Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 03:06 schreef JH87 het volgende:
ECHT...NIET...NORMAAL!
Carice van Houten. Loop ik Vera uit, loopt gewoon even de mooiste vrouw uit Nederland me voorbij. Neeeeeeeeeeh dat kan niet. En daarna zat ze ook nog in de Sipegel met andere leden van Alrjmora Race Tacak.
Neeeeeeeeee dat kan niet
Mijn god.
Anders ga je zo even naar de grotemarkt en dan doe je even zo naar de webcamquote:
Nee, het is koud, nat, naar en ik heb genoeg te doen als voorbereiding op morgenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:18 schreef maok het volgende:
[..]
Anders ga je zo even naar de grotemarkt en dan doe je even zo naar de webcam
Owquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, het is koud, nat, naar en ik heb genoeg te doen als voorbereiding op morgen
Ik báál dat TARA moet werken vandaagWe horen vandaag klef samen te zijn
jij lijkt op Caricequote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:14 schreef Bob. het volgende:
Echt wel, de mooiste is gewoon Carice.
Goedemorgen & gefeliciteerd Tara en Freecell!
Eensch.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:12 schreef Dangel het volgende:
Mooiste vrouw van NL is heul geen BNner
Een bloemetje halen... Maak je het niet TE onveilig?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:12 schreef Matje-1989 het volgende:
Goedemorgen allemaa!
Vanmiddag maar even Grote Markt onveilig maken en een bloemetje halen
voor m'n moeder
Ja, en als je de andere kant op kijkt zie je pik zwarte wolken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ha, een zonnestraaltje. Het teken waar ik op zat te wachten om te gaan hardlopen.
Over de Grote Markt ga ik vandaag maar eens..
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Een bloemetje halen... Maak je het niet TE onveilig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |