gewoon doen!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga zo ook maar naar huis! ben het zat
werk bij de handyman.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
denk dat iedereen gewoon lekker in zn bed ligt. en wij gewoon moeten werken
nou ja bijna weekend moet je maar denken
Jij ook! en niet teveel paaseieren eten!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
ben weekend vieren!
prettige dagen draakje en sgele
da's een nadeel van in een winkel werken vond ik tenminstequote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:47 schreef B_BOY het volgende:
[..]
werk bij de handyman.
en bijna weekend. moet morgen ook nog van 9 tot 5.
vandaag gelukkig maar tot 4uur in verband met afscheid van een collega.
klopt en als je dan ook nog in iemand anders zijn winkel staat.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's een nadeel van in een winkel werken vond ik tenminste
zaterdags werken en met koopzondagen eventueel ook!
en met dit weer komt er idd niemand echt de stad in!
nou ja vandaag dan een uurtje minder!
das altijd wel lekker muziekquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hAI
ik ben weer thuis
en in een guns n' roses bui!
whaha nee dat is geen goed idee... ik heb eerlijk gezegd nog nooit het gevoel bij hun gehad om te springenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Jazeker!
tis dat ik niet kan springen ha ha
ja gewoon de kamer door te stuiteren!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:34 schreef tripack het volgende:
[..]
whaha nee dat is geen goed idee... ik heb eerlijk gezegd nog nooit het gevoel bij hun gehad om te springenmaar je zult wel opgewekt zijn
hehehequote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja gewoon de kamer door te stuiteren!
kijk dat zijn berrichtenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:40 schreef tripack het volgende:
[..]
hehehe
ik heb net een opzet voor een arbeidsovereenkomst gekregen om na mijn stage bij het bedrijf te gaan werken waar ik nu stage loop
*ben nu thuis*quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:40 schreef tripack het volgende:
[..]
hehehe
ik heb net een opzet voor een arbeidsovereenkomst gekregen om na mijn stage bij het bedrijf te gaan werken waar ik nu stage loop
Je komt met een goed idee!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kijk dat zijn berrichten![]()
en ik stuiter mn bed in
ja ik heb het er naar mijn zin en hoop toch wel minimaal er een half jaar te kunnen werkenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*ben nu thuis*
Dat klinkt goed, je hebt het daar toch naar je zin?
* tripack kent het gevoelquote:
* Sgele geeft Tripack een fles whiskeyquote:
nog nooit gedronken, maar doe maar een beetjequote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele geeft Tripack een fles whiskey
proost dan maar?
* Sgele geeft Tripack een biertjequote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:16 schreef tripack het volgende:
[..]
nog nooit gedronken, maar doe maar een beetje
* tripack neemt een slok en hoest zijn longen er half uit
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele geeft Tripack een biertje
zo maar dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |