Heb alleen nog Opera openstaan, voor de rest niets...quote:
waar werk je naast de brandweer ????quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik werk naast de brandweer...ik zie die mensen de hele dag geen zier uitvoeren
lekker lekker lekker!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan maar een droxz special
* draculettetje zet een blad met allerlei lekkers, iemand al trek in een egg puch?
In Boxtelquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waar werk je naast de brandweer ????
ja, ik doe het ict gedeelte op de brandweer / crisiscentrum
Nah, ik mag vandaag tot kwart voor 5quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb alleen nog Opera openstaan, voor de rest niets...![]()
Gelukkig kan ik om 13:15 weekend houden,
heb deze week al 3 uur overgewerkt, dus vandaag lekker optijd weg
ok dan is goedquote:
Werk zequote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:22 schreef Crazy-M het volgende:
maar ik ga is werken (zelfs nu nog zat te doen)
Gisteren mijn externe HD maar meegenomen, en wat dvd's opgezet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nah, ik mag vandaag tot kwart voor 5
Nu weet ik wat ik vergeten ben mee te nemen...m'n laptop met COD4
opera?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
Weet iemand trouwens een goeie gratis () internetbrowser voor de Nokia N95?
Mja gelijk heb jequote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gisteren mijn externe HD maar meegenomen, en wat dvd's opgezet.
Dus ik ga zo maar even een film kijken denk ik
"werken", kan je dat eten?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:22 schreef Crazy-M het volgende:
maar ik ga is werken (zelfs nu nog zat te doen)
Mja..ik zie ineens Opera Mini staan... telkens die Opera browser na 20 dagen opnieuw installeren zag ik niet zo zittenquote:
nee, dat moet je drinken en weer uitkotsen volgens mijquote:
En wat gaat u allemaal voor leuke dingen doen?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:26 schreef draculettetje het volgende:
zo allemaal leuke plannetjes gemaakt met mn zoessie !
Er moet vast wel ergens een goede versie in omloop zijn denk ik?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja..ik zie ineens Opera Mini staan... telkens die Opera browser na 20 dagen opnieuw installeren zag ik niet zo zitten
haar verjaardag vieren, uit de pannetjes eten, met een beetje geluk paaseieren verstoppenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En wat gaat u allemaal voor leuke dingen doen?
Klinkt goedquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
haar verjaardag vieren, uit de pannetjes eten, met een beetje geluk paaseieren verstoppen
en voor de rest gewoon gezellig bij elkaar zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |