Hmm, weet niet wat ik 'r van moet vinden, maar wel interessant.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:51 schreef Jed1Gam het volgende:
Hierbij nog wat tekening van mij.
[ afbeelding ]
Ik wil een tekening maken van een gevleugeld paard, en ontdekte bij de eerste poging dat ik te weinig paarden en vogels/vleugels heb getekend om dat te kunnen. Dus ben ik nu maar paarden aan het tekenen, en plan wat vogel series. Daarom ook er niets omheen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:28 schreef Jed1Gam het volgende:
Heb je dat van een plaatje nagetekend? Waarom heb je de hoeven weggelaten? Het zou ook tof zijn als je er wat omheen had getekend om de tekening interessanter te maken.
Jammer dat er maar weinig mensen tekening posten in dit topic. Zal wel leuk zijn!
quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:11 schreef Orangez het volgende:
Ik kan dan wel niet tekenen, maar krabbel er lustig op los!
[ afbeelding ]
Dat dan weer wel!quote:![]()
Is het van jezelf?
Nagetekend of met je pennetje overgetrokken? Wanneer nagetekend, kudos!quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Daar gaan we weer, ben al benieuwd wat de kritiek hierop gaat worden...een paard.
[ link | afbeelding ]
Nou ff je spelling checken en dat is ie misschien wel grappigquote:Op zaterdag 13 september 2008 22:11 schreef Orangez het volgende:
Ik kan dan wel niet tekenen, maar krabbel er lustig op los!
[ afbeelding ]
Nagetekend 90%..overgetrokken 10%. Ik heb eerst met een breed krijtje de algemene vormen geschetst zonder details, om m'n hand aan de vormen te laten wennen (de 10%). Bovenop die heel vage laag heb ik daarna zelf de lijnen getrokken, en schaduw en licht partijen uitgewerkt. Het 'eerst lijntjes overtrekken dan invullen' wat ik bij de tekeningen in het begin van dit topic deed doe ik niet meer. Meer zelfvertrouwen en vaardiger geworden door oefenen (hoe verrassend). Maar nog niet voldoende zelfvertrouwen om zelf de hoeven te tekenen als ze niet op de foto staan. Dat komt vanzelf als ik blijf doorgaan. Ik zal bij het volgende paard ook eens die eerste laag posten, zou het wel grappig vinden als iemand anders dan ook zijn/haar versie ervan zou maken.quote:Op zondag 14 september 2008 01:29 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Nagetekend of met je pennetje overgetrokken? Wanneer nagetekend, kudos!
Paarden zijn niet makkelijk om te tekenen, ze hebben een vrij ingewikkelde anatomie. Bestudeer die eens goed, dan heb je de verhoudingen wat beter. Achterhand is wat zwaar, paarden zijn doorgaans wel ranke dieren. En teken het eens af, de hoeven zijn het moeilijkst ;-)
Oke... welk woord heeft deze dyslect nu weer verkeerd geschreven want ik zie het nog steeds niet?!quote:Op zondag 14 september 2008 01:29 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Nou ff je spelling checken en dat is ie misschien wel grappig
1x trek je de conclusie ...quote:Op zondag 14 september 2008 09:49 schreef Orangez het volgende:
[..]
Oke... welk woord heeft deze dyslect nu weer verkeerd geschreven want ik zie het nog steeds niet?!
UPDATE:! Ach, laat ik CONCLUDEREN dat ik CONCLUSIE gewoon een kutwoord vind!
Maar dank voor de verbetering!![]()
Maar hij was best grappig hoor, verder ^^quote:Op zondag 14 september 2008 09:49 schreef Orangez het volgende:
[..]
Oke... welk woord heeft deze dyslect nu weer verkeerd geschreven want ik zie het nog steeds niet?!
UPDATE:! Ach, laat ik CONCLUDEREN dat ik CONCLUSIE gewoon een kutwoord vind!
Maar dank voor de verbetering!![]()
Die waren dan ook 100% vrije hand....ik kom steeds verder los van foto's. De nieuwe zijn grotendeels vrije hand, maar vaak vind ik de vraag 'hoe' een beeld bereikt wordt nogal ondergeschikt aan of het wel artistiek verantwoord is. Ieder zijn/haar stijl en voorkeuren uiteindelijk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:40 schreef Batsnek het volgende:
Die vogels zijn mooi captain fabulous!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |