quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:37 schreef RacerDKB het volgende:
Een goede hamburger is een hamburger die je zelf maakt.
Nou, begin maar:quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:37 schreef RacerDKB het volgende:
Klinkt wel onwijs lekker.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:10 schreef Wiekasj het volgende:
Johnny Rocket in de VS is wel goed daarin. De beste die ik echter ooit heb gegeten was bij een Universiteits Cafetaria. Het was een mooie mix van de Italiaanse met de Amerikaanse keuken. Een burger met pesto mayo/paprika/mozarella. Jam!
én met veel liefde gemaakt natuurlijkquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:16 schreef tonks het volgende:
Die fondue burger ofzo met de wintersportweken was wel lekker
das de eerste burger waarvan ik bijna over me nek ging na de eerste hapquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:16 schreef tonks het volgende:
Die fondue burger ofzo met de wintersportweken was wel lekker
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:37 schreef RacerDKB het volgende:
vooral met een sausje metquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:37 schreef RacerDKB het volgende:
Liquid Smoke valt echt vies tegen hoor...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:15 schreef moussy het volgende:
[..]
vooral met een sausje met [ afbeelding ] er door
echt niet, ik heb het in de kast staan en gebruik het toch best regelmatig voor een sausjequote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Liquid Smoke valt echt vies tegen hoor...
doe mij maarquote:
Echt wel, ik heb het in de kast staan en gebruik het regelmatig NIET voor een sausje want het smaakt gewoon naar vloeibare rookworst. Maar dan zoet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:43 schreef moussy het volgende:
[..]
echt niet, ik heb het in de kast staan en gebruik het toch best regelmatig voor een sausje
Ik hoop het niet, want dan heb ik al een aantal liefdes binnen gekregenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:39 schreef RacerDKB het volgende:
BigTasty vind ik trouwens ook ranzig
En die is niet met liefde gemaakt
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:09 schreef Vandaag... het volgende:
Je hebt dit in amsterdam http://www.burgermeester.eu/
Ik mot persoonlijk geen feta op m´n hamburger maar misschien hou jij er van. Het is wel met liefde klaargemaakt.
De Burning Love Burger op Terschelling bij paal 8quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:36 schreef lycnix het volgende:
Ik ben opzoek naar een restaurant of snackbar waar ze de beste hamburgers maken. geen fastfood keten maar een burger die met veel liefde en smaak gemaakt wordt.
Wie weet waar ik daar voor moet zijn?
Alvast bedankt!
wat n treurige postquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:34 schreef pervertedhermit het volgende:
Big Tasty! Lekkerste hamburger/eten ooit.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:34 schreef pervertedhermit het volgende:
Big Tasty! Lekkerste hamburger/eten ooit.
Ben laatst bij een van de burgermeesters geweest in de Pijp. Absoluut een aanrader. Je moet wel minuut of 10 op je burger wachten maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:09 schreef Vandaag... het volgende:
Ik mot persoonlijk geen feta op m´n hamburger maar misschien hou jij er van. Het is wel met liefde klaargemaakt.
Ik zeg het eensch en andermaal, maar niet noog eens tenzij ik stronken ben om op te letten!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:36 schreef lycnix het volgende:
Ik ben opzoek naar een restaurant of snackbar waar ze de beste hamburgers maken. geen fastfood keten maar een burger die met veel liefde en smaak gemaakt wordt.
Wie weet waar ik daar voor moet zijn?
Alvast bedankt!
dit is hemquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:09 schreef Vandaag... het volgende:
Onzin.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:15 schreef moussy het volgende:
[..]
vooral met een sausje met [ afbeelding ] er door
Haha, toen ik terug was moest ik daar ook opeens aan denken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |