abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57592721
Tjee babyfeet ! Wat wil zo'n piek zeggen ? Hopenlijk is het allemaal loos alarm.
quote:
alleen vraagt hij zich soms af waarom de ondertiteling zo snel gaat dat kan hij niet bij houden
Hier lezen ze nu alles mee, wel handig en ik vind dat het heel snel is gegaan, van eerst een paar woorden tot nu hele zinnen lezen. Moet zeggen dat er wel verschil zit in zenders, sommige gaan traag, andere zo snel dat ik het zowat niet kan lezen.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 05:30:16 #27
210143 EyeMJR
Eye See Eye Forget !!!
pi_57592723
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 05:29 schreef Stout het volgende:
Tjee babyfeet ! Wat wil zo'n piek zeggen ? Hopenlijk is het allemaal loos alarm.
[..]

Hier lezen ze nu alles mee, wel handig en ik vind dat het heel snel is gegaan, van eerst een paar woorden tot nu hele zinnen lezen. Moet zeggen dat er wel verschil zit in zenders, sommige gaan traag, andere zo snel dat ik het zowat niet kan lezen.
ik kan zelden ondertiteling meelezen, maja lezen is nie mijn sterkste vak
When Crying In The Mist, To Pray For Amnesia
  dinsdag 25 maart 2008 @ 14:13:21 #28
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57599193
Vandaag de (over)vermoeidheid van Fleur bij de HA aangekaart. De juf op school zei het ook al en de oppas signaleerde het ook al een tijdje. Nu besloten om te bloed te laten prikken. Even wat dingen als pfeiffer, bloedarmoede of zo uitsluiten.

Morgenvroeg om 9 uur kan ik met d'r gaan. Nu maar hopen dat ze zich sterk houd. Op dit moment weet ik nl. niet zo goed wanneer ze 'flipt'. Heeft ook met het moe-zijn te maken. Ze kan maar heel weinig 'verandering' verdragen.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 21:41:34 #29
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_57609376
Ik ben benieuwd Chacama, of er iets uit komt. Wij zijn vorige week met Job ook naar de huisarts geweest in verband met zijn enorme vermoeidheid en omdat hij altijd zo witjes ziet. De huisarts heeft hem even globaal nagekeken en toch wel gezegd dat het waarschijnlijk toch de school en alle spanningen daaromheen de oorzaak is van de vermoeidheid. We moeten het even aankijken en als het niet beter wordt, gaan wij ook bloed laten prikken bij Job. De huisarts zei ook dat ze veel kinderen van 4 tegenkwam met dit soort klachten. Puur de vermoeidheid van het naar school gaan, dus.

Babyfeet, succes met de hersenscan morgen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 21:47:42 #30
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_57609494
Jeetje vermoeidheid wat vervelend is dat zeg.
kyllian heeft er ook last van en dan komt het eruit met koorts spugen en diaree duurt 2 dagen slaapt dan veel en dan is het over.
probeer er rekening mee te houden maar het maakt gewoon niet uit.

de scan ging perfect vandaag hij wilde graag nog een keertje
en omdat hij zo zijn best heeft gedaan kreeg hij een knuffelbeer mee naar huis
maandag de uitslag ben heel erg benieuwt
  dinsdag 25 maart 2008 @ 21:51:41 #31
37150 livelink
pi_57609579
Och, de scan was vandaag al, natuurlijk . Ik loop een dagje achter met lezen.
Ik ben benieuwd wat ze nou kunnen zien aan zo'n scan.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 22:07:08 #32
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_57610018
Ja ik ook ik snapte zoiezo al niet dat ze uit zo'n hersenfilmpje iets kunnen zien ze wees het wel netjes aan
maar je moet er maar van uit gaan dat ze weet waar ze het over heeft
ze heeft er voor geleerd zullen we maar denken
pi_57614649
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 22:07 schreef babyfeet het volgende:
ze heeft er voor geleerd zullen we maar denken
dat is wel te hopen

Gisteren heeft Merijn hier zijn laatste BMR en DTP gehaald, zo'n massavaccinatie. T was door de sneeuwbuien onwijs rustig. Voor hem ging een jochie kompleet uit zijn dak en aan de andere kant een dame onderuit. Merijn keek, zei au en het was klaar !!! Stoere man !!
  woensdag 26 maart 2008 @ 19:34:55 #34
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_57629210
[quote]Op woensdag 26 maart 2008 05:24 schreef Stout het volgende:

[..]

dat is wel te hopen

Ja maar als je ze ziet zou je bijna denken ma flodder
Ze is echt heel aardig hoor maar als arts mag je er toch beter uitzien vind ik.
Ze heeft een bloementjesjurk aan in de 2 keer dat we geweest zijn had ze hetzelfde aan (zal maandag kijken ofdat het weer zo is )
ze heeft heel erg vet haar
en een hoop schilfers op haar gezicht en stinkt heel erg naar zweet
eet gewoon koek tijdens het gesprek
maar de stem is wat je niet verwacht heel lief en zacht
iedereen vind haar goed en ik probeer er gewoon doorheen te kijken hoor
je gaat voor je kind

maar eh
wow goed zeg van hem
mag je met recht zeggen stoere man
  woensdag 26 maart 2008 @ 22:34:04 #35
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57635173
Wat stoer van Merijn. Fleur hoort de andere oppaskinderen ook over de 9-jaars shot. En weet vervolgens te melden dat ze dan niet gaat huilen. Dat is toch wel fijn dat ze dan nu al weet

Ben benieuwd naar de resultaten van de scan.

Hier gaan we morgen prikken. Dochter van oppas gaat mee. Haar wijze woorden: Ja, want jij blijft toch niet rustig (tegen mij). Hihi, fijn dat ze me kennen. Dus ik ga mee en Fleur heeft een vriendin van 17 naast zich.

Denk/hoop dat het ook alleen gewone vierjaarsvermoeidheid is. Dat horen we volgende week.
  woensdag 26 maart 2008 @ 22:34:22 #36
37150 livelink
pi_57635188
Merijn
En nu dus helemaal klaar met de inentingen? Nu een kwestie van niet naar vreemde, tropische landen gaan en je zult voorlopig geen prik meer krijgen.
pi_57646184
yep, helemaal klaar !!
zelf zit ik flink in de lappenmand : long en voorhoofdsholteontsteking...
duik snel mijn bed weer in
  donderdag 27 maart 2008 @ 14:07:09 #38
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57647055
Prikken ging goed. Mijn kleine heldin heeft uiteraard wel gehuild, maar heeft d'r arm netjes stil gehouden en gekeken hoe HAAR bloed in het buisje liep.
(/trotse mama-modus uit/)
Met mij ging het trouwens ook goed, ben rustig gebleven, heb ze vast gehouden en vertelt dat huilen echt wel mag.

Stout beterschap... hopelijk ben je er snel overheen
  donderdag 27 maart 2008 @ 21:21:27 #39
37150 livelink
pi_57657790
Dat klinkt niet best, Stout Beterschap!

Fijn dat het goed ging, Chacama. Dapper van Fleur en ook dapper van jou

Wanneer krijg je de uitslag?
  donderdag 27 maart 2008 @ 22:08:25 #40
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_57659559
beterschap stout klinkt niet best

jeetje wat dapper bloedprikken bij die kleintjes is maar niks.
maar wel super knap van haar
  † In Memoriam † donderdag 27 maart 2008 @ 22:13:59 #41
7074 moussy
kuttekop
pi_57659776
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 05:24 schreef Stout het volgende:

[..]

dat is wel te hopen

Gisteren heeft Merijn hier zijn laatste BMR en DTP gehaald, zo'n massavaccinatie. T was door de sneeuwbuien onwijs rustig. Voor hem ging een jochie kompleet uit zijn dak en aan de andere kant een dame onderuit. Merijn keek, zei au en het was klaar !!! Stoere man !!
Bij René was dat ding zo verrot geprikt dat ze bijna een week last heeft gehad van dr arm de vloeistof kwam er met dezelfde vaart ook weer uit

Beterschap trouwens, Stout

René moet zaterdag afzwemmen voor haar C.. wat mij bij A en b opviel was dat er ouder liepen met complete spelcomputers of andere (idioot) dure kado's. Doen jullie dat ook voor een zwemdiploma?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 27 maart 2008 @ 22:46:43 #42
37150 livelink
pi_57660941
Wij hebben Katja een barbiepopje gegeven van 10 euro toen ze voor A afzwom. Na afloop zijn we naar de speelgoedzaak geweest en mocht ze wat uitkiezen in die prijscategorie zo'n beetje. Dat werd dus de barbie.
  † In Memoriam † donderdag 27 maart 2008 @ 23:19:27 #43
7074 moussy
kuttekop
pi_57662136
Dat heb ik ook gedaan met dr A met dr B heb ik een tientje in dr spaarpot gestopt, ze mocht kiezen, iets kopen of in dr spaarpot. En voor nu heb ik wat dingetjes bij de action gehaad, zo'n digitaal huisdier, een bandje met van die figuurtjes voor op dr crocs en ze krijgt een lipglossdingetje, dat zijn ook echt dingetjes die ze leuk vind en graag wil hebben.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 20:16:53 #44
37150 livelink
pi_57680471
Dat zijn toch leuke cadeautjes, Moussy? Een spelcomputer voor een zwemdiploma vind ik niet helemaal in verhouding. Maar ja, wij kregen vroeger sowieso niks. Mijn ouders vonden het belonen van dat soort vanzelfsprekende zaken maar onzin. Dus nooit geld voor rapporten, geen bloemetje of snoep bij de laatste avond van de avondvierdaagse enz.
En hoewel ik het toen wel eens jammer vond, merk ik dat het er bij mij ook in zit. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik pas bij het afzwemmen zelf door had, dat een cadeautje wel gepast was. Dus meteen na het zwemmen naar de speelgoedwinkel racen (vlak voor sluitingstijd). En ik was niet de enige, er waren meer kindjes met natte haren. Bij het betalen zeiden ze bij de speelgoedwinkel dat ze altijd een hoop klandizie hadden na afloop van diplomazwemmen. Ze hadden de agenda van het zwembad in de winkel liggen.

C vind ik trouwens wel stoer. Als ik kijk wat ze tegenwoordig al voor A en B moeten kunnen, wat moeten ze dan wel niet kunnen voor C? René is zeker een echte waterrat.
pi_57680536
Ja, vind ik ook knap, diploma C halen
  vrijdag 28 maart 2008 @ 20:23:04 #46
144006 chacama
Ondernemend!
pi_57680596
Ik vind het een prima cadeau zo toch. Je kan het overdrijven met spelcomputers etc. Maar wat ga je dan geven als ze hun schooldiploma halen.....

En ben het deels ook met livelink eens. Alles belonen is ook een beetje overdreven. Ik merk dat ik hier vaak zo maar cadeautjes geeft. En die worden ook erg gewardeerd. Gewoon kleine dingetjes... een stickervel of een boekje. Vooral veel boekjes.... zou beter naar de bieb kunnen gaan....
  † In Memoriam † vrijdag 28 maart 2008 @ 21:57:00 #47
7074 moussy
kuttekop
pi_57683474
Mijn schoonzus is er ook zo 1 van een tv, stereo en dat soort dingen, maar ze heeft ons camping-tv'tje al op dr kamer, niet aangesloten en daar taalt ze gewoon niet naar! Ik merk dat ik ook van het belonen ben, maar ook van de zo maar, op een gegeven moment werd het te gewoon en als ze ergens kwamen was het bijna een terleurstelling als ik niets kocht, dus dat was ook wel snel over toen. Des te meer waarderen ze het nu.

René is een absolute waterrat... maar dat zit ook een beetje ingebakken, ik zat vroeger bij de reddingsbrigade en op wedstrijdzwemmen, ook marathonzwemmen en dat soort fratsen, Peet heeft aan waterpolo gedaan en onderwaterhockey. Ik was overigens 3 toen ik al kon zwemmen. Ik heb mn A+B in 6 weken gehaald, toen kon dat nog C en reddingsbrevetten weet ik niet meer. Maar voor C nu moeten ze ook wel weer veel dingen kunnen. Zwemmen met een regenjas aan, borstcrawl, rugcrawl, dit is wat ze moeten doen voor het diploma:

ZWEM-ABC Diploma C
Kleding eisen
Badkleding;
Shirt of hemd/blouse met lange mouwen;
Lange broek (niet naadloos aansluitend op de huid, geen legging) of rok tot over de knie reikend of jurk over de knie reikend en lange mouwen;
Schoenen: plastic, leer of sportschoenen (schoenen zonder echte zool niet toegestaan);
Regen/windjack (jack met lange mouwen, vaak vervaardigd uit een soort nylon).
Gekleed zwemmen
Van kant of startblok te water gaan met rol voorover, aansluitend 30 sec watertrappen (armen en benen gebruiken), vervolgens 30 sec met gebruik van bal op lesplank in HELP-houding drijven, gevolgd door 50 m (2 banen) schoolslag, onderbroken door 1x onder vlot door zwemmen en 1x over vlot klimmen, daarna 50 m enkelvoudige rugslag (armen mo-gen worden gebruikt). Zelfstandig uit water klimmen (niet via het trapje).
Proeven in badkleding
Vanaf de kant of startblok met kopsprong te water gaan, zonder boven water te komen, oriënteren en door een gat in een zeil zwemmen dat 9 m vanaf de startkant in het water hangt, na boven komen aansluitend 125 m (5 banen) schoolslag, onderbroken door 2x een koprol voorover en 2x hoofdwaarts recht naar beneden richting bodem duiken, met de benen gestrekt naar boven, tot benen helemaal onder water zijn, proef afmaken met 100 m (4 banen) enkelvoudige rugslag.
Naar keuze kopsprong (*) vanaf kant of afzet in het water, 10 sec uitdrijven op borst, aanslui-tend enkele meters schoolslag , waarna 10 sec drijven op borst en enkele meters school-slag , daarna omdraaien, afzetten vanaf kant, 10 sec uitdrijven op rug waarna enkele meters enkelvoudige rugslag , daarna 20 sec drijven op de rug, enkele meters enkelvou-dige rugslag gevolgd door 5 m wrikken in richting van het hoofd, proef afmaken met enkele slagen enkelvoudige rugslag
Vanaf kant of startblok te water gaan met een kopsprong (startsprong heeft de voorkeur) aansluitend 15 m borstcrawl.
In het water afzetten van de wand, aansluitend 15 m rugcrawl.
Vanaf de kant met hurksprong te water gaan (hoofd boven water houden) gevolgd door 30 sec watertrappen met verplaatsen in meerdere richtingen, met gebruik van armen en benen en 30 sec (verticaal) blijven drijven met gebruik van armen (benen passief).
(*) Met kopsprong wordt bedoeld 'duik vanaf de kant'
  † In Memoriam † vrijdag 28 maart 2008 @ 23:51:56 #48
37843 lady-wrb
kortaf
pi_57686520
jeee dat is idd een hele waslijst
is dat iets nieuws ofzo?

[ Bericht 75% gewijzigd door lady-wrb op 29-03-2008 07:14:30 ]
  zaterdag 29 maart 2008 @ 09:13:30 #49
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_57691318
Dat is in ieder geval al een paar jaar zo, Lady-wrb. Een jaar geleden heeft Sterre dat gehaald, en daarvoor was Wouter ervoor aan het oefenen (maar hij heeft het niet gehaald, kon die koprol voorover niet). Ik weet wel dat verschillende zwembaden een verschillend systeem kunnen hebben. Een zwembad een plaats hier verderop heeft een ander, makkelijker systeem.
pi_57691337
Hier geen C...timo wilde wel maar hij kan niet op 2 plekken tegelijk zijn en koos hij voor schaken
Ik knap gelukkig langzaam op, maar t gaat mij te langzaam.
Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')