Ja, ik ben dus ook best wel nat geregend. En kououououd.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, en als je de andere kant op kijkt zie je pik zwarte wolken.
Haha, vandaag valt het mee hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:51 schreef freecell het volgende:
Een bloemetje halen op de bloemetjesmarkt is heldenmoed
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er reden me net vier volle touringcarbussen vol Duitsers voorbij..
Maar dan naar deze. Is ietsje groter.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:14 schreef freecell het volgende:
Dat linkje moet eigenlijk in de OP! Naar de webcam!
Hoop het niet, zou nog op zoek naar kleding.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:14 schreef freecell het volgende:
Dat linkje moet eigenlijk in de OP! Naar de webcam!
Maar inderdaad, het lijkt niet heel druk. Komt misschien nog vanmiddag?
Gisteravond idd ook even flink moeten slingeren in de Folkingestraat om wat voetgangers te ontwijken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:03 schreef freecell het volgende:
Whaha en dank je wel.
In de Folkingestraat snap ik het trouwens nooit. 2 brede trottoirs en IEDEREEN! loopt op de rijbaan?
Dat er nog Duitsers zijn vandaag met dit weer!
Dát zou ik niet doen. Al die Duitsers worden door de regen ook de kledingwinkels ingejaagd. Dus dat is sowieso smoordruk.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:19 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Hoop het niet, zou nog op zoek naar kleding.
Geld is immer weer binnen
Dank je welquote:
Hmm, da's een goeie. Dan doen we dat morgen maar evenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Dát zou ik niet doen. Al die Duitsers worden door de regen ook de kledingwinkels ingejaagd. Dus dat is sowieso smoordruk.
Paddepoel was vanmorgen erg rustig, maar de supermarkt was drúkquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:22 schreef Matje-1989 het volgende:
Adios, ik ga boodschappen doen voor 4 dagen.
Haha, wens me sterkte
Báh dat doe je toch niet?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Paddepoel was vanmorgen erg rustig, maar de supermarkt was drúk
Ik ben tegen allerlei mensen opgelopen
Je moet wel wat oppassen nu je nog iemand meedraagt.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Paddepoel was vanmorgen erg rustig, maar de supermarkt was drúk
Ik ben tegen allerlei mensen opgelopen
Janouquote:
Zeg begin jij ook alquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je moet wel wat oppassen nu je nog iemand meedraagt.
Daar heb ik het niet over, alleen dat je moet zorgen dat je niet tegen iedereen aanbotstquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Zeg begin jij ook al
Serieus, hoeveel mensen opeens denken dat je half invalide bent als je zwanger bentEcht ongelofelijk. En dan echt uitspraken als: je moet wel op tijd eten hoor, want als jij honger hebt, heeft je baby ook honger!!!
!!!
Wat dus ook gewoon niet waar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |