimenteer er zelf ook mee, op BBQ's van familie en vrienden krijg ik altijd requests om ze te maken. Het streelt de ego maar het maakt moe, soms wil je zelf ook eens lekker lui hangen en anderen voor je laten koken.
Before, mijn lievertjes van 250 gr per stuk.
[ afbeelding ]
& after ;-)
[ afbeelding ]
Nou, ik koop dat echt nooit hoor.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En toch blijven we het kopen, op één of andere manier
De tomaat was inderdaad best fors. Maar de hoek van de foto doet de burger geen eer aan. Tis wel zo dat de hamburgers op de grill slinken als een malle.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Of je hebt er een gigantische plak tomaat op gedaan, of alles is juist erg klein
Neemt niet weg dat ik em wel zou oppeuzelen
Ik vind die plastic kazen heerlijk fout en lekkerquote:Op zondag 20 februari 2011 22:15 schreef tjoptjop het volgende:
Wat voor kaas is trouwens een aanrader. Ik vind veel van die cheddar plastic kazen echt niet te pruimen (Hochland e.d.)
Helemaal gelijk in, sterker nog, ik vind die AH magnétron cheeseburgers al lekkerquote:Op maandag 21 februari 2011 11:45 schreef Redcoon het volgende:
[..]
Ik vind die plastic kazen heerlijk fout en lekker
Achja is ook zo inderdaad! Neemt niet weg dat ik toch voor het eetgemak een kleiner plakje zou nemenquote:Op maandag 21 februari 2011 11:44 schreef Redcoon het volgende:
[..]
De tomaat was inderdaad best fors. Maar de hoek van de foto doet de burger geen eer aan. Tis wel zo dat de hamburgers op de grill slinken als een malle.
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:40 schreef Jeff89 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens de lekkerste hamburger die je gewoon 'zo' ff ergens haalt? Dus dat 't niet meteen van Kobe beef word gemaakt ofzo, zoals bij de burgermeester.. (duur..)
Ik blijf stiekem best verslingerd aan de Whopper van de BK (zonder kaas, eventueel dubbel en/of met bacon)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |