Knap dat je dan toch kan postenquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:50 schreef atjepatatje het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
quote:
Doet het (weer?) bij mij.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:45 schreef Boe-man het volgende:
www.nforce.nl
Iemand een net zo lekker werkend alternatief?
Toen deed ie het weer, raar =\quote:Op maandag 16 juni 2008 22:51 schreef Saak het volgende:
MSN? stopte er gewoon mee, kan niet meer inloggen
Knalde er hier ook uit. Hier doet ie het alleen nog niet.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:51 schreef Saak het volgende:
MSN? stopte er gewoon mee, kan niet meer inloggen
Bron: http://status.messenger.msn.com/Status.aspxquote:.NET Messenger Service
All systems are stable and running.
Hmm de ebuddy site lijkt eruit te liggen.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:35 schreef MissHobje het volgende:
Psst ebuddywerkt goed alleen is er amper iemand online
me vriendenquote:
Hij is toch echt down hoor:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:47 schreef PiRANiA het volgende:
http://hyves.nl doet het niet, maar met www ervoor doettie het wel..
quote:De verbinding werd geherinitialiseerd
De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.
* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 06:17 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij heeft Planet sinds gisterenavond een probleempje met de homepages (home.planet.nl).
Yup, net als wat meer usericons... maar Planet doet het weer, zo te zienquote:
Wij hebben hier op het werk 2 verschillende accounts met 2 verschillende newsreaders bij Eweka maar het is echt tering lekker langzaam...het authenticaten duurt uren en als ie dan al inlogt gaat het niet echt snel...quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:40 schreef Haijo het volgende:
Newsreader55 van Eweka? Eweka zelf meld een opgeloste storing vandaag.
Works! Probeer het eens via een HTTP proxy surferquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:19 schreef ChRoNiC het volgende:
www.elsevier.nl doet het hier niet, zwaar irritant want ik moet een artikel hebben!
Zowel via Ziggo als via de VPN verbinding met mn universiteit werkt de site niet. Vreemd!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:28 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Works! Probeer het eens via een HTTP proxy surfer
Same here, ook Telfort...quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:04 schreef xminator het volgende:
Enorm veel sites doen het hier niet, heb TELFORT.
Ja was er even bang voor dat dat zou moetenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:07 schreef xminator het volgende:
nja dan maar een leven zoeken buiten ofso
Geen zorgenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:07 schreef xminator het volgende:
nja dan maar een leven zoeken buiten ofso
Jup.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:54 schreef WyriHaximus het volgende:
Iemand hier last op het versatel netwerk dat dingen zoals google niet bereikbaar zijn, andere sites amper en het internet rete traag is?
Ik wist nix meer te verzinnen zonder google. Terugdenken aan de tijd waarin google nog niet bestond hielp ook nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:12 schreef wobbel het volgende:
Hier lag er ook van alles uit, zowel Versatel als Ziggo/@home!!
Vooral google miste ik
Had ik net dus ook , nu is het weer redelijk maar het kon snellerquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:54 schreef WyriHaximus het volgende:
Iemand hier last op het versatel netwerk dat dingen zoals google niet bereikbaar zijn, andere sites amper en het internet rete traag is?
Klopt, hier ook niet...wilde ff kijken of er een dipje was in de statistiekenquote:
Ik gebruikte weer ilse voor het eerst in 5 jaar ofzoquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:14 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Ik wist nix meer te verzinnen zonder google. Terugdenken aan de tijd waarin google nog niet bestond hielp ook niet
2 weken terug ofzo lag ook ff de hele AMS-IX eruit...toen gingen ze overschakelen op een backup netwerk welke op dat moment in onderhoud wasquote:
Niets van gemerktquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:24 schreef wobbel het volgende:
[..]
2 weken terug ofzo lag ook ff de hele AMS-IX eruit...toen gingen ze overschakelen op een backup netwerk welke op dat moment in onderhoud was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |