Ow, die ben ik vergeten te feliciterenquote:
Roze en witte vergeetmijnietjes zijn tofquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:59 schreef LoudGirl het volgende:
Ja, ja, gefeliciteerd Freecell, Tara, Freecell & Tara samen, Jaina, Beeb iedereen en alles bij jullie dus. Toevallig de lelies waar Jaina dol op is? Is de favoriete speelbloem van Liz. Ik ben net gevlucht van de bloemetjesmarkt, heb nog wel roze en witte vergeetmenietjes gescoord.
Carice!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:11 schreef JH87 het volgende:
Carice van Houten en Pierre Bokma staan vanavond in de Stadsschouwburg. Daarom waren ze dus in de stad vannacht.
Juist.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik alleen indien zwoel zomerbuitje.
Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:35 schreef Bob. het volgende:
Ik hou niet van regen.
Ikwilje wel brengen?Hebzin omeenstuk te rijdenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:03 schreef Bob. het volgende:
Mh, ik moet zo ook aan het treinen.
Ik ben de vrouwentaxi van het Groningen topicquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:12 schreef JH87 het volgende:
Nah zeg, waarom krijgt niet iedereen die service?
Breng je me even naar Wageningen?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:09 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ikwilje wel brengen?Hebzin omeenstuk te rijden
Het prachtige Wageningen dus.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:09 schreef JH87 het volgende:
Waarheen gaat de reis? :p
Ja,graag. Mnmobnr staat inje PM, ben over 5 min klaarmetwerk.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:17 schreef Bob. het volgende:
[..]
Breng je me even naar Wageningen?![]()
[..]
Het prachtige Wageningen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |