Ik was ook even wat aan het doen hierquote:
Eng eng eng eng!quote:
Daar heb ik niet zo snel last van, ik zit nu gewoon in een t-shirt, en naast me staat het raam openquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:27 schreef draculettetje het volgende:
ik heb het wel zoooo koud
dat je het kan!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zo snel last van, ik zit nu gewoon in een t-shirt, en naast me staat het raam open
Succes en tot straks!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:39 schreef draculettetje het volgende:
ik zit hier gewoon de tijd te vergeten, ik moet nog richting werk!
Anders ik wel, maar dat heb ik gisteren ook al gedaanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry , heb het nogal druk. bah.
kheb zin om te zuipen
Zit je heulemaal alleen daar? Dat is niet lievfvfvfvfquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:17 schreef draculettetje het volgende:
het is hier verdacht rustig op de gang
alleen ik heb een berg werk op mn buro gevonden
* Dr.Droxz zet een goede fles whiskey neer!quote:
nee wel in mn kantoortjequote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit je heulemaal alleen daar? Dat is niet lievfvfvfvf
behalve roze, wil ik graag ook blauwe en oranje olifanten zienquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:34 schreef Sgele het volgende:
* Sgele schenkt een glas whiskey voor zichzelf in
Nog iemand?
WL, jij ziet vandaag nog roze olifantjes
* Sgele schuift nog wat ander type pillen richting WLquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
behalve roze, wil ik graag ook blauwe en oranje olifanten zienheerlijk!
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele schuift nog wat ander type pillen richting WL
hiermee moet het lukken
Tuurlijkquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
![]()
bedankt man
hopelijk wel mda dan
Ik niet meer, ben collega aan het wurgenquote:
ja hoor is goedquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:00 schreef draculettetje het volgende:
zo al 2 taken weer af!
wil je wat van mij werk doen dan WL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |